авенсис 2.0 дизел 115 к.с скоростна кутия дефект

ilian_i
Мнения: 2
Регистриран на: 16 Ное 2009 18:50

авенсис 2.0 дизел 115 к.с скоростна кутия дефект

Мнение от ilian_i » 16 Ное 2009 21:30

ще си купувам авенсис 2.0 дизел 115 кс.-2004 г(септември)и въпроса ми е следния.казаха ми,че дава дефект някакъв маховик на съединителя(а струва над 2 бона).Но имам различна информация т.е проблема го има ми казаха,че е отстранен при моделите след 2004.мерси предварително

Аватар
TATI
Мнения: 3030
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 16 Ное 2009 22:18

1. Не е дефект (още по-малко пък на скоростна кутия)
2. Ако ще караш като състезател, тази кола не е за теб.
Ако ще си я караш нормално, може и 200к км да те изкара съединителя. Освен това съединителя на авомобилите си е консуматив, както и да го погледнеш, освен ако няма фабричен дефект, но това се разбира в ранен етап. И да, цената на този маховик си е скъпичък - не знам точно, но ако ползваш търсачката ще намериш доста теми по този въпрос. Карай си колата нормално и не би трябвало да те тревожи този факт.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 17 Ное 2009 11:41

Съединителя е консуматив, но маховика не е :) има го този проблем и при други дизелови автомобили.Като BMW 525d примерно. По този въпрос е спорено и друг път, според някои това е дефект според други не е, въпрос на лично мнение дали смяната на маховик на 70-80 хиляди примерно е дефект. Ако те притеснява ,че може да се скапе просто не си купувай дизелов авенсис. Който го е страх от мечки не ходи в гората.

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 17 Ное 2009 20:47

To това е на много коли да се скапи демпфера на маховика не се притеснявай не е само при тойото имаго и при VW, Mercedes, Fiat и много други а за цената може да поспорим това струва 1300лв. а не 2000.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 17 Ное 2009 21:32

Защо ли ми се струва, че производителят на маховика е европейски и доста марки го ползват като поддоставчик. dry.gif Явно пуска по-ниски цени...Но с тези слаби маховици имат проблем и Фолксваген,Ауди,Мерцедес,Пежо/Ситроен и т.н.. И то именно около 2001-2003-та. Но смятам,че ако Авенсиса се кара нормално,а не състезателски,няма да скапе маховика.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

stoian1234
Мнения: 5
Регистриран на: 20 Ное 2009 23:28

Мнение от stoian1234 » 29 Ное 2009 01:35

Това не е дефект, а просто изхабяване част. Около 97г. доста производители решиха да слагат на дизеловите мотори демпферни маховици. При тях пружините не са в феродовия диск, а в маховика - с цел по-меко зацепване на съединителя. И тъй като в този маховик има подвижни части, техния експлоатационен живот в един момент свършва. И това става на около 250-300 хил. и се налага смяна. Интересното е, че при новите автомобили този тип маховици вече не се използва. Явно не е бил съвсем удачен варянт...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Дек 2009 22:24

Е как да не се ползва при новите автомобили ? Там какви са маховиците ?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта