Здравейте колеги
Не мога да изровя темата, в която засягахте на кой мотор имаше проблеми при поставянето на газов инжекцион
Интересува ме на двулитровия бензин комби 1996г. е колата
може ли спокойно да се сложи газов инжекцион и има ли особоности, за които трябва да се следи?
Благодаря предварително
Газова уретба на Карина Е 2.0
Темата я разгледах накратко на друго място..... копирам - "Карам РАВ4 2003 г. 150 коня. Преди 7 месеца поставих газов инжекцион STAG 300. До сега съм навъртял 30 000 км и нямам никакъв проблем. Разходът ми на газ е малко над 10л на 100 км. без значение от начина на шофиране. Важното е газовите дюзи на ежекторът да отговарят на мощността. За 150 коня трябва да са 2.4-2.6 мм. (определят се според мощността на един цилиндър). При мен бяха поставили 2мм и се наложи да ги разпробия. Даже колата стана по икономична. Също е важно да ти е правилно настроен компютърът на газта. След монтажът на СТАГА, майсторът не ми беше настроил компютърът на газта и постоянно ми светеше лапмата за грешка в двигателят. Поиграх си, докато оправя "картата" Газ - бензин" (това са графиките за впръскване на гориво ГАГ и гориво бензин. Двете трябва да съвпадат). Така че смело купувай и монтирай. Почти не се усеща разликата в мощностите"
браво на вас такае не се осеща разлика в мощноста защото сте с газови инжекции
а относно проблемите те не се появяват веднага ;) а след време и не са фатални (шлайфане на клапани и смяна на леглата на клапаните ) и кога ще се появят е доста специфично
и тези проблеми се отнасят най вее за коли над 95год. тъйкато ги правят със по меки и леки сплави ( двигателите )
а относно проблемите те не се появяват веднага ;) а след време и не са фатални (шлайфане на клапани и смяна на леглата на клапаните ) и кога ще се появят е доста специфично
и тези проблеми се отнасят най вее за коли над 95год. тъйкато ги правят със по меки и леки сплави ( двигателите )
TOYOTA-picnik
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта