Страница 1 от 3

Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001

Публикувано на: 03 Юни 2009 00:33
от langusta84
колеги някой ще ми каже ли какво газово да си сложа?Като отида при тези от сервизите веки казва че неговото е най-добро и ако искам друго ще сгреша.затова искам да питам дали някой има газово каква марка и дали е доволен.А също да пишат и тези които имат и не са доволни!!! Благодаря Ви предварително!

Публикувано на: 03 Юни 2009 00:53
от langusta84
проруснах да кажа че ДВГ е 1ZZ-FE ili 3ZZ-FE

Публикувано на: 03 Юни 2009 08:22
от slowtraveler
Тези двигатели са с пластмасови колектори.....
Абе като че ли газовото не е най-добрия вариант за тези двигатели, но при всички случаи трябва да е газов инжекцион, защото иначе ще сменяш и колектори....

Публикувано на: 03 Юни 2009 09:42
от langusta84
Да точно така с пластмасови колектори са.Аз непременно ще сложа газов инжекцион но просто искам да разбера някой дали си е слагал газово на такава кола и да ми препоръча марка.Днес ме офертираха за АС били полски но не знам какво им е качеството.За Power Jet i EMME GAS i BRC като цени ми казаха съответно 1500 , 1800, 1650 всички били италиански.Помагайте с марка и цена!

Публикувано на: 03 Юни 2009 15:31
от Me4oKyX
Тези двигатели не държат на газ - горят клапаните, поради някаква причина..... Не мога да ти кажа точно защо и как, но един приятел с такъв авенсис го караше такси и всеки има-няма 80хил.км му се разтропваха клапаните. Изходящите ако се не лъжа, защото май газта гори по-бавно и остатътчните пламъци прогарят изходящите клапани, а те са доста фини и леки и затова ги моряла газта. Виж, на 2,4 VVTi няма проблеми, ама клапана е доста по-едър.....явно rolleyes.gif

Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001

Публикувано на: 03 Юни 2009 17:07
от CECO
а как стоят нещата с двигател 4a-fe 1.6 avensis 1999,там дали е същото положение,че аз я карам вече 2г.на бензин и ми казаха ,че за 900лв можело да се пригоди за инжекциона

Публикувано на: 03 Юни 2009 20:42
от ivobox
е то ако е само клапаните то си е пак си на плюс. Цифрово говорим за 1000лв на 10к км. 8000 лв си е цифра. Не знам и аз съм се замислял ама ме е страх. Просто само чувам разни работи обаче някой личен пример дето си е сложил на 1zz-fe не знам. Неизвестността плаши.
Мечо разкажи малко по подробно за твоя човек, че ще е полезно за много хора включително и за мене. Това някой да е карал над 100к км на газ с 1zz-fe си е направо за важните теми. biggrin.gif Не знам при тая разлика сигурно не са много хората дето не са се замисляли да си сложат.

Публикувано на: 03 Юни 2009 21:54
от krasikalchev
Здравей,
аз съм с 4a fe на корола 98 г. В Русе има специализиран сервиз за газови уредби. Казва се КЛАС. Преди 2 седмици ми сложиха REG OMVL - не бях чувал за тази марка - фирмата е италиянска, а КЛАС са единствен вносител за БГ. Много се колебаех дали да сложа LOVATO или тази. Мисля че направих добър избор. До сега навъртяни малко над 1000 км. при среден разход малко под 7,5 л. Скоро ще махам катализатора и ще ходя отново да я донастроят, понеже след първите 1000 км. трябвало отново да се донастрои ми казаха от КЛАС. Цена 1300 лв. с тороидална бутилка и тайминг реле за спиране на бензиновата помпа след преминаване на газ. Никаква разлика във вървенето на газ и бензин и съвесм едва забележимо притрепване на колата при преминаване от единия вид гориво на другия при движние нагоре по наклон с 4 човека товар. Миналата седмица ходих до Рибарица и изминах 548 км. с 40 л газ за 28 лв. направо СУПЕР!!!. Надявам се след махането на катализатора и донастройване разхода да падне още малко. А между другото сложих и иридиево DENSO, та ще видим при следващото засичане. За VVTI двигателите мисля че колегата е прав за тънките стебла на клапаните и ако потърсиш малко из форума ще видиш мнения че тези двигатели изобщо не са подходящи за газификация. Аз за това не си взех корола с такъв двигател макар че имах възможност - много по строги изисквания към качеството на маслото и чистотата на маслената система ( промивка при всяка смяна на маслото), значително по сложен ремонт при нужда. За това изрично търсех 4a fe. Мисля че трябва да внимаваш повече къде ще ти сложат уредбата ( качеството на монтажа) от колкото каква точно марка ще избереш. Ако можещ погледни кола с уредба монтирана в сервиза към който си се насочил - обърни внимание как е направено опроводяването отпред в двигателния отсек - всички кабели трябва да са подредени и добре подведени. Филтрите, компютъра и изпарителя на удобно за обслужване място. Да няма кабели маркучи или тръби прекарани по диагоналната технология, т.е. по най- късия път. Рейката на газовото и бензиновите инжектори да са максимално близо разположени един до друг. Въобще като погледнеш просто да си личи майсторското изпълнение. Аз имам някои съвсем леки забележки към монтажа но мисля че е в рамките на допустимото. Съвет не давай да ти дупчат колата много - особено по пода където ще закрепят тръбите за газта, че от там тръва после ръжда. Ако можеш сложи си и реле да ти спира помпата в резервоара за да не се износва напразно, че много са скъпи пущините. От проучванията които правих на скоро разбрах, че може би е малко по за предпочитане LOVATO пред LANDI RENZO - последните били по бедни от към софтуер и по капризни при настройка. За сега друго не се сещам. Ако те интересува нещо друго питай.
Поздрави

Краси Калчев

Публикувано на: 03 Юни 2009 22:02
от langusta84
А колко му струва да си смени клапаните???защото ако си ги сменям на 80 000 км това означава че аз ще трябва да си ги сменя 2-3 пъти най много няма да я карам над 500 000 км де :).така че ако е само това по добре да слагам защото в момента бензина е 1.93х7.5=14.48лв а на газ нещата стоят по следния начин 0.72х9.0=6.48лв или на 100км спестявам 8 лв което значи че на 10 000 км спестявам 800лв а на 100 000 - 8000 лв.Не смятам че ремонта ще е толкова скъп,но ако някой знае колко е ремонта споделете все пак :thumbsup:

Публикувано на: 03 Юни 2009 22:09
от krasikalchev
Да ама ремонта на твоя двигател казват, че е много сложен заради това VVTI и се сещай кой може да ти направи качествен ремонт и най важното на каква цена. Все пак не претендирам за много компетентно и изчерпателно мнение, но пак казвам потърси из форума по другите теми и ще видиш и други хора на това мнение.

Публикувано на: 03 Юни 2009 22:22
от langusta84
сега говорих с един приятел който кара авенсис на газ и ми каза че ремонта в сервиз на тойота бил някъде към 180лв на един клапан който са му сменили.А смяна на всичките с шлайф на глава било някъде към 1000-ка.

Публикувано на: 04 Юни 2009 06:43
от dil
В сайта на ФОБОС се предлага монтиране на някаква допълнителна система, с която чрез впръскване на някаква добавка, намалява износването на клапаните при газ.
Може би това е някакво решение.

Публикувано на: 04 Юни 2009 18:11
от langusta84
ок благодаря ти? ще се поинтересувам малко повече и пак ще Ви пиша какво съм избрал wink.gif wink.gif wink.gif

Публикувано на: 04 Юни 2009 20:12
от ivobox
хммм темата започна да става интересна......хубаво е, че се цитират и цени, а в крайна сметка всичко опира до пари и някакви сметки. Лошото е, че понякога излиза без кръчмар....

Публикувано на: 04 Юни 2009 23:34
от langusta84
:)
днес се рових тук и сайта на Фобос за да видя за тази допълнителна система за която ми писахте но нищо не намерих.Писах им там но ощте няма отговор.Ако наистина може да стане това с тази допълнителна система ще е добре защото аз така и така съм решил да слагам главата в торбата.