
perkite ne vklu4vat
perkite ne vklu4vat
imam problem s avensis-98 gls, ne i vklu4vat ohlagda6tite perki. ne moga da namerj dat4ika, varzah ednata vremenno za akomulatora. no mi se iska da go napravj kakto si e bilo. ina4e se zamisljm dali da ne izveda tripozicionen klu4 v kupeto i da gi vklu4vam ra4no. 

- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
+1 Провери дали е топъл долния маркуч към радиатора и той самия,ако не сменяй термостатXeku написа:При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
-1Xeku написа:При Тойота датчикът е проектиран така, че при неизправност перките да се въртят постоянно, дори и да извадиш кабела от датчика, перките ще заработят точно с тази цел - при авария да се избегне прегряване. При теб може би става дума за блокирал термостат, който не позволява да се отвори 2-рия кръг на охладителната система и това да води до вдигане на температурата.
ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Samo da si kaja experience-a s blokiral termostat.
Karal sum q moita taliga okolo 1-a godina s blokiral(zaminal) termostat v otvoreno polojenie. Lqtoto zagrqvashe bavno, a kato zagree i sum v tejuk traffic perkata raboti po4ti postoqnno. Zimata ne mojeshe da ka4va do optimalnata temp (malko pod sredata).
Ta tova e pri blokiral otvoren termostat. Pri zatvoren mislq, 4e i perkata na ventilatora nqma da pomogne.
Oba4e reda na proverka spored men e sledniq:
1. Bushoni
2. Dat4ik
3. Rele na ventilatora (motor na ventilatora)
4. Termostat
5. Gubene na antifreez
(ako e termostat bi trqbvalo da zagrqva vseki put kato dostigne optimalna temp., t.e. vseki den kato q palsih trqbva da zagrqva)
Karal sum q moita taliga okolo 1-a godina s blokiral(zaminal) termostat v otvoreno polojenie. Lqtoto zagrqvashe bavno, a kato zagree i sum v tejuk traffic perkata raboti po4ti postoqnno. Zimata ne mojeshe da ka4va do optimalnata temp (malko pod sredata).
Ta tova e pri blokiral otvoren termostat. Pri zatvoren mislq, 4e i perkata na ventilatora nqma da pomogne.
Oba4e reda na proverka spored men e sledniq:
1. Bushoni
2. Dat4ik
3. Rele na ventilatora (motor na ventilatora)
4. Termostat
5. Gubene na antifreez
(ako e termostat bi trqbvalo da zagrqva vseki put kato dostigne optimalna temp., t.e. vseki den kato q palsih trqbva da zagrqva)
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
При загряване на антифриза над определена температура, в датчика (при Тойота) се прекъсва масата и перките тръгват. Същото се случва и като на контакт извадиш кабела от датчика. На повечето останали коли принципът е обратен и затова ако се скапе датчика, няма какво да задейства вентилаторите и се получава прегряване.Georgimitrovich написа: ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
Щом и при включване на климатика перките не се въртят проблема е или в релето (стопили са се клемите му) или в бушона на перките който трябва да е от онези големите 40-50 ампера или в съпротивлението за ниската степен което е като реотанче или порцеланче и е боднато някъде по дефузьора на перките.
Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта