nicktodorov написа: ↑16 Юни 2021 10:25
Да, може да не е равно навсякъде като в Холандия, обаче там едва ли всеки знае какви ветрове си имат, които "компенсират" равното им много добре.
От любопитство погледнах статистика за една година в Амстердам и София.
Средната годишна скорост на вятъра в София е точно с 10% по-силен спрямо този в Амстердам.
Това абсолютно никой до този момент не го е казал. Само аз дадох чиста статистика, че само с София денивелацията е толкова, колкото в цялата Нидерландия. Просто за ориентир.
nicktodorov написа: ↑16 Юни 2021 10:25
Нямало как да ходиш на работа с официалното облекло и т.н. - евала на важния ви пост тогава...щом кмет на Лондон, министри и какви ли не из западните държави не им пречи това, ама на вас да, явно сте някоя по-важна клечка и от тях...
Бил съм основно в Англия, Германия и Швейцария. Опита ми от тези държави показва, че колкото и дъжд да вали, като се прибера в хотела обувките са ми чисто нови, без грам мръсотия по тях, след като изсъхнат. Тук ако обувките ми се намокрят, след това настава едно лъскане докато придобият горе-долу прилежен вид. Въобще не говоря някой да вземе да те изпръска с колата и/или гумите да те "нахвърлят" с вода повдигната от пътя. Покажи ми един човек, който кара с официални дрехи, разчитайки, че след това с тях ще застане пред клиент в някакъв вид, различен от клошар.
nicktodorov написа: ↑16 Юни 2021 10:25
А в същото време двуколесните, в Гърция, Италия, Испания и т.н.
Сам го написа. Виж климатичните особености и пак ги давай като пример. И тук си има достатъчно мотоциклетисти в климатичното време, сравнено с примера ти. Не случайно тук има начало и край на мото сезона. И не е дошла идеята, защото някой си така е решил.
nicktodorov написа: ↑16 Юни 2021 10:25
Та с две думи - крайно време е в закостенялото мислене на българина да осъзнае, че велосипеда не е детска играчка или уред само за спорт и разходка в парка, а мотоциклета хоби или летящи донори.
Нещо не отговори на простия въпрос как да си карам децата на градина, след това на плуване, след това да мина на пазар и накрая да се прибера вкъщи - около 40 км.
Krachunov написа: ↑16 Юни 2021 12:46
Спора тук е кокошката или яйцето. ФАКТ е че климата въпреки разбиранията на някои, е не 100...200%
ОК, като стане ноември месец, щом казваш 100%, за мен 100% означава точно това, а не 99.99%. Подсети ме да те викна с колелото да ми вземеш децата от вкъщи и да ги закараш по градините и училищата. И ще те помоля след това да не се разболяват, по възможност, нали...
Между другото аз не разбирам реално защо са последните мнения. Чета, че някой има сантименти към придвижване с колело и изведнъж се бълват някакви "обвинителни" постове към хората използващи автомобили. Само еднопосочно. Не виждам някаква обратна теза - да кажем хората, които използват автомобилите да "обвиняват" тези, които използват колела. А точно обратното, както казах.
Но все пак от моята гледна точка всеки си преценява с какво да се придвижва и не трябва да се взема едната или другата страна на подбив. Или да се търсят под вола-теле.
Лично аз много пъти съм се замислял за скутер, но анализа на движението, пътя и особеностите на живота ми, не позволяват такова нещо. Към този момент мисля за ел. колело или ел. скутер, но отново. Я го подкарам 1 път в месеца, я не. Защото на скутера или колелото няма как да си возя децата и да вършим семейните задължения във всекидневието. Няма как да се върна с около 20 кг. багаж след пазара.
Иначе екстремисти има. Сигурно биха изобретили багажника върху колелото за покупките, едното дете на гръб, второто на кормилото, жената на седалката отпред пред мъжа, ама аз не съм от тези ентусиасти и не се разпознавам в този изглед.
