Мнение
от TATI » 23 Ное 2009 23:32
Не знам дали е по темата, но да ви кажа аз как си патих по същия начин, но с едно Уно. Кара го една девойка от фирмата ни и ми звъни една сутрин - не пали. Отивам аз да видя, сядам, въртя и нема - все едно никакъв ток. Отварям дистрибуторната капачка и се оцъклих - останало само пластмаса. Айде нова капачка и запали. Тръгнах си аз и след 3 часа пак ми звъни и пак не пали. Отидох аз и пак същата работа. Свалих делкото и айде у дома на разглобка. Не знам при тойотата как е, но на уното комутатора е захванат за делкото. Разглобих го и опааа, проблема изникна. Кабелчетата на някакъв магнитен датчик вътре в корпуса с изпадала изолация и окъсяват. Явно като съм сменил капачката съм ги поразделил и е запалила. Свалих ги, хубаво ги изолирах, монтирах и от раз колицата си заработи пак като часовник. Та колега, огледай си там нещата дали нямаш някъде окъсяване.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic