Страница 1 от 2
Как се спира студеното от средните духалки?
Публикувано на: 22 Окт 2009 23:51
от Caesar
Колеги, я кажете как е при вас или как се оправяте с парното на Карините Е. При мен средните духалки (над радиото) на вентилацията на таблото при пуснато парно духат топло само на позиция на ключа - навътре и в краката. Във всички останали позиции от там духа студено, докато например от страничните си духа топло. Проблем имам и от това, че тия духачки не се затварят на 100% също. Кажете как се справяте, че вече трета зима, ще се боря (търпя) това несъвършенство.
Публикувано на: 23 Окт 2009 00:09
от Vokil
Сваляш духалките и сменяш дунапренчето което уплътнява клапите,малко пипкава работа ама аз от второто кроене на дунапренчето успях

Дунапренче взех от кутия с шестограми ,беше сложено вътре за да не дрънкат в капака

Публикувано на: 23 Окт 2009 09:29
от Petar
Ne sym 100% siguren no mislia 4e edna ot srednite duhalki e napravena da vkarva vinagi vynhen vyzduh nezavisimo na koe polojenie e naglasena
Публикувано на: 23 Окт 2009 09:30
от Alekota
аз ги направих с пореста гума
Публикувано на: 23 Окт 2009 11:37
от valen_tin
аз съм ги забил към тавана и не ми пречат ... реших, че не е случайно да го измислят да вкарва свеж въздух от там ... пък парното е толкова силно, че грижи няма.

Публикувано на: 23 Окт 2009 11:48
от slowtraveler
Това е замисъл на конструктора и обикновено го пише и в книжката на колата.
За да не духа студено при положение на селектора към краката, трябва да затвориш духалките...
Публикувано на: 23 Окт 2009 20:22
от mafiota
ето как руснаците са си решили проблема, за да им духа топло при всички положения:
http://www.carinae.ru/forum/viewtopic.p ... 4&start=15
Ето и схема на въздуховодите на парното:
Публикувано на: 23 Окт 2009 23:57
от CuMo
Аз нямам проблем с това че от централната конзола духа студено, но пък имам друг проблем.
Не мога да завъртя врътката в крайно положение на дясно, така че топлият въздух да се насочва само към предното стъкло. Просто не иска да премине в позицията и да остане. И не мога да установя проблема дори със сваляне на таблото. Някакви идеи?

Публикувано на: 24 Окт 2009 09:26
от Alekota
опитай да откачиш жилото и тогава завърти врътката ако се завърти до край най вероятно ти е изместен кожуха на жилото
Публикувано на: 24 Окт 2009 20:33
от max-2
Пробвай пак, но на изключен вентилатор.
Публикувано на: 25 Окт 2009 02:23
от El Camino
Весела темичка:). Ся в маздата от средните духалки не духа студено и след 5 километра ми пресъхва вече гърлото от гадния въздух. Няма по смислено от студената духалка, смислените климатици са на същия принцип - горе държат по студено.
Не искам да си представя да трябва да пътувам до БГ зимата и прозореца да ми е отворен.
Както и да е, който иска да му духа от горе топло, без да препречва нищо, просто трябва да врътне в положение "горни духалки/крака" или само "горни духалки". Превключването е възможно само на 1ва и 2ра степен на вентилатора. После духа от горе горещ въздух.
Публикувано на: 25 Окт 2009 03:36
от MX5
El Camino написа:Весела темичка:). Ся в маздата от средните духалки не духа студено и след 5 километра ми пресъхва вече гърлото от гадния въздух. Няма по смислено от студената духалка, смислените климатици са на същия принцип - горе държат по студено.
Не искам да си представя да трябва да пътувам до БГ зимата и прозореца да ми е отворен.
Хехе, така е на MX5 - ама там нали тегло се пести, че трябва да е лека. И мойта е така. Но там има интересно решение за зимата - сваляш гюрука, слагаш една топла шапка, надуваш парното до край и е супер мания ...
Но на другата ми Мазда (шестака) си има отделна ръчка топло/студено специално за средните духалки - и зимата си нагласяш парното колко да топли и после с другата ръчка си регулираш колко студено искаш по средата да духа
Публикувано на: 25 Окт 2009 08:44
от diver
Светъл ум, беше решил проблема, като залепи средните духалки, със сребристо тиксо...На бас, че друг не се е сетил за подобно кирилизиране...
Публикувано на: 25 Окт 2009 10:57
от slowtraveler
С тази тема форума започна да прилича на типично руските форуми...
Там съвсем редовно срещаш подобни теми...
От рода - как да си изключа принудително пръскалките на фаровете, или пък как да си прекъсна дневните светлини, които производителя ми е сложил за добро....
Що се правите на по-умни от японците не мога да разбера....

Публикувано на: 25 Окт 2009 14:53
от MX5
slowtraveler написа:С тази тема форума започна да прилича на типично руските форуми...
Там съвсем редовно срещаш подобни теми...
От рода - как да си изключа принудително пръскалките на фаровете, или пък как да си прекъсна дневните светлини, които производителя ми е сложил за добро....
Що се правите на по-умни от японците не мога да разбера....

Или имаше тука една още по-яка тема от сорта "как да спра онова дето пищи, ако не си сложа колана"
..... ами просто си слагаш колана и ще спре да пищи
Ако пък правиш бегачка и ще слагаш и 6-точкови колани, то като изкъртиш всичко от таблото, ще махнеш и това дето пищи
