авенсис 2.0 дизел 115 к.с скоростна кутия дефект
авенсис 2.0 дизел 115 к.с скоростна кутия дефект
ще си купувам авенсис 2.0 дизел 115 кс.-2004 г(септември)и въпроса ми е следния.казаха ми,че дава дефект някакъв маховик на съединителя(а струва над 2 бона).Но имам различна информация т.е проблема го има ми казаха,че е отстранен при моделите след 2004.мерси предварително
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
1. Не е дефект (още по-малко пък на скоростна кутия)
2. Ако ще караш като състезател, тази кола не е за теб.
Ако ще си я караш нормално, може и 200к км да те изкара съединителя. Освен това съединителя на авомобилите си е консуматив, както и да го погледнеш, освен ако няма фабричен дефект, но това се разбира в ранен етап. И да, цената на този маховик си е скъпичък - не знам точно, но ако ползваш търсачката ще намериш доста теми по този въпрос. Карай си колата нормално и не би трябвало да те тревожи този факт.
2. Ако ще караш като състезател, тази кола не е за теб.
Ако ще си я караш нормално, може и 200к км да те изкара съединителя. Освен това съединителя на авомобилите си е консуматив, както и да го погледнеш, освен ако няма фабричен дефект, но това се разбира в ранен етап. И да, цената на този маховик си е скъпичък - не знам точно, но ако ползваш търсачката ще намериш доста теми по този въпрос. Карай си колата нормално и не би трябвало да те тревожи този факт.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Съединителя е консуматив, но маховика не е
има го този проблем и при други дизелови автомобили.Като BMW 525d примерно. По този въпрос е спорено и друг път, според някои това е дефект според други не е, въпрос на лично мнение дали смяната на маховик на 70-80 хиляди примерно е дефект. Ако те притеснява ,че може да се скапе просто не си купувай дизелов авенсис. Който го е страх от мечки не ходи в гората.

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 3 пъти
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Защо ли ми се струва, че производителят на маховика е европейски и доста марки го ползват като поддоставчик.
Явно пуска по-ниски цени...Но с тези слаби маховици имат проблем и Фолксваген,Ауди,Мерцедес,Пежо/Ситроен и т.н.. И то именно около 2001-2003-та. Но смятам,че ако Авенсиса се кара нормално,а не състезателски,няма да скапе маховика.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20 Ное 2009 23:28
Това не е дефект, а просто изхабяване част. Около 97г. доста производители решиха да слагат на дизеловите мотори демпферни маховици. При тях пружините не са в феродовия диск, а в маховика - с цел по-меко зацепване на съединителя. И тъй като в този маховик има подвижни части, техния експлоатационен живот в един момент свършва. И това става на около 250-300 хил. и се налага смяна. Интересното е, че при новите автомобили този тип маховици вече не се използва. Явно не е бил съвсем удачен варянт...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта