Страница 1 от 3
Toyota Supra, Toyota MR-2,Nissan 200SX или Mitsubishi Eclips
Публикувано на: 15 Яну 2006 18:58
от Гост
Здравейте всички, честит ми първи пост

и ха дано се присъединя и към вашият клуб!
Поставен съм пред избор за кола, а именно:
Тоyota Supra 3.0 '91, 240 HP - 6800 лв.
Toyota МR2 '94 2.3 170 (?) HP - 10500 лв
Nissan 200SX 1.8Т '97 (?) 180 HP - 5500-8000 лв
Mitsubishi Eclipse 2000 '92 - ??? HP - 7000 лв.
Както се вижда, изброените автомобили са от що-годе еднакъв ценови диапазон..Коя от тези коли би била по-подходяща покупка предвид поддръжката й? Наясно съм че са скъпи частите и т.н., наясно съм, че каквато и да е, ще е бракма, но все пак една от тези ще взема в най-скоро време, и ми се ще който може да ми помогне в избора...
Публикувано на: 15 Яну 2006 20:23
от ALTEZZA
Supra- za taz kola ste moje da namerish dosta pomost ot tozi forum, Lorddigital ima takava i neprekasnato rovichka po neia, ta i nie pokrai nego. v obsti linii stom ia vzemesh i sigurno ste triabva da smenish garnitura na glavata, a i turboto triabva da se vidi v kakvo sastoianie.
MR2- super kolichki sa, no dosta trudno za rabota po tiah, ne znam dali bih se zahvanal s neia
200SX- ako ne se laja, tova e tukasnata Sentra s dve vrati, no ima i 240SX koeto e izvestnata Silvia. ta za koia kola tochno stava vapros? ako e Silviata, ako ti triabva kola za drifting, tova e izbora, ako e Sentrata, togava ne ti triabva, osven ako ne si tarsish ikonomichna praktichna kola koiato izobsto ne e v kategoriata na Supra ili MR2.
Eclipse- ne si padam po Chrysler
Публикувано на: 15 Яну 2006 21:27
от ka-lin
Гост-а бях аз..
Благодаря за информацията. Да, говорим за 200sx-a...Избора ще се сведе между него, MR2-ката и евентуално Supra-та, но по нея малко ме притесняват частите и доколко може някой да я сервизира..Aко говорим за Supra-та ме интересуват детайли по двигателя, като:
С верига/ангренажен ремък ли е, какви са най-честите дефекти/проблеми - чета тук, че има горене на масло и разни такива, аз в началото бях голям фен на тойота, но след като взех да попадам на селики, горящи масло, и като гледам темите тук в това отношение, се стряскам. А за турбодвигателите - не знам дали си струва, и дали ще стане качествен ремонт...
Публикувано на: 15 Яну 2006 21:50
от b_d
ALTEZZA написа:
200SX- ako ne se laja, tova e tukasnata Sentra s dve vrati, no ima i 240SX koeto e izvestnata Silvia. ta za koia kola tochno stava vapros?
В Европа мисля, че няма 240SX. Това очевидно е Nissan S13 1.8T Silvia. За мен това е фаворита в класацията. Лек, бърз и сравнително лесен за тунинговане.
Иначе MR2 е интересен избор, но не и с точно този двигател - не бих си взел спортна кола с код на двигателя завършащ на FE

Публикувано на: 15 Яну 2006 21:54
от ka-lin
А защо? Какъв е проблемът с този двигател? Знам, че е 2.2 или 2.3, без турбо..Количката е супер, само дето е двуместна...
За 200sx-a съм чувал, че му била слаба електрониката...Не знам като издръжливост как ще е, а това е много важен фактор при избора на един от тези автомобили
Публикувано на: 15 Яну 2006 21:57
от b_d
ka-lin написа:А защо? Какъв е проблемът с този двигател? Знам, че е 2.2 или 2.3, без турбо..Количката е супер, само дето е двуместна...
Еми слабак е тоя двигател - ще те бият астрите и голфовете. Смешно ми е двумесна спортна кола със слаб двигател. Ама зависи за какво я искаш все пак.
Нисана е готин, щото е евтина база за прилични коне. От друга страна зависи дали изобщо искаш да тунинговаш. Ако не - то супрата може да е по-интересен избор.
Публикувано на: 15 Яну 2006 22:35
от ka-lin
Нямам намерение да вдигам мощността, по-скоро целта ми е да направя колата такава, каквато е била навремето, максимално доближаваща се до това, което е била като е излязла от завода

Публикувано на: 15 Яну 2006 23:21
от b_d
Еми Супрата тогава - поне ще има сила да те кефи...
Публикувано на: 16 Яну 2006 00:57
от Гост
Добре, остава да преценя кое е по-читаво - нисана или тойотата, ако тойотата -вземам нея!
Какво трябва да се гледа при покупката на такъв автомобил? Главно по двигателя и трансмисията ме интересува....? Къде е редно да има омасляване и къде - не, какъв би трябвало да е цветът на свещите, и каква компресия? Как мога да разбера дали компютърът на колата има нужда от "ремонт" или изчистване на грешки? къде правят тази работа?
Публикувано на: 16 Яну 2006 01:24
от LEXUS
Anonymous написа:Добре, остава да преценя кое е по-читаво - нисана или тойотата, ако тойотата -вземам нея!
Какво трябва да се гледа при покупката на такъв автомобил? Главно по двигателя и трансмисията ме интересува....? Къде е редно да има омасляване и къде - не, какъв би трябвало да е цветът на свещите, и каква компресия? Как мога да разбера дали компютърът на колата има нужда от "ремонт" или изчистване на грешки? къде правят тази работа?
kaline,ti opravi li proslovutya nissan

Публикувано на: 16 Яну 2006 01:43
от ka-lin
Все още не. Но не се отказвам, да се е..а

Публикувано на: 16 Яну 2006 07:47
от V35GTR
Ka-Lin-e.... nai dobre e spored me da namerish edin ot poznatite "razbirachi" ili niakoi koito se zanimava sus popravka na koli i da idesh zaedno sus nego da pregledate kolite. A oshte po dobre bi bilo ako ti ia dadat za "test drive". Togava ia hvashtash i pravo vuv niakoi serviz sus dobra reputacia, da ti kajat kakvo triabva da se pravi... hem she ia dignat da ia vidish i ot dolu!
Moite 2 stotinki!

Публикувано на: 16 Яну 2006 08:23
от ALTEZZA
za Suprata- nai izvestnia problem na tez Supri e garniturata na glavata(dvigatelia triabva da e 7M-GTE), i po specialno proticha antivriz v cilindar nomer 6(tozi det sochi kam zadnicata na kolata) tai kato toi e nai toplia(antifriza se dviji ot cilindar 1 posoka nomer 6 i do kat go dostigne veche e pozagrial). za izbora na nova garnitura e hubavo da se posavetvash s Lorddigital, toi veche e dosta naiasno s vsiakakvi varianti. sasto taka baia akal moje da ti dadat Punkara(moderatora) i Xeku tai kato te imat po-starata generacia Supra koiato idva s dosta podoben dvigatel(5M-GE). principno maslo ne bi triabvalo da teche ot nikade, no chesto proticha ot kam kapacite na glavata(ima dva usporedni kapaka i mejdu tiah svestite), kakto i uplatnenieto mejdu tezi dva kapaka, no te sa lesni za smiana, pak i ako se smenia garnitura na glavata te se svaliat taka ili inache. vij s kakav diferenical e, turbo modelite bi triabvalo da idvat s LSD(triabva da ima bial sticker na samia diferencial na koito pishe LSD, sasto taka kutiata triabva da e narebrena za po dobro ohlajdane), vij da niama niakvi stranni shumove ot nego, pak i ako teche maslo ot semerinzite na poluoskte e hubavo da se smeniat. okachvaneto pregledai da ne hlopa ili traka ot niakade. po vaprosa s turboto, nai dobre Lorda da kaje kakvo da mu gledash.
Публикувано на: 16 Яну 2006 08:38
от ALTEZZA
ka-lin написа:Aко говорим за Supra-та ме интересуват детайли по двигателя, като:
С верига/ангренажен ремък ли е, какви са най-честите дефекти/проблеми - чета тук, че има горене на масло и разни такива, аз в началото бях голям фен на тойота, но след като взех да попадам на селики, горящи масло, и като гледам темите тук в това отношение, се стряскам. А за турбодвигателите - не знам дали си струва, и дали ще стане качествен ремонт...
7M-GTE e s remak i sravnitelno lesno da se smeni.
popadash na Celici goriasto maslo, i drugi razni problemi poneje tova e forum i povecheto temi sa ili za niakakav problem ili proekti po podobriavaneto na kolata(kat izkluchim i vsichkite prazni pisanici det si cheshame ezicite), no mislia che v seki edin forum e taka, prosto tova e osnovnata ideiata na forumite, niakoi kat ima problem da nameri reshenieto mu. vaprosnata Celica det goreshe maslo, triabvashe da i se smeniat gumichkite na klapanite, koeto za USA si e sravnitelno skap i bezmislen remont za 12 godishna kola, za BG mislia che tova e evtina procedura. ostanalite gorenia na maslo se otnasiat glavno za dvigatelia 1ZZ-FE, koito e sravnitelno nov dvigatel i teb edva li te kasae
Публикувано на: 16 Яну 2006 09:58
от LordDigital
ka-lin написа:Ценна информация. Особено и най-вече за частите...Само че докато стигнат до БГ сигурно ще станат в пъти по-скъпи, но както и да е, който иска мляко, има крава
Хувабо, а за Супрата - какво можеш да ми кажеш за двигателя й, с ремък ли е, с верига ли е, износване - сегменти/вложки, какво може да му се ремонтира, нещо за туброто прочетох във форума, че трудно се поправя, няма кой просто?
Викам да пиша тука ,че голямо раздвояване стана между Нисанскиа форум и този тука
Значи както Алтезов каза със ремък е ,лесен за смяна при това.
Мотора е много корав ,моя е във отчаиващо състояние - над 220 000 без да е сменяно нищо по долната част ,стоял е 4 години и цилиндрита са надрани ОБАЧЕ върви като пушка и почти не гори масло. АКО се кара или е каран без масло ,почват много бързо да тропат биелките ,тва са им слабите места на тези мотори - маслото е много малко и не търпят ниско ниво.
За такива пари обаче требе да приемеш ,че ша има работа по колата нема как. Разноските да се пращат части до БГ не са чак толкова големи ,а когато се пращат по повече направо са пренебрежими.
Турбото няма никакъв смисал да се ремонтира ,просто се изхвъря всичко от вътре ,издълбава са и се слага Т03 със голям трим ,колата във резултат на това директно хвръква - ако маслените му линии са наред Турбото кара мноогооо много километри (охлажда се със вода освен маслото)
Пак ти казвам обаче без 4 ,5 бона за съживяване и наточване нема смисал да я взимаш тази супра ,заводски е доста БАВНА разни гофета ча те разнимават като спрял оти тежи към 2 тона.