Znaci zaradi edin vypros na licni resih da otvora taz tema.
Obsto vzeto sypostaveno sys drugi alternativi ,Suprata e sredno skyp proekt. Po-eftinite razbirase sa razni Hondi i drugi FWD koito chovek ako mu se razpravq da turbira... systo i DSM-ite sa im eftini chastite i ne se pravqt trudno.
Suprata pyrvonacalnata investicia e okolo 2.5 do 3.5. Tuninga go ima i e otnositelno eftin ,ne zastoto sa mnogo razprostraneni ,a zasoto obstostna sys tezi koli sa ot Chipari po-Chipari. Nema drugo mesto kydeto masovo da se pravqt trybi za InterCoolera ot PVC! ,ima nekoi deto gi slagat pocti vednaga sled turboto! - zastoto naistina ima dosta trybi i e skypicko ako ne znae kak chovek da gi napravi.
Decki bolesti teq koli nemat ,kato izklucim BHG (Blown Head Gasket). I N/A i TurboModelite imat zavodska greska pri zatqganeto na glavata ,do 70-80k miles sa izgyrmeli orginalnia gasket ,a posle ako ne se smenat boltovete i ne se zategnat na 20-30% nad zavodskoto ukazanie - gasketite se smenqt edna sled druga.
Transmisiata na Naturalkata e skapana ,dobre razpilena naturalka moze da q srine lesno. Na Turbo transmisiata e bezotkazna. 5500 rpm ,na Drag Radiali iztrelvane - transmisia dyrzi ,zadnia SubFrame se razcepva...
Japanese engine 7MGT znaci che motora e JDM ,demek orginalniq e izgyrmel (veroqtno malko maslo ,rod knock) i sa go smenili direktno sys takyv ot Japan. Prichinata e che osnovniq remont e beznadezno skyp ,a 7M motorite struvat okolo 800-900 cena do vratata taka che mnogo hora gi smenqt. Drugata zabluda e che JDM motorite bili na 40-50k miles ,moze bi sa bili na tolkova okolo 1995-ta ,sega veche sa na okolo 80-100k taka che nqma nqkakyv tochen kelepir ot tova che e smenqn motora.
Ta obsto vzeto tazi kola si e za seriozen proekt ONLY ,ako q vzeme chovek samo sys pyrvonacalna investicia e bezkraino bavna. 16.xx na 1/4 mile - tezko GT. Sys 4-5k moze da se napravi pod 14 ,ako e kysmetliq i motora ne iztresti. Ako iztresti ,losho... oste 2-3 bona da se napravi dvigatel ,ma togaz veche sys 8k moze da ima 400+ konq kola.
Ryzda pocti nqmat ,e imat de - tam kyde vsicki supri imat otzade na kalnicite ,no ne e nikakyv problem da se opravi.
P.S. Eto i dvata foruma deto sym naucil 90% ot infoto za teq koli:
http://www.supraforums.com/forum/
http://www.supramania.com/forums/index.php
Info za Toyota Supra Ma70 ,7mGT(e) ,1987 - 1992
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Info za Toyota Supra Ma70 ,7mGT(e) ,1987 - 1992
Lorde kakvo trqbva da zna4i gornata pod4ertana ot men duma?LordDigital написа:Znaci zaradi edin vypros na ?licni? resih da otvora taz tema.

Re: Info za Toyota Supra Ma70 ,7mGT(e) ,1987 - 1992
ами Japanese, означава че някои го е питал инфо за въпросната Супра чрез лични съобщения и той е решил да отговори чрез отваряйки нова тема, може би така може да се събере и още инфо, пак и може да е полезно и на още някои.Anonymous написа:Lorde kakvo trqbva da zna4i gornata pod4ertana ot men duma?LordDigital написа:Znaci zaradi edin vypros na ?licni? resih da otvora taz tema.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта