
ПП:И още нещо ,което забелязах -на свободна пали по-лесно,отколкото при натиснат съединител celica 1991 1.6 16 4a-fe 105hp
Помпа на съединителя.. http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... linder.pdflord_pz написа:Днес прекарах доста време в celicatech.com ,обаче не открих къде са тези помпи(да не би да са това
извинявай много колега ама 99.9от случаите проблема е точно в помпата.а ако не е в нея то всеки майстор би трябвало да го усети.стига глупости.аз дето никога не съм се занимавал с коли мога да ти различа крив диск от счупена диафрагма или строшени и износени пружини на ф.диск..случвали са ми се почти всички от тия варианти.а както го е описал колегата---проблема е ясен.явно и ти си "майстор" biggrin.gifVokil написа:lord_pz Откога колата ти не включва добре? Като задържиш съединителя натиснат дълго време и колата е на скорост потегля ли сама ?
sacho7803 не са глупави монтьорите щото като се сцепи пружината на притискателя хем не можеш да включиш хем пък ако успееш буксува съединителя,Като е крив притискателя не включва и обикновено не буксува.Като изхвърчи някоя пружина от демпфера стърже и не включва и обикновено не боксува.Като се разхлопат нитовете на феродовия диск не вклчва лесно и не боксува . Айде другия път по подготвен ще обиждаш
lord_pz ако ти е прецакана горната помпа както и казваме в бг.Вероятно имаш проблем и със връщането а съединителя вилката не се връща докъдето трябва.аз на моята го реших проблема като и добавих една пружинка да я връща, след като си сменях гумичките за трети път в разтояние на 6 месеца
от тогава вече втора година е ок
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта