Imam problem s Avensis 2.0 TD 90 hp (1998).
imam useshtane che gubia maslo - niama nikakvi techove no sled karane do Varna i obratno pri rutinna proverka na masloto se okaza daze pod minimuma. V edin serviz mi kazaha che moze da e ot turbinata. Please help s mnenie
andrey.bachvarov@gmail.com
Oshte vuprosi za Avensis
Ами може много работи да са. Гумички, сегменти и прочие.
Зависи на какви километри е, какво е маслото и с каква скорост я караш. Все такива неща. BTW в мойта книга на Авенсиса има един раздел за турбото с много големи букви, където пишат следното:
Ако колата се кара в градски условия не е необходимо време за охлаждане на турбото.
При скорости до 90 км. е препоръчително около 30 сек работа на място
При 120 и нагоре, както и при големи натоварвания, препоръката е работа на празен ход около 2 мин.
Не знам това до колко може да има отношение към твоя проблем.
Зависи на какви километри е, какво е маслото и с каква скорост я караш. Все такива неща. BTW в мойта книга на Авенсиса има един раздел за турбото с много големи букви, където пишат следното:
Ако колата се кара в градски условия не е необходимо време за охлаждане на турбото.
При скорости до 90 км. е препоръчително около 30 сек работа на място
При 120 и нагоре, както и при големи натоварвания, препоръката е работа на празен ход около 2 мин.
Не знам това до колко може да има отношение към твоя проблем.
po avensisa
ami kolata v momenta e na 201000 km, masloto e 10w40 nekvo nemsko (ot serviza se kleha che e dobre). Ima li variant turbinata da go iade na visoka skorost?
i shte ti buda mnogo blagodaren da mi kazesh kude se namira tazi kniga za avensisa?
i shte ti buda mnogo blagodaren da mi kazesh kude se namira tazi kniga za avensisa?
Ами книгата ми я дадоха като си купувах колата от ТМ Ауто. Разходи се до там и поискаи една книжка - мисля че ги продават. Или поне си запиши един преглед на двигателя да ти кажат от къде е проблема.
Не знам дали трубото може да ти яде маслото. 10w40 е хубаво масло (стига да не е АРАЛ - поне в последно време е голям боклук)- аз на микробуса и на королата сипвам такова на кастрол. Иначе авенсиса ми е с 5w40 ама той все пак е нов. Освен това на колко километра му сменяш маслото и след колко горе долу почва да го губи? на 200000км мисля че е възможно и да са гумички.
Не знам дали трубото може да ти яде маслото. 10w40 е хубаво масло (стига да не е АРАЛ - поне в последно време е голям боклук)- аз на микробуса и на королата сипвам такова на кастрол. Иначе авенсиса ми е с 5w40 ама той все пак е нов. Освен това на колко километра му сменяш маслото и след колко горе долу почва да го губи? на 200000км мисля че е възможно и да са гумички.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Oshte vuprosi za Avensis
ne ,200000km.sa ni6to za dizelovia motor,ne viarvam da sa segmenti ili gumichki.kolega,normalno e kogato se kara kolata na dalgo pri visoka skorost 100 i nagore,tya da gori po malko maslo,tova e taka za6toto v gradski uslovia ne moje da bade zabeliazano goreneto na maslo,zaradi kondenza na voda v kartera,koito facticheski ne pozvoliava na nivoto na masloto da sleze drastichno.ima variant i turboto da drapva maslo v granichni rejimi,no i tova ne e problem, a normalno iavlenie.Otidi v TM-AUTO na diagnostika/28leva/i sam siguren che shte izleze che vsichko e nared.Uspeh!AEGIS написа:Imam problem s Avensis 2.0 TD 90 hp (1998).
imam useshtane che gubia maslo - niama nikakvi techove no sled karane do Varna i obratno pri rutinna proverka na masloto se okaza daze pod minimuma. V edin serviz mi kazaha che moze da e ot turbinata. Please help s mnenie
andrey.bachvarov@gmail.com

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Znachi kato si karah v TM-AUTO starata corolla za diagnostika,tya vkliuchva kachvane na stend,zamervane na gazovete,regulirovka ,ako e neobhodimo i eventualno ako gradusite na izprevarvane na zapalvaneto na delkoto ne sa kakto tryabva gi korigirat.--no tova za benzinovite toyoti,za dizela niamam tochna predstava,no mislia che e podobno--sigurno sashto meryat gazovete na stend,a kolegata kato otide i gi nasochi kakav e problema,te shte nablegnat varhu problema.ne znam dali harchene na maslo ot turbinata ili ot drugade moje da se ustanovi na miasto v serviza,vav foruma ima i po zapoznati ot men s tya tankosty.no po princip za tezi avensisi 2.0TD ,ne sa se chuli oplakvania izob6to/imam priatel darji magazin za avtochasty,a drug koito kara to4no takav avensis i mi kazaha che e mnogo zdrav toya motor.taka che predpolagam kolegata ako ima lek razhod na maslo,dori da otide tam/v tm-auto/,shte mu kajat che vsichko e ok.ako otide v drug serviz obache,shte gledat da mu reznat glavata spored men i da go plashat che turbinata e za smiana i drugi gluposty,turbinite na toyota sa mnogo zdravi i za 200000kmTRUDNO mogat da skapiat,no pak kazvam dori da galtat po malko maslo ne e strashno s ogled na kilometrite na kolata.edin primer 6te dam:na vuicho mi pejoto 406 HDI/110k.c./ sega e na 75000km. i poharchva po malko maslo,hodihme v sofia france auto i montyora prosto kaza slednoto:"v granichni rejimi e normalno turboto da darpa malko maslo".
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Виж дали ще продължи да ти харчи сериозно масло първо.
Ако е турбото е неприятна (финансово) задача, но трябва да се реагира своевременно.
Имах Cherokee с 2.1ТДИ и беше почнало да ми духа сериозно маслото през турбината и беше понапълнило интеркулера. Отвориха турбина и се видя, че е почнало да посинява оста - аха да си купя нов компресор (1600 лв.), но ми се размина само с ремонтен комплект под 400 лв. Но проблема като цяло е дошъл от скапан маслен привод - съответно не добро смазване на турбината.
А маслото определено е много важно - поне питай в ТМауто какво ще ти препоръчат!
Ако е турбото е неприятна (финансово) задача, но трябва да се реагира своевременно.
Имах Cherokee с 2.1ТДИ и беше почнало да ми духа сериозно маслото през турбината и беше понапълнило интеркулера. Отвориха турбина и се видя, че е почнало да посинява оста - аха да си купя нов компресор (1600 лв.), но ми се размина само с ремонтен комплект под 400 лв. Но проблема като цяло е дошъл от скапан маслен привод - съответно не добро смазване на турбината.
А маслото определено е много важно - поне питай в ТМауто какво ще ти препоръчат!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта