Преди няколко дни купихме въпросната кола. /някъде из темите я споменавахте/ става на въпрос за Селиката която се продаваше в Преслав.
Имаме намерение да я подготвим за Х4 за догодина. Без да търсим мощността на първите коли от този клас на писта.
До сега сме се състезавали с атмосферни коли 1600куб. и е малко нова територия за нас тази кола като механика и управление.
Почнах да чета вече из чуждите форуми но все пак ако може да помогнете с малко инфо ще съм много благодарен.
Интересува ме какво мога да очаквам от сток двигателя и трансмисията. Долу горе до каква мощност мога да разчитам на бутала, биели, колянов вал, .... и най-вече кутия, диференциали и полуоски. Особено имайки предвид, че колата ще се напъва на 17-ки сликове.
Идеята ни поне като за начало е за около 300whp. И добър кит за скоростите /някой срещал ли е dog box за тия коли, защото аз намирам само синхронизирани/. Предлагат се шпер диф. за отпред, нооо мамка му представа си нямаме все още дали да купуваме. Засега имаме опит с четворното предаване от няколко теста на колата на базата ни.
Иначе за колата. Изглежда запазеничък екземпляр Карлос Саинц 1880 от 5000 както пише на табелката. Поне на пръв поглед всичко си стои сток по нея ... и работи.
В компютъра има допълнително сложена платка на която пише Toyota turbo contro V2.0 с два потенциометъра за настройка и изведен още един върток на таблото. Предполагам го играе бууст контролер.
Ключа на таблото е завъртян до последно и някъде на около 3500об. датчика за надува на таблото отива в края. Представа си нямам колко реално е това защото там пише само - и + ....
Окачването е на билщайн с регулиране на височината. Двете ни състезателни коли /Ситроен Саксо и Пежо 106/ са на такива амортесьори и сме доста доволни ... предполагам и Селиката ще се държи добре...
Понащракал съм доста колата и понеделник ще кача снимките ако ви е интересно.
Поздрави, ... и чао засега
