Страница 1 от 2
perkite ne vklu4vat
Публикувано на: 14 Май 2009 08:34
от redlion
imam problem s avensis-98 gls, ne i vklu4vat ohlagda6tite perki. ne moga da namerj dat4ika, varzah ednata vremenno za akomulatora. no mi se iska da go napravj kakto si e bilo. ina4e se zamisljm dali da ne izveda tripozicionen klu4 v kupeto i da gi vklu4vam ra4no.

Публикувано на: 14 Май 2009 09:42
от Petar
Nali znaeh 4e perkite ne rabotiat postoiano i sa na dat4ik taka4e pri po-hladno vreme moje i vyobhte daneti se vklu4at
Публикувано на: 14 Май 2009 15:49
от redlion
tova mi e jsno, no v4era bjh v london s kolata i v trafika temperaturata otide v 4ervenoto. Napravo be6e pregrjla, prinudih se da varga ednata ot perkite za akomulatora da raboti postojnno. tarsih dat4ika posle, no ne mogah da go namerj

Публикувано на: 14 Май 2009 17:28
от Xeku
При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
Публикувано на: 14 Май 2009 19:35
от Uncle Dido
Добре де, като върза перката за акумулатора, температурата падна ли? И въобще - радиатора ти топъл ли беше?
Публикувано на: 14 Май 2009 20:18
от sashoskiora
Xeku написа:При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
+1 Провери дали е топъл долния маркуч към радиатора и той самия,ако не сменяй термостат
Публикувано на: 14 Май 2009 21:14
от redlion
kato j varzah za akomulatora, temperaturata spadna vednaga, a za dolnij marku4 ne se setih, a i dosta barzah. ama interesnoto e 4e i perkata na klimatika ne se varti kato go pusna. mislj si, 4e predi njkolko dni j 4uh da raboti no ne sam 100% siguren. blagodarj za savetite

Публикувано на: 14 Май 2009 22:15
от Uncle Dido
Ами ако ти е спаднала температурата веднага, значи термостата отваря. Другаде е заровено кучето. Мини една профилактика на климатика.
Публикувано на: 14 Май 2009 22:59
от slowtraveler
Абе я първо провери бушоните, пък после пристъпвай към разглобяване

Публикувано на: 15 Май 2009 02:00
от Georgimitrovich
Xeku написа:При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
-1
ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
Публикувано на: 15 Май 2009 02:08
от Japanese_fever
Samo da si kaja experience-a s blokiral termostat.
Karal sum q moita taliga okolo 1-a godina s blokiral(zaminal) termostat v otvoreno polojenie. Lqtoto zagrqvashe bavno, a kato zagree i sum v tejuk traffic perkata raboti po4ti postoqnno. Zimata ne mojeshe da ka4va do optimalnata temp (malko pod sredata).
Ta tova e pri blokiral otvoren termostat. Pri zatvoren mislq, 4e i perkata na ventilatora nqma da pomogne.
Oba4e reda na proverka spored men e sledniq:
1. Bushoni
2. Dat4ik
3. Rele na ventilatora (motor na ventilatora)
4. Termostat
5. Gubene na antifreez
(ako e termostat bi trqbvalo da zagrqva vseki put kato dostigne optimalna temp., t.e. vseki den kato q palsih trqbva da zagrqva)
Публикувано на: 15 Май 2009 05:59
от Xeku
Georgimitrovich написа:
ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
При загряване на антифриза над определена температура, в датчика (при Тойота) се прекъсва масата и перките тръгват. Същото се случва и като на контакт извадиш кабела от датчика. На повечето останали коли принципът е обратен и затова ако се скапе датчика, няма какво да задейства вентилаторите и се получава прегряване.
Публикувано на: 15 Май 2009 07:05
от redlion
blagodarj vi 6te proverj i 6te pi6a pak

Публикувано на: 15 Май 2009 21:25
от redlion
dolnij marku4 na radiatora e topal, no njkoi moge li da mi kage kade e dat4ika za perkite - dali e na radiatora ili na dvigatelj
Публикувано на: 15 Май 2009 21:49
от Vokil
Щом и при включване на климатика перките не се въртят проблема е или в релето (стопили са се клемите му) или в бушона на перките който трябва да е от онези големите 40-50 ампера или в съпротивлението за ниската степен което е като реотанче или порцеланче и е боднато някъде по дефузьора на перките.