Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001
колеги някой ще ми каже ли какво газово да си сложа?Като отида при тези от сервизите веки казва че неговото е най-добро и ако искам друго ще сгреша.затова искам да питам дали някой има газово каква марка и дали е доволен.А също да пишат и тези които имат и не са доволни!!! Благодаря Ви предварително!
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Тези двигатели са с пластмасови колектори.....
Абе като че ли газовото не е най-добрия вариант за тези двигатели, но при всички случаи трябва да е газов инжекцион, защото иначе ще сменяш и колектори....
Абе като че ли газовото не е най-добрия вариант за тези двигатели, но при всички случаи трябва да е газов инжекцион, защото иначе ще сменяш и колектори....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
Да точно така с пластмасови колектори са.Аз непременно ще сложа газов инжекцион но просто искам да разбера някой дали си е слагал газово на такава кола и да ми препоръча марка.Днес ме офертираха за АС били полски но не знам какво им е качеството.За Power Jet i EMME GAS i BRC като цени ми казаха съответно 1500 , 1800, 1650 всички били италиански.Помагайте с марка и цена!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Тези двигатели не държат на газ - горят клапаните, поради някаква причина..... Не мога да ти кажа точно защо и как, но един приятел с такъв авенсис го караше такси и всеки има-няма 80хил.км му се разтропваха клапаните. Изходящите ако се не лъжа, защото май газта гори по-бавно и остатътчните пламъци прогарят изходящите клапани, а те са доста фини и леки и затова ги моряла газта. Виж, на 2,4 VVTi няма проблеми, ама клапана е доста по-едър.....явно 

Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001
а как стоят нещата с двигател 4a-fe 1.6 avensis 1999,там дали е същото положение,че аз я карам вече 2г.на бензин и ми казаха ,че за 900лв можело да се пригоди за инжекциона
е то ако е само клапаните то си е пак си на плюс. Цифрово говорим за 1000лв на 10к км. 8000 лв си е цифра. Не знам и аз съм се замислял ама ме е страх. Просто само чувам разни работи обаче някой личен пример дето си е сложил на 1zz-fe не знам. Неизвестността плаши.
Мечо разкажи малко по подробно за твоя човек, че ще е полезно за много хора включително и за мене. Това някой да е карал над 100к км на газ с 1zz-fe си е направо за важните теми. biggrin.gif Не знам при тая разлика сигурно не са много хората дето не са се замисляли да си сложат.
Мечо разкажи малко по подробно за твоя човек, че ще е полезно за много хора включително и за мене. Това някой да е карал над 100к км на газ с 1zz-fe си е направо за важните теми. biggrin.gif Не знам при тая разлика сигурно не са много хората дето не са се замисляли да си сложат.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Здравей,
аз съм с 4a fe на корола 98 г. В Русе има специализиран сервиз за газови уредби. Казва се КЛАС. Преди 2 седмици ми сложиха REG OMVL - не бях чувал за тази марка - фирмата е италиянска, а КЛАС са единствен вносител за БГ. Много се колебаех дали да сложа LOVATO или тази. Мисля че направих добър избор. До сега навъртяни малко над 1000 км. при среден разход малко под 7,5 л. Скоро ще махам катализатора и ще ходя отново да я донастроят, понеже след първите 1000 км. трябвало отново да се донастрои ми казаха от КЛАС. Цена 1300 лв. с тороидална бутилка и тайминг реле за спиране на бензиновата помпа след преминаване на газ. Никаква разлика във вървенето на газ и бензин и съвесм едва забележимо притрепване на колата при преминаване от единия вид гориво на другия при движние нагоре по наклон с 4 човека товар. Миналата седмица ходих до Рибарица и изминах 548 км. с 40 л газ за 28 лв. направо СУПЕР!!!. Надявам се след махането на катализатора и донастройване разхода да падне още малко. А между другото сложих и иридиево DENSO, та ще видим при следващото засичане. За VVTI двигателите мисля че колегата е прав за тънките стебла на клапаните и ако потърсиш малко из форума ще видиш мнения че тези двигатели изобщо не са подходящи за газификация. Аз за това не си взех корола с такъв двигател макар че имах възможност - много по строги изисквания към качеството на маслото и чистотата на маслената система ( промивка при всяка смяна на маслото), значително по сложен ремонт при нужда. За това изрично търсех 4a fe. Мисля че трябва да внимаваш повече къде ще ти сложат уредбата ( качеството на монтажа) от колкото каква точно марка ще избереш. Ако можещ погледни кола с уредба монтирана в сервиза към който си се насочил - обърни внимание как е направено опроводяването отпред в двигателния отсек - всички кабели трябва да са подредени и добре подведени. Филтрите, компютъра и изпарителя на удобно за обслужване място. Да няма кабели маркучи или тръби прекарани по диагоналната технология, т.е. по най- късия път. Рейката на газовото и бензиновите инжектори да са максимално близо разположени един до друг. Въобще като погледнеш просто да си личи майсторското изпълнение. Аз имам някои съвсем леки забележки към монтажа но мисля че е в рамките на допустимото. Съвет не давай да ти дупчат колата много - особено по пода където ще закрепят тръбите за газта, че от там тръва после ръжда. Ако можеш сложи си и реле да ти спира помпата в резервоара за да не се износва напразно, че много са скъпи пущините. От проучванията които правих на скоро разбрах, че може би е малко по за предпочитане LOVATO пред LANDI RENZO - последните били по бедни от към софтуер и по капризни при настройка. За сега друго не се сещам. Ако те интересува нещо друго питай.
Поздрави
Краси Калчев
аз съм с 4a fe на корола 98 г. В Русе има специализиран сервиз за газови уредби. Казва се КЛАС. Преди 2 седмици ми сложиха REG OMVL - не бях чувал за тази марка - фирмата е италиянска, а КЛАС са единствен вносител за БГ. Много се колебаех дали да сложа LOVATO или тази. Мисля че направих добър избор. До сега навъртяни малко над 1000 км. при среден разход малко под 7,5 л. Скоро ще махам катализатора и ще ходя отново да я донастроят, понеже след първите 1000 км. трябвало отново да се донастрои ми казаха от КЛАС. Цена 1300 лв. с тороидална бутилка и тайминг реле за спиране на бензиновата помпа след преминаване на газ. Никаква разлика във вървенето на газ и бензин и съвесм едва забележимо притрепване на колата при преминаване от единия вид гориво на другия при движние нагоре по наклон с 4 човека товар. Миналата седмица ходих до Рибарица и изминах 548 км. с 40 л газ за 28 лв. направо СУПЕР!!!. Надявам се след махането на катализатора и донастройване разхода да падне още малко. А между другото сложих и иридиево DENSO, та ще видим при следващото засичане. За VVTI двигателите мисля че колегата е прав за тънките стебла на клапаните и ако потърсиш малко из форума ще видиш мнения че тези двигатели изобщо не са подходящи за газификация. Аз за това не си взех корола с такъв двигател макар че имах възможност - много по строги изисквания към качеството на маслото и чистотата на маслената система ( промивка при всяка смяна на маслото), значително по сложен ремонт при нужда. За това изрично търсех 4a fe. Мисля че трябва да внимаваш повече къде ще ти сложат уредбата ( качеството на монтажа) от колкото каква точно марка ще избереш. Ако можещ погледни кола с уредба монтирана в сервиза към който си се насочил - обърни внимание как е направено опроводяването отпред в двигателния отсек - всички кабели трябва да са подредени и добре подведени. Филтрите, компютъра и изпарителя на удобно за обслужване място. Да няма кабели маркучи или тръби прекарани по диагоналната технология, т.е. по най- късия път. Рейката на газовото и бензиновите инжектори да са максимално близо разположени един до друг. Въобще като погледнеш просто да си личи майсторското изпълнение. Аз имам някои съвсем леки забележки към монтажа но мисля че е в рамките на допустимото. Съвет не давай да ти дупчат колата много - особено по пода където ще закрепят тръбите за газта, че от там тръва после ръжда. Ако можеш сложи си и реле да ти спира помпата в резервоара за да не се износва напразно, че много са скъпи пущините. От проучванията които правих на скоро разбрах, че може би е малко по за предпочитане LOVATO пред LANDI RENZO - последните били по бедни от към софтуер и по капризни при настройка. За сега друго не се сещам. Ако те интересува нещо друго питай.
Поздрави
Краси Калчев
Последно промяна от krasikalchev на 03 Юни 2009 22:14, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
А колко му струва да си смени клапаните???защото ако си ги сменям на 80 000 км това означава че аз ще трябва да си ги сменя 2-3 пъти най много няма да я карам над 500 000 км де
.така че ако е само това по добре да слагам защото в момента бензина е 1.93х7.5=14.48лв а на газ нещата стоят по следния начин 0.72х9.0=6.48лв или на 100км спестявам 8 лв което значи че на 10 000 км спестявам 800лв а на 100 000 - 8000 лв.Не смятам че ремонта ще е толкова скъп,но ако някой знае колко е ремонта споделете все пак 


-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Да ама ремонта на твоя двигател казват, че е много сложен заради това VVTI и се сещай кой може да ти направи качествен ремонт и най важното на каква цена. Все пак не претендирам за много компетентно и изчерпателно мнение, но пак казвам потърси из форума по другите теми и ще видиш и други хора на това мнение.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
- dil
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
В сайта на ФОБОС се предлага монтиране на някаква допълнителна система, с която чрез впръскване на някаква добавка, намалява износването на клапаните при газ.
Може би това е някакво решение.
Може би това е някакво решение.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта