Колеги, моята простотия граници няма.
Смених си сам рейката(за която бях пуснал тема скоро), но
Когато сложих другата рейка, сипах масло и докато предницата беше във въздуха тръгнах да обезвъздушавам като въртя пълен ляв и пълен десен. До тук добре, но когато въртях пълен ляв към края нещо задираше. Спря след 3-тия път. Обезвъздуших, направих реглаш, презацепих волана(откачих акомулатора за да няма проблем с ейрбега), запалих и лампата за еърбега не спря да свети, нямах и клаксон.
Та въпроса ми е възможно ли е като съм сложил рейката, да не съм я зацепил на средата и от това, движението на волана на ляво да е било по-голямо от колкото на дясно и със тази си дивотия да съм прецакал това кръглото под волана(на снимката). Предполагам че вътре в това нещо има кабел с определена дължина.
Дайте съвети, че нещо не ми е много ясно
Май прецаках нещо, съвети?
Май прецаках нещо, съвети?
- Прикачени файлове
-
- волан.JPG (69.69 KiB) Преглеждано 1441 пъти
Toyota Avensis 2001god. D4D
Клубът на пешеходците поздравява всички шофьори с песента на Каризма "Минаваш през мен"
Клубът на пешеходците поздравява всички шофьори с песента на Каризма "Минаваш през мен"
рейка
Това е от лентовия кабел,може да се запои и лампата на еърбега ще изгасне и клаксон ще имаш.Трябвало е да преброиш оборотите на рейката,преди да я сложиш на колата,за да завива еднакво в ляво и дясно,а лентовия кабел си е бил в средата,но явно при теб единия завой е бил по-голям и когато си обезвъздушавал рейката си го скъсал.По принцип кабела е със по-голяма дължина и прави още един оборот повече от рейката в едната и другата посока,за да не се скъса.Външно няма да видиш нищо,трябва да се отвори кутийката и .....малко майсторлък 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта