Страница 65 от 83
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 04 Авг 2021 08:56
от boyanmt
iovkito написа: ↑16 Юни 2021 12:37
.....Същите тези, когато излязат от Добрич и шофират в друг по-голям град, са страшно неадекватни и изобщо не знаят какво правят.
..на Елпром..или най-късно на Аутомотор..и мазалото станало.. (за Варна).

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 04 Авг 2021 09:10
от Hursa
Една действително екологична стъпка, която да е свързана с действителността ни. Не очаквах, че именно тойота ще се опита да се противопостави на европейските псевдоеко политики.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 04 Авг 2021 13:09
от BOz
Нещо интересно като статистика, предвид последните горещини е това, че средната консумация на климатика на Приуса ми при 30+ градуса външна температура е около 450 Вата, за да поддържа (не да я постигне) вътрешна температура от 22.5 градуса.
Или супер грубо самата кола харчи около 450 Вата и климатика още толкова.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 04 Авг 2021 15:19
от Hursa
450 Вт кога (за самата кола)? Когато е на място? За какво се използва?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 05 Авг 2021 11:30
от BOz
Ами все за нещо.
Примерно 1/3 (150 Вата) отиват само за светлините.

Друг голям консуматор, който се вижда как се напряга релетата:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 05 Авг 2021 19:03
от Hursa
150 вата за светлини? Та дори фаровете са по маломощни. Какво "обработва", какво "превключва" - та да консумира толкова? 450 вата за нищоправене са си прекалено много (според мен).
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 05 Авг 2021 20:42
от slowtraveler
Ако са двойни фарове (т.е. отделни лампи къси/дълги) само фаровете са ти над 200W...
Иначе 110Вт предни фарове, 20Вт габарити, 50Вт стопове, и т.н. и т.н... Мигачите и те не лъжат, ама светят за кратко

Това, за нормални халогенни крушки...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 08:42
от Hursa
Да, приус 2 няма дневни, така че фаровете и габаритите трябва да са включени. (Аз реших, че е измервана консумацията принципно - при изключено всичко освен системата.) Но дори 200 вата за всичко останало - не е ли много.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 09:11
от slowtraveler
Не... Вентилатора на купето сигурно ти е още над 100Вт.. Отопление на задно стъкло и огледала - сигурно още 200Вт ..
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 09:16
от peterhr
Трябва повече информация, така само гадаем. 150W за светлини и за мен е много. Дълги надали светят в момента на спряло превозно средство. Късите ако са LED, би трябвало да са по-малко като мощност. Габаритите трябва да са LED. Музиката предполагам не е пусната на MAX и да е допълнително сложен усилвател и колони. "Таблета" с цялото вътрешно осветление (ако е по тъмно) сигурно консумират < 30W.
Вентилатора на купето и отоплениет на задния прозорец дали са работили по това време? Вентилатора в купето е с променлива консумация в зависимост от оборотите. Ако колата е седяла на слънце и климатика тръгне на по-висока скорост да охлажда - тогава може и да е 100Вт, но през другото време ще е по-малко.
Най-мощните релета консумират около 1W само за да са включени. Каква верига затварят и какви консуматори има включени - това трябва допълнителна информация.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 09:22
от BOz
peterhr написа: ↑06 Авг 2021 09:16
Трябва повече информация, така само гадаем. 150W за светлини и за мен е много
Е колко толкова повече информация.
Две крушки Н4*55 В (на 14 волта са даже и повече), 6 крушки W5W х5 В = 140 В. Слагаш и управлението им, и КПД-то на ДЦ-ДЦ преобразователя и ето ти ги 150 В без никаква грижа.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 09:41
от slowtraveler
Климатикът предполагам е над 400-600Вт на максимална мощност...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 12:21
от Hursa
Изглежда много 200, та даже 300 вата. Вентилатора не се ли отчита към консумацията на климатика, който е даден отделно. Любопитно е - колко консумира само системата, без допълнителни консуматори (или поне без това, което може да бъде изключено нормално).
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 17:40
от slowtraveler
Защо да е много? Колко ти консумира домашният климатик? Автомобилният реално има близка до стандартния климатик консумация... А вентилатора също си консумира...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 06 Авг 2021 20:21
от Hursa
За климатика е дал 450 Вт - и то само докато достигне температурата.
И още 450 Вт - автомобила. 150 Вт фаровете, нека 100 вата за вентилатора (макар, че ми се вижда много). Останалите 200 Вт за какво се използват (едва ли грее размразява стъклата лятото

).