Страница 1 от 1
Авенсис 2.0ТДИ обороти?
Публикувано на: 14 Май 2009 00:19
от acidsoul
здравйте

та питането ми е..за авенсис 2.0 тди 98 год
проблем ли е нз... но като сменям скоростите и колата се форсира малко и тогава почват да падат оборотите а отпускам газта заедно със съединителя...на ниски обороти не се осешта почети но на по високи се изфорсирва каточели нз дали е нормално за дизелите да има нещо такова защото ми е първи дизел... стрелката на обортомера почети не мърда нагоре..при това форсирване можеби 1мм

но като отпусна пък гаста на скорост и го няма това форсирване... понеже ми е от вчера

данеби да не отпускам както трябва гаста при сменяне ли и аз незнам или просто да не се форсира а да падат малко по бавно оборотите ?!?!? и така да ми струва...
Публикувано на: 14 Май 2009 09:54
от Petar
Ne kolega i pri men taka pri smiana na skorostite oborotite se vdigat tova pri men se polu4ava pri 3000 oborota poneje togava smeniam predavka i pri smenia na sledvahta predavka se vdigat s ohte okolo 100 oborota priva az sym s benzinov dvigatel
Публикувано на: 14 Май 2009 10:30
от djofi_m
що не пробваш да си дигаш крака от газта съвсем малко по-рано, най вероятно съединителя ти отделя по-високо, сигурен съм че е от това
Публикувано на: 14 Май 2009 14:16
от Рошко
djofi_m написа:що не пробваш да си дигаш крака от газта съвсем малко по-рано, най вероятно съединителя ти отделя по-високо, сигурен съм че е от това
Е що пък си толкова сигурен...? И при мен след като натисна съединителя, оборотите се вдигат с около 100... Предполагам, че е така, за да може да имаш време да превключиш на следваща предавка, в което време оборотите ще са паднали до нивото, при което си започнал смяната, а не да ти паднат на 900 и при включване на по-горна предавка, скоростната кутия да развърти рязко мотора от 900 на 2000 rpm примерно, което малко или много си е динамичен удар върху двигателя.
Публикувано на: 14 Май 2009 14:21
от DMDimitrov
1.6 VVT-i написа:Е що пък си толкова сигурен...? И при мен след като натисна съединителя, оборотите се вдигат с около 100... Предполагам, че е така, за да може да имаш време да превключиш на следваща предавка, в което време оборотите ще са паднали до нивото, при което си започнал смяната, а не да ти паднат на 900 и при включване на по-горна предавка, скоростната кутия да развърти рязко мотора от 900 на 2000 rpm примерно, което малко или много си е динамичен удар върху двигателя.
Точно така, колегата е прав... това е направено умишлено и по този начин синхронизаторите на скоростната кутия оеднаквяват въртенето за да се избегне излишно претоварване на трансмисията при всяко превключване.
Публикувано на: 14 Май 2009 16:05
от djofi_m
качването със 100 оборота е за да ти компенситра падането на оборотите докато превключваш, но ако се зачетеш внимателно, колегата е написал:
"обороти не се осешта почети но на по високи се изфорсирва каточели нз дали е...."
да не би да искаш да ми кажеш че е от тези 100 оборота.
ПП:ебах тва превключване аз, че да ти паднат от 2000 на 900, а да не говорим, че е логично от малка на голяма предавка да са ти по ниски оборотите при положение, че скоростта остава еднаква.
Публикувано на: 14 Май 2009 23:40
от acidsoul
мерси за отговорите...
можеби си мисля че повече се дигат при по големи обороти защото звука и е по мощен при по големи обороти а иначе да си ги качва със 100 независимо на дали е на ниски или на високи обороти...
djofi_m - ако си го вдигам по рано ще изгубя скорост..ще се получе рязко забиване особено ако съм на по големи обороти и при изпреварване особено е важно да не се моткаш biggrin.gif
и все пак утре ще карам в сервиза на Toyota да я огледат цялата ...квот има за правене поне да знам...че сега няма лев да прая кои знай какви неща

ще пиша пак...какво са казали...
Публикувано на: 11 Сеп 2011 20:29
от alex_varna
Здравейте какви са оборотите на колите Ви, когато колата е на място/или на свободен ход/. Онзи ден сменях ангренажен ремък и ми се струва , че оборите са между 30-50 повече. Преди сякаш бяха по близко до 700 , а сега са почти 800. Дали се дължи на по стегнатия нов ремъм нмям идея. Но и самия двигател стана по тих.
снимка
Публикувано на: 12 Сеп 2011 11:35
от alex_varna
Може ли някой да сложи сника на двигателя и по точно мястото до казанчето за антифриза защото сменях ремъци и ролки и мисля,че освен железният протектор имаше и пластмасов който сега ми липсва....
Публикувано на: 12 Сеп 2011 11:41
от Petar
Напълно нормални са ти оборотите от 700 до 800 оборота са нормални обороти на празен ход
Публикувано на: 19 Сеп 2011 21:03
от alex_varna
И все пак ще им али възможност някой да постне 1а снимка, за да видя дали има протектор върху ангренажния ремък в най високата му част? Благодаря предварително.
Публикувано на: 22 Сеп 2011 11:32
от djofi_m
ето. съжалявам за забавянето ама сега видях.

Публикувано на: 22 Сеп 2011 17:58
от alex_varna
Много благодаря. Аз си мислех, че има.. и побърках хората дето ми сменяха ремъка , че са я изгубили
И моя двигател изглеждаше така добре до преди няколко дни.. сега е ...

Публикувано на: 22 Сеп 2011 19:10
от djofi_m
хаха biggrin.gif мит е най малко-преди 5 години, вчера като я мих и бая се чудих за двигатела, ама се отказах.
Публикувано на: 22 Сеп 2011 23:05
от alex_varna
... аз друго имах в предвид >>>>

>>>>