Авенсис 2.0ТДИ обороти?

acidsoul
Мнения: 12
Регистриран на: 12 Май 2009 22:33
Местоположение: габрово

Авенсис 2.0ТДИ обороти?

Мнение от acidsoul » 14 Май 2009 00:19

здравйте :)
та питането ми е..за авенсис 2.0 тди 98 год
проблем ли е нз... но като сменям скоростите и колата се форсира малко и тогава почват да падат оборотите а отпускам газта заедно със съединителя...на ниски обороти не се осешта почети но на по високи се изфорсирва каточели нз дали е нормално за дизелите да има нещо такова защото ми е първи дизел... стрелката на обортомера почети не мърда нагоре..при това форсирване можеби 1мм :) но като отпусна пък гаста на скорост и го няма това форсирване... понеже ми е от вчера :) данеби да не отпускам както трябва гаста при сменяне ли и аз незнам или просто да не се форсира а да падат малко по бавно оборотите ?!?!? и така да ми струва...

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 14 Май 2009 09:54

Ne kolega i pri men taka pri smiana na skorostite oborotite se vdigat tova pri men se polu4ava pri 3000 oborota poneje togava smeniam predavka i pri smenia na sledvahta predavka se vdigat s ohte okolo 100 oborota priva az sym s benzinov dvigatel

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 14 Май 2009 10:30

що не пробваш да си дигаш крака от газта съвсем малко по-рано, най вероятно съединителя ти отделя по-високо, сигурен съм че е от това
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Рошко » 14 Май 2009 14:16

djofi_m написа:що не пробваш да си дигаш крака от газта съвсем малко по-рано, най вероятно съединителя ти отделя по-високо, сигурен съм че е от това
Е що пък си толкова сигурен...? И при мен след като натисна съединителя, оборотите се вдигат с около 100... Предполагам, че е така, за да може да имаш време да превключиш на следваща предавка, в което време оборотите ще са паднали до нивото, при което си започнал смяната, а не да ти паднат на 900 и при включване на по-горна предавка, скоростната кутия да развърти рязко мотора от 900 на 2000 rpm примерно, което малко или много си е динамичен удар върху двигателя.

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 14 Май 2009 14:21

1.6 VVT-i написа:Е що пък си толкова сигурен...? И при мен след като натисна съединителя, оборотите се вдигат с около 100... Предполагам, че е така, за да може да имаш време да превключиш на следваща предавка, в което време оборотите ще са паднали до нивото, при което си започнал смяната, а не да ти паднат на 900 и при включване на по-горна предавка, скоростната кутия да развърти рязко мотора от 900 на 2000 rpm примерно, което малко или много си е динамичен удар върху двигателя.
Точно така, колегата е прав... това е направено умишлено и по този начин синхронизаторите на скоростната кутия оеднаквяват въртенето за да се избегне излишно претоварване на трансмисията при всяко превключване.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 14 Май 2009 16:05

качването със 100 оборота е за да ти компенситра падането на оборотите докато превключваш, но ако се зачетеш внимателно, колегата е написал:
"обороти не се осешта почети но на по високи се изфорсирва каточели нз дали е...."
да не би да искаш да ми кажеш че е от тези 100 оборота.

ПП:ебах тва превключване аз, че да ти паднат от 2000 на 900, а да не говорим, че е логично от малка на голяма предавка да са ти по ниски оборотите при положение, че скоростта остава еднаква.
АVENSIS 2.0TD-комби

acidsoul
Мнения: 12
Регистриран на: 12 Май 2009 22:33
Местоположение: габрово

Мнение от acidsoul » 14 Май 2009 23:40

мерси за отговорите...
можеби си мисля че повече се дигат при по големи обороти защото звука и е по мощен при по големи обороти а иначе да си ги качва със 100 независимо на дали е на ниски или на високи обороти...
djofi_m - ако си го вдигам по рано ще изгубя скорост..ще се получе рязко забиване особено ако съм на по големи обороти и при изпреварване особено е важно да не се моткаш biggrin.gif
и все пак утре ще карам в сервиза на Toyota да я огледат цялата ...квот има за правене поне да знам...че сега няма лев да прая кои знай какви неща :)
ще пиша пак...какво са казали...

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

Мнение от alex_varna » 11 Сеп 2011 20:29

Здравейте какви са оборотите на колите Ви, когато колата е на място/или на свободен ход/. Онзи ден сменях ангренажен ремък и ми се струва , че оборите са между 30-50 повече. Преди сякаш бяха по близко до 700 , а сега са почти 800. Дали се дължи на по стегнатия нов ремъм нмям идея. Но и самия двигател стана по тих.
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI

Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

снимка

Мнение от alex_varna » 12 Сеп 2011 11:35

Може ли някой да сложи сника на двигателя и по точно мястото до казанчето за антифриза защото сменях ремъци и ролки и мисля,че освен железният протектор имаше и пластмасов който сега ми липсва....
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI

Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 12 Сеп 2011 11:41

Напълно нормални са ти оборотите от 700 до 800 оборота са нормални обороти на празен ход

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

Мнение от alex_varna » 19 Сеп 2011 21:03

И все пак ще им али възможност някой да постне 1а снимка, за да видя дали има протектор върху ангренажния ремък в най високата му част? Благодаря предварително.
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI

Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 22 Сеп 2011 11:32

ето. съжалявам за забавянето ама сега видях.

Изображение
Изображение
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

Мнение от alex_varna » 22 Сеп 2011 17:58

Много благодаря. Аз си мислех, че има.. и побърках хората дето ми сменяха ремъка , че са я изгубили rolleyes.gif :whistle:
И моя двигател изглеждаше така добре до преди няколко дни.. сега е ... wacko.gif
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI

Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 22 Сеп 2011 19:10

хаха biggrin.gif мит е най малко-преди 5 години, вчера като я мих и бая се чудих за двигатела, ама се отказах.
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

Мнение от alex_varna » 22 Сеп 2011 23:05

... аз друго имах в предвид >>>> wacko.gif >>>>
Прикачени файлове
Copy of ABCD0020.JPG
Copy of ABCD0020.JPG (437.77 KiB) Преглеждано 1674 пъти
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI

Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] и 5 госта