Страница 1 от 1

Май прецаках нещо, съвети?

Публикувано на: 19 Сеп 2009 21:49
от bizkoff
Колеги, моята простотия граници няма.
Смених си сам рейката(за която бях пуснал тема скоро), но
Когато сложих другата рейка, сипах масло и докато предницата беше във въздуха тръгнах да обезвъздушавам като въртя пълен ляв и пълен десен. До тук добре, но когато въртях пълен ляв към края нещо задираше. Спря след 3-тия път. Обезвъздуших, направих реглаш, презацепих волана(откачих акомулатора за да няма проблем с ейрбега), запалих и лампата за еърбега не спря да свети, нямах и клаксон.
Та въпроса ми е възможно ли е като съм сложил рейката, да не съм я зацепил на средата и от това, движението на волана на ляво да е било по-голямо от колкото на дясно и със тази си дивотия да съм прецакал това кръглото под волана(на снимката). Предполагам че вътре в това нещо има кабел с определена дължина.
Дайте съвети, че нещо не ми е много ясно

Публикувано на: 19 Сеп 2009 22:09
от marcov_bg
moje svali volana i go ogledai

Публикувано на: 19 Сеп 2009 22:15
от bizkoff
огледах го, но се виждат само буксите от горе(дето са на снимката) и буксите от долу. Външно няма поражения, но какво се е случило вътре unsure.gif

рейка

Публикувано на: 20 Сеп 2009 11:46
от slu4aen
Това е от лентовия кабел,може да се запои и лампата на еърбега ще изгасне и клаксон ще имаш.Трябвало е да преброиш оборотите на рейката,преди да я сложиш на колата,за да завива еднакво в ляво и дясно,а лентовия кабел си е бил в средата,но явно при теб единия завой е бил по-голям и когато си обезвъздушавал рейката си го скъсал.По принцип кабела е със по-голяма дължина и прави още един оборот повече от рейката в едната и другата посока,за да не се скъса.Външно няма да видиш нищо,трябва да се отвори кутийката и .....малко майсторлък :thumbsup:

Публикувано на: 20 Сеп 2009 13:37
от djofi_m
ми и на мен ми се прецака и то точно заради некъдърна смяна на рейка, и уж го правиха ама дърво, след 2 часа пак светна лампата. истината е "нов" от някоя морга, щото нов от магазин е със смъртоносна цена.

Публикувано на: 20 Сеп 2009 21:27
от Alekota
въпроса не е как е ремонтиран а как е поставен трябва да може да направи поне три пълни оборота на празен ход .аербега няма да загасне докато не се занули ! когато решите да си разцепвате рейките задължително заключвайте волана ! отнася се за хората с аер бег .

Публикувано на: 21 Сеп 2009 01:00
от bizkoff
Благодаря колега за съветите. Утре разглабям и ще запоя кабела, дано се оправи. А за еърбега трябва ли да ходя да ми чистят грешката или само с махане на акомулатора ще се оправи? unsure.gif