Страница 1 от 1

Колеги ПОМОЩ колата не пали !!!!

Публикувано на: 23 Ное 2009 20:15
от Toyota_DX
колеги прятелчета помагайте колата не иска да пали ??? има бензин около 13/15 литра , или ток в акумулатора(нов е и зареден вкъщи на мах) има масло , или свещи , има кабели абе както се казва всичко проверихме с един прятел и маркуча от бензиновия филтер махнахме и напълнихме една чашка с бензин и опитахме дали ще смуче еми смуче а не иска да пали , и в самия карбуратор пръскахме с една спринцовка бенз. и пак неще , и пробвахме с дърпане и пак неще (даже и въжето скъсах) , и тук вече идва моето питане от какво неще да пали , някой казват че са се запушили некви игли на карбуратора и от тва неще да пръска бенз. , но като се загледах то верно неще да пръска бензин , от какво може да е ????? плс ПОМОЩ от 1 седмица гние самотна пред блока , а преди да стане тва си спомням че я напънах здравата на няколко пъти и я загасих ,пред блока и не я бях палил 1 седмица :help: :help: :help: :help: :help:

и сега с тва нещо ..... направо нз :help:

Публикувано на: 23 Ное 2009 20:38
от Alekota
хубаво де а ток на свещите идва ли

Публикувано на: 23 Ное 2009 20:46
от max-2
Виж свещите дали не са мокри от бензин и масло ако ти гори. С това палене, напъване и веднага гасене 100% са останали мокри от бензин и ако има и масло + много стари свещи=на не палене, макар да не ми се вярва всичките заедно да откажат. Ако свещите са добре-не знам wacko.gif
На мен ми се е случвало в студено време под нулата да преместя колата от едно място на друго (около 20 секунди) пред блока и на другия ден паля и няколко секунди прекъсва и след това се оправя.

Публикувано на: 23 Ное 2009 23:32
от TATI
Не знам дали е по темата, но да ви кажа аз как си патих по същия начин, но с едно Уно. Кара го една девойка от фирмата ни и ми звъни една сутрин - не пали. Отивам аз да видя, сядам, въртя и нема - все едно никакъв ток. Отварям дистрибуторната капачка и се оцъклих - останало само пластмаса. Айде нова капачка и запали. Тръгнах си аз и след 3 часа пак ми звъни и пак не пали. Отидох аз и пак същата работа. Свалих делкото и айде у дома на разглобка. Не знам при тойотата как е, но на уното комутатора е захванат за делкото. Разглобих го и опааа, проблема изникна. Кабелчетата на някакъв магнитен датчик вътре в корпуса с изпадала изолация и окъсяват. Явно като съм сменил капачката съм ги поразделил и е запалила. Свалих ги, хубаво ги изолирах, монтирах и от раз колицата си заработи пак като часовник. Та колега, огледай си там нещата дали нямаш някъде окъсяване.