Страница 1 от 2

проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Публикувано на: 29 Май 2009 17:40
от nkuckov
купих колата преди 3 дена, ама нещо не варви както трябва за 97 коня.Подържа 650-700 оборота и като подам газ малко глъхне и тогава се форсира, като тръгвам не може да се изреже добре и набира много плавно. Струва ми се и че малко придърпва. като я покарах малко ми светна и лампата на двигателя, откачих клемата на акомулатора за 10 сек. и лампата изгасна.ако може да се вярва на километража - 36 000км. някой има ли си представа от каде може да е проблема?

Публикувано на: 30 Май 2009 02:02
от newmiro
чете ли другите теми за такиова коли във форума, използва ли търсачката? оборотите ти на празен ход са нормални за тази кола. другото не знам. ако е на 36 000 км значи наистина не е карана, ама това ме съмнява, или се случва много рядко и си късметлия. 1,4 си е малък двигател, имам 1,6 и съм доволен, не знам как е с 1,4 - колегите ще кажат, но не очаквай кой знае какво изрязване..

Публикувано на: 30 Май 2009 09:22
от nkuckov
Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.

Публикувано на: 30 Май 2009 09:33
от DMDimitrov
nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:

Публикувано на: 30 Май 2009 15:20
от diver
DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
я върви повече я не...

Публикувано на: 30 Май 2009 15:24
от DMDimitrov
diver написа:
DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
я върви повече я не...
Турбото със сигурност ще даде по-добро ускорение. (при приблизително еднакви коне)

Публикувано на: 30 Май 2009 15:49
от diver
DMDimitrov написа:
diver написа:
DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
я върви повече я не...
Турбото със сигурност ще даде по-добро ускорение. (при приблизително еднакви коне)
аре почнаха условията....

Орлето по спомен 80 коня 15 секунди, тотка 97 коня 13 секунди...та кво викаш мнооо вървят дизелите, чак не се удържат....и това сравняваме 1.7турбо с 1.4 атмосверка... смех...

Публикувано на: 30 Май 2009 16:05
от DMDimitrov
diver написа:аре почнаха условията....
Е, то е ясно, че при различни условия (разлика в конете) превеса ще е в повечето случаи към по-мощния мотор!
diver написа:Орлето по спомен 80 коня...
Орлето човека каза, че е 101 коня! Та за този агрегат колко викаш са секундите?

EDIT: Доколкото може да се вярва на статистики в интернет - 12 секунди за 1.7 турбо дизел 100кс, срещу 13 за 1.4 бензин 97кс.

Публикувано на: 30 Май 2009 16:32
от diver
DMDimitrov написа:
diver написа:аре почнаха условията....
Е, то е ясно, че при различни условия (разлика в конете) превеса ще е в повечето случаи към по-мощния мотор!
diver написа:Орлето по спомен 80 коня...
Орлето човека каза, че е 101 коня! Та за този агрегат колко викаш са секундите?
Едва ли ще са под 13 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif та пак губи отсякъде...

Публикувано на: 30 Май 2009 18:31
от nkuckov
обаче като дам газ от жилото при вдигнат капак се чува едно засмукване на въздух все едно, голямо заглъхване, аха да изгасне и след това се изфорсира?! дали не дърпа въздух от някъде?

Публикувано на: 30 Май 2009 19:27
от АВЕНСИСА
По принцип инжекцията е така,леко заглъхва,но най добре я закарай на диагностика :thumbsup:

Публикувано на: 30 Май 2009 20:01
от Creep
Изобщо не е нормално да глъхне, имах такъв проблем с бензиново Bravo 1.6 16V 103hp. Когато е студена глъхнеше, при рязко подаване на газ ясно се чуваха детонации (гърмеше си). Когато загрееше се пооправяше, но пак ускорението беше едно такова мудно (плавно) до към 2500-3000 оборота.

Колата ти е за доктор!

Публикувано на: 30 Май 2009 20:37
от nkuckov
благодаря, поздрави от новия тойотаджия
cool.gif

Re: проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Публикувано на: 01 Юни 2009 21:35
от bravooo
nkuckov написа:купих колата преди 3 дена, ама нещо не варви както трябва за 97 коня.Подържа 650-700 оборота и като подам газ малко глъхне и тогава се форсира, като тръгвам не може да се изреже добре и набира много плавно. Струва ми се и че малко придърпва. като я покарах малко ми светна и лампата на двигателя, откачих клемата на акомулатора за 10 сек. и лампата изгасна.ако може да се вярва на километража - 36 000км. някой има ли си представа от каде може да е проблема?
Възможно решение:
- нов въздушен филтър
- почистване на МАФ сензор (MASS AIR FLOW)-потърси из форума има процедура но е малко рискована.

При мене за същата кола резултата е отличен, като чистя сензора поне 2 пъти годишно с "Carborator cleaner".

Публикувано на: 01 Юни 2009 22:01
от nkuckov
Днес ходих на доктор и той точно това направи, изчисти това с трите букви букви и колата тръгна, а и разхода взе да пада. така че минах тънко, а се бях закъхарил.....мани....мани. Поздрави