Страница 1 от 1
Течностите на 4AGE
Публикувано на: 16 Окт 2009 12:19
от levin86
колко масло и вода събира 4AGE-то когато е варианта за задно предаване,защото подразбрах че има леки разлики с това 4AGE което е от АЕ92.
тук виждам че пище 3.7L количество за масло - вярно ли е?
http://www.hachiroku.net/fluid
за водата не видях да пише нещо
не трябва ли да събере към 4L вода?
Вчера сменях маслото и водата:
1.събра 2.6~2.8L масло
2.събра ~2L вода/антифриз
помагайте с идеи от какво може да се случи това, като изкл. това че знам как се източва системата за маслото и водата съм я източил през пробката и долния гумен маркуч(за по-сигурно от две места)
пп.> колата я палих, работи на место около 15-20 мин. след това я покарах 5 км не е светило нищо по таблото и всичко си работеше нормално...[/list]
Публикувано на: 16 Окт 2009 12:33
от b_d
Маслото е около 3.5 (3.7 е по-книга с маслен радиатор) - явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.
Водата е над 4 литра, но реално в блока и парното остава доста. Ако искаш да източиш повече трябва отвиеш и пробката на блока до масления филтър.
Публикувано на: 16 Окт 2009 12:37
от diver
bad_dog написа: явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.
Или щеката му е менте...
Публикувано на: 16 Окт 2009 14:09
от levin86
bad_dog написа:Маслото е около 3.5 (3.7 е по-книга с маслен радиатор) - явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.
Водата е над 4 литра, но реално в блока и парното остава доста. Ако искаш да източиш повече трябва отвиеш и пробката на блока до масления филтър.
Картера си е ОК не е кривен и моделиран, обаче ме притеснява да не би пък нещо да не са запушени маслените пътища към кулера и да е останало там към 1L масло...в смисъл знам че звучи идиотски, но освен ако няма друга пробка освен тази на картера - просто няма начин да не съм източил всичкото масло.
Що се отнася за водата: не знаех че има пробка на блока....но бях 99% сигурен че е останала вода там(кръга на двигатела), т.е ще се наложи наново да източа цялата система и да я намеря тази пробка.
Ако можеш кажи ми точно къде под филтъра се намира,непосредствено под него или някъде по настрани(към скоростите или по напред към ангренажа)
И ми изниква още един въпрос в черепа, а именно като се източи водата от блока чрез въпросната пробка на блока, после като се налива през радиатора това не значи ли че сипваш вода само отворения кръг и водата не достига до самия блок докато не загрее и не се отвори термостата, т.е въпроса е следния това ли е начина за наливане на вода/антифриз или има някакви пинизи?
Публикувано на: 16 Окт 2009 14:17
от rudolf
levin86 написа:bad_dog написа:...?
термостата затваря само циркулацията --и долната тръба,,,горния маркуч на радиатора
си е винаги скачен и отворен
Публикувано на: 16 Окт 2009 14:19
от b_d
Пробката се намира от масления филтър на няколко см напред в посока към датчика за маслото.
Маслото в радиатора е около 300-400мл. Не е литър.
С наливането на водата нямаш ядове. Напълни радиатора, изчакай малко, допълни, запали, загрей, следи да отвори термостата, загаси, като се охлади долей пак.
Публикувано на: 16 Окт 2009 14:23
от levin86
златен си адаш имаш 1 почерпка от мене
