perkite ne vklu4vat

redlion
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Апр 2009 00:38
Местоположение: uk

perkite ne vklu4vat

Мнение от redlion » 14 Май 2009 08:34

imam problem s avensis-98 gls, ne i vklu4vat ohlagda6tite perki. ne moga da namerj dat4ika, varzah ednata vremenno za akomulatora. no mi se iska da go napravj kakto si e bilo. ina4e se zamisljm dali da ne izveda tripozicionen klu4 v kupeto i da gi vklu4vam ra4no. :help:

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 14 Май 2009 09:42

Nali znaeh 4e perkite ne rabotiat postoiano i sa na dat4ik taka4e pri po-hladno vreme moje i vyobhte daneti se vklu4at

redlion
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Апр 2009 00:38
Местоположение: uk

Мнение от redlion » 14 Май 2009 15:49

tova mi e jsno, no v4era bjh v london s kolata i v trafika temperaturata otide v 4ervenoto. Napravo be6e pregrjla, prinudih se da varga ednata ot perkite za akomulatora da raboti postojnno. tarsih dat4ika posle, no ne mogah da go namerj :thumbsup:

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 14 Май 2009 17:28

При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 14 Май 2009 19:35

Добре де, като върза перката за акумулатора, температурата падна ли? И въобще - радиатора ти топъл ли беше?

sashoskiora
Мнения: 275
Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
Местоположение: Sofia

Мнение от sashoskiora » 14 Май 2009 20:18

Xeku написа:При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
+1 Провери дали е топъл долния маркуч към радиатора и той самия,ако не сменяй термостат

redlion
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Апр 2009 00:38
Местоположение: uk

Мнение от redlion » 14 Май 2009 21:14

kato j varzah za akomulatora, temperaturata spadna vednaga, a za dolnij marku4 ne se setih, a i dosta barzah. ama interesnoto e 4e i perkata na klimatika ne se varti kato go pusna. mislj si, 4e predi njkolko dni j 4uh da raboti no ne sam 100% siguren. blagodarj za savetite :thumbsup:

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 14 Май 2009 22:15

Ами ако ти е спаднала температурата веднага, значи термостата отваря. Другаде е заровено кучето. Мини една профилактика на климатика.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 14 Май 2009 22:59

Абе я първо провери бушоните, пък после пристъпвай към разглобяване :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 15 Май 2009 02:00

Xeku написа:При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
-1

ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 15 Май 2009 02:08

Samo da si kaja experience-a s blokiral termostat.

Karal sum q moita taliga okolo 1-a godina s blokiral(zaminal) termostat v otvoreno polojenie. Lqtoto zagrqvashe bavno, a kato zagree i sum v tejuk traffic perkata raboti po4ti postoqnno. Zimata ne mojeshe da ka4va do optimalnata temp (malko pod sredata).

Ta tova e pri blokiral otvoren termostat. Pri zatvoren mislq, 4e i perkata na ventilatora nqma da pomogne.

Oba4e reda na proverka spored men e sledniq:

1. Bushoni
2. Dat4ik
3. Rele na ventilatora (motor na ventilatora)
4. Termostat
5. Gubene na antifreez

(ako e termostat bi trqbvalo da zagrqva vseki put kato dostigne optimalna temp., t.e. vseki den kato q palsih trqbva da zagrqva)
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 15 Май 2009 05:59

Georgimitrovich написа: ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
При загряване на антифриза над определена температура, в датчика (при Тойота) се прекъсва масата и перките тръгват. Същото се случва и като на контакт извадиш кабела от датчика. На повечето останали коли принципът е обратен и затова ако се скапе датчика, няма какво да задейства вентилаторите и се получава прегряване.

redlion
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Апр 2009 00:38
Местоположение: uk

Мнение от redlion » 15 Май 2009 07:05

blagodarj vi 6te proverj i 6te pi6a pak wink.gif

redlion
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Апр 2009 00:38
Местоположение: uk

Мнение от redlion » 15 Май 2009 21:25

dolnij marku4 na radiatora e topal, no njkoi moge li da mi kage kade e dat4ika za perkite - dali e na radiatora ili na dvigatelj

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 15 Май 2009 21:49

Щом и при включване на климатика перките не се въртят проблема е или в релето (стопили са се клемите му) или в бушона на перките който трябва да е от онези големите 40-50 ампера или в съпротивлението за ниската степен което е като реотанче или порцеланче и е боднато някъде по дефузьора на перките.
Човек и добре да живее умира .......

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта