Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
-
alex72bg
- Мнения: 152
- Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35
Мнение
от alex72bg » 26 Юни 2009 17:50
Колкото и да го гледам оригиналния кулер не ми харесва и съм решил да го сменям. Другите също нещо не ми допадат, та последно съм се насочил към кулер с водно охлаждане.
Освен по сложната система и по високо тегло има ли други недостатъци ?
Ако някой има опит и го сподели ще съм благодарен.

Toyota Turbo
alex72bg
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 08 Сеп 2009 17:41
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 14 Сеп 2009 18:23
alex72bg написа:Колкото и да го гледам оригиналния кулер не ми харесва и съм решил да го сменям. Другите също нещо не ми допадат, та последно съм се насочил към кулер с водно охлаждане.
Освен по сложната система и по високо тегло има ли други недостатъци ?
Ако някой има опит и го сподели ще съм благодарен.

Rentabilnost/nadeznost. Zabelezi che vyv MotorSport aplikaciite air to water to air ,prakticheski pocti ne se izpolzva.
LordDigital
-
alex72bg
- Мнения: 152
- Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35
Мнение
от alex72bg » 16 Сеп 2009 12:14
така е, но МР-а няма въздух отзад, да слагам въздушен под багажника ми се вижда не добра идея с оглед на дължината на тръбите
Toyota Turbo
alex72bg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта