bad_dog написа:Маслото е около 3.5 (3.7 е по-книга с маслен радиатор) - явно или не си го източил всичкото или ти е смачкан картера.
Водата е над 4 литра, но реално в блока и парното остава доста. Ако искаш да източиш повече трябва отвиеш и пробката на блока до масления филтър.
Картера си е ОК не е кривен и моделиран, обаче ме притеснява да не би пък нещо да не са запушени маслените пътища към кулера и да е останало там към 1L масло...в смисъл знам че звучи идиотски, но освен ако няма друга пробка освен тази на картера - просто няма начин да не съм източил всичкото масло.
Що се отнася за водата: не знаех че има пробка на блока....но бях 99% сигурен че е останала вода там(кръга на двигатела), т.е ще се наложи наново да източа цялата система и да я намеря тази пробка.
Ако можеш кажи ми точно къде под филтъра се намира,непосредствено под него или някъде по настрани(към скоростите или по напред към ангренажа)
И ми изниква още един въпрос в черепа, а именно като се източи водата от блока чрез въпросната пробка на блока, после като се налива през радиатора това не значи ли че сипваш вода само отворения кръг и водата не достига до самия блок докато не загрее и не се отвори термостата, т.е въпроса е следния това ли е начина за наливане на вода/антифриз или има някакви пинизи?