ka-lin написа:Ценна информация. Особено и най-вече за частите...Само че докато стигнат до БГ сигурно ще станат в пъти по-скъпи, но както и да е, който иска мляко, има крава
Хувабо, а за Супрата - какво можеш да ми кажеш за двигателя й, с ремък ли е, с верига ли е, износване - сегменти/вложки, какво може да му се ремонтира, нещо за туброто прочетох във форума, че трудно се поправя, няма кой просто?
Викам да пиша тука ,че голямо раздвояване стана между Нисанскиа форум и този тука
Значи както Алтезов каза със ремък е ,лесен за смяна при това.
Мотора е много корав ,моя е във отчаиващо състояние - над 220 000 без да е сменяно нищо по долната част ,стоял е 4 години и цилиндрита са надрани ОБАЧЕ върви като пушка и почти не гори масло. АКО се кара или е каран без масло ,почват много бързо да тропат биелките ,тва са им слабите места на тези мотори - маслото е много малко и не търпят ниско ниво.
За такива пари обаче требе да приемеш ,че ша има работа по колата нема как. Разноските да се пращат части до БГ не са чак толкова големи ,а когато се пращат по повече направо са пренебрежими.
Турбото няма никакъв смисал да се ремонтира ,просто се изхвъря всичко от вътре ,издълбава са и се слага Т03 със голям трим ,колата във резултат на това директно хвръква - ако маслените му линии са наред Турбото кара мноогооо много километри (охлажда се със вода освен маслото)
Пак ти казвам обаче без 4 ,5 бона за съживяване и наточване нема смисал да я взимаш тази супра ,заводски е доста БАВНА разни гофета ча те разнимават като спрял оти тежи към 2 тона.