Страница 1 от 1
авенсис 2.0 дизел 115 к.с скоростна кутия дефект
Публикувано на: 16 Ное 2009 21:30
от ilian_i
ще си купувам авенсис 2.0 дизел 115 кс.-2004 г(септември)и въпроса ми е следния.казаха ми,че дава дефект някакъв маховик на съединителя(а струва над 2 бона).Но имам различна информация т.е проблема го има ми казаха,че е отстранен при моделите след 2004.мерси предварително
Публикувано на: 16 Ное 2009 22:18
от TATI
1. Не е дефект (още по-малко пък на скоростна кутия)
2. Ако ще караш като състезател, тази кола не е за теб.
Ако ще си я караш нормално, може и 200к км да те изкара съединителя. Освен това съединителя на авомобилите си е консуматив, както и да го погледнеш, освен ако няма фабричен дефект, но това се разбира в ранен етап. И да, цената на този маховик си е скъпичък - не знам точно, но ако ползваш търсачката ще намериш доста теми по този въпрос. Карай си колата нормално и не би трябвало да те тревожи този факт.
Публикувано на: 17 Ное 2009 11:41
от xtreme
Съединителя е консуматив, но маховика не е

има го този проблем и при други дизелови автомобили.Като BMW 525d примерно. По този въпрос е спорено и друг път, според някои това е дефект според други не е, въпрос на лично мнение дали смяната на маховик на 70-80 хиляди примерно е дефект. Ако те притеснява ,че може да се скапе просто не си купувай дизелов авенсис. Който го е страх от мечки не ходи в гората.
Публикувано на: 17 Ное 2009 20:47
от Toyota forever
To това е на много коли да се скапи демпфера на маховика не се притеснявай не е само при тойото имаго и при VW, Mercedes, Fiat и много други а за цената може да поспорим това струва 1300лв. а не 2000.
Публикувано на: 17 Ное 2009 21:32
от LEXUS
Защо ли ми се струва, че производителят на маховика е европейски и доста марки го ползват като поддоставчик.

Явно пуска по-ниски цени...Но с тези слаби маховици имат проблем и Фолксваген,Ауди,Мерцедес,Пежо/Ситроен и т.н.. И то именно около 2001-2003-та. Но смятам,че ако Авенсиса се кара нормално,а не състезателски,няма да скапе маховика.
Публикувано на: 29 Ное 2009 01:35
от stoian1234
Това не е дефект, а просто изхабяване част. Около 97г. доста производители решиха да слагат на дизеловите мотори демпферни маховици. При тях пружините не са в феродовия диск, а в маховика - с цел по-меко зацепване на съединителя. И тъй като в този маховик има подвижни части, техния експлоатационен живот в един момент свършва. И това става на около 250-300 хил. и се налага смяна. Интересното е, че при новите автомобили този тип маховици вече не се използва. Явно не е бил съвсем удачен варянт...
Публикувано на: 02 Дек 2009 22:24
от Bass_Man
Е как да не се ползва при новите автомобили ? Там какви са маховиците ?