Страница 7 от 7

Публикувано на: 23 Фев 2009 13:49
от slowtraveler
Колега, много остро започваш за първи пост във форум...
Можеше да положиш малко повече старание в правописа, и тогава да критикуваш кой-как ръководел...
Низшия персонал не винаги има виждане върху проблемите на една фирма, а още по-малко може да даде смислен съвет за решения на високо ниво...

Публикувано на: 23 Фев 2009 13:56
от enbi
НЕ ЗНАМ ДА СЪМ СПОМЕНАВАЛ ЧЕ СЪМ ВИ КОЛЕГА. НЕ ВСИЧКИ ОТ ВИСОКОТО НИВО СИ РАЗБИРАТ ОТ РАБОТАТА. ВИЕ СИ УПРАВЕТЕ НАПРЕГНАТОТО И СТЕГНАТО ПОЛОЖЕНИЕ В ФИРМАТА И ПОСЛЕ ЗА ПРАВОПИСА НА ХОРАТА.

Публикувано на: 23 Фев 2009 14:09
от diver
enbi написа:НЕ ЗНАМ ДА СЪМ СПОМЕНАВАЛ ЧЕ СЪМ ВИ КОЛЕГА. НЕ ВСИЧКИ ОТ ВИСОКОТО НИВО СИ РАЗБИРАТ ОТ РАБОТАТА. ВИЕ СИ УПРАВЕТЕ НАПРЕГНАТОТО И СТЕГНАТО ПОЛОЖЕНИЕ В ФИРМАТА И ПОСЛЕ ЗА ПРАВОПИСА НА ХОРАТА.
Стига вика! :censored: :censored: :censored:

Публикувано на: 23 Фев 2009 14:10
от slowtraveler
Споко - кризата ще оправи положението biggrin.gif
Ще стане още по-строго и стегнато...
Не си спомням да съм споменавал, че Тойота БГ или ТМ-Ауто е моя фирма, още по-малко, че някога съм работил за/с тях..
Въпроса с персонала във всяка фирма е много комплексен. Навсякъде, където има недостиг на работна ръка (често поради раздуване на щата) се получава този ефект с лошо подбрани и вечно недоволни кадри, от там - текучество и лоша слава.
Ами ако бях шеф на официален сервиз и на мен ми напише някой автобиография с такъв правопис дали ще го приема на работа - НИКОГА. Че той не може да пише както трябва, как ще чете и осмисли техническата документация. Ако е в някой 'селски' сервиз (като манталитет, а не като местоположение) - там може да бачка - то много акъл за чука не се иска.
Обаче ако на пазара няма добри кадри се правят компромиси...
Ако има безработица могат да се отсеят ценните кадри от случайно попадналите в списъка, или пък от тези, дето са чули че докато почнат работа и ще ги засипят с пари...
Разбира се от другата страна на въпроса е заплащането - баланса на точната заплата трудно се налучва...

П.С. писането с включен Caps Lock (с големи букви) се счита за викане... :whistle:

Публикувано на: 23 Фев 2009 14:19
от enbi
КРИЗАТА И ПРОВИНЦИЯТА ЩЕ НИ УПРАВИ. ЗА ТОВА ВСИЧКИ СМЕ СПОКОЙНЕ :thumbsup: . КАТО НЯМАШ НИЩО ОБЩО С ФИРМАТА КАКВО СЕ ДРАСКАШ??? НЯМА КАЧЕСТВЕНА И НИСКО ПЛАТЕНА РАБОТНА РЪКА. КОЛКОТО ЗА ЧУКА И НЯКОЙ ДРУГИ ИНСТРУМЕНТИ ЕМИ ХАЙДЕ ТОГАВА ВСИЧКИ САМИ ДА СИ УПРАВЯМЕ КОЛИТЕ ЩОМ Е ТОЛКОВА ЛЕСНО И ДА НЕ СЕ ОПЛАКВАМЕ ОТ СЕРВИЗИ И НИЗША РАБОТНА РЪКА.

Публикувано на: 23 Фев 2009 14:24
от diver
Вземи пусни капслока че ме заболя главата!

Публикувано на: 23 Фев 2009 14:26
от enbi
ок.

Публикувано на: 23 Фев 2009 14:54
от slowtraveler
enbi написа:.....
Ами доколкото виждам в провинцията оплакванията от сервизите са по-малко...
Това отново ме навежда на мисълта, че пазара на работна ръка в СФ е малко объркан.
А и от поста Ви се вижда, че явно сте с някакви комплекси на тема столица... biggrin.gif
Свестни хора и боклуци има и от двете страни...
Всякакви хора с големи претенции без никакво покритие искат високи заплати и преференции, а когато нещата опрат до работа - всеки се оправдава, че му е ниска заплатата и затова няма да работи......
Ами като ти е ниска заплатата - напусни и отиди някъде, където ще те оценят по-високо, но недей да симулираш и да пречиш на работата..
Относно драскането - ами тук е плурализъм - всеки може да пише, стига да не е отрязан от модератора/администратора...

Под низш персонал имах впредвид изпълнителския, а не ръководния, и моля да не се чете като 'втора цедка' хора...

Публикувано на: 23 Фев 2009 16:57
от LEXUS
enbi написа:КАК ДА СТАНЕ КАТО ПОСТОЯННО ШЕФА Е НЕДОВОЛЕН . КАК МОЖЕ ОТ ЦЯЛА ФИРМА АМА ПЪК ОТ ВСИЧКИ ДА Е НЕДОВОЛЕН..
biggrin.gif biggrin.gif
enbi написа:НЕ ЗНАМ ДА СЪМ СПОМЕНАВАЛ ЧЕ СЪМ ВИ КОЛЕГА. НЕ ВСИЧКИ ОТ ВИСОКОТО НИВО СИ РАЗБИРАТ ОТ РАБОТАТА. ВИЕ СИ УПРАВЕТЕ НАПРЕГНАТОТО И СТЕГНАТО ПОЛОЖЕНИЕ В ФИРМАТА И ПОСЛЕ ЗА ПРАВОПИСА НА ХОРАТА.
Хахах
slowtraveler написа: Не си спомням да съм споменавал, че Тойота БГ или ТМ-Ауто е моя фирма, още по-малко, че някога съм работил за/с тях...
enbi е набрал инерция biggrin.gif Споко ,ще се разберете biggrin.gif

Публикувано на: 23 Фев 2009 19:32
от desSs
LEXUS написа: enbi е набрал инерция biggrin.gif
може да е в цикъл laugh.gif

Публикувано на: 23 Фев 2009 22:29
от Tino
@ George - имаш ли нещо общо с Георги Андреев , който работи в зградата на ТМ Ауто , на Цариградско ? ?

Публикувано на: 07 Апр 2009 00:53
от andrian999999
trinity написа:Нямам никакво желание да се заяждам с колегата, който е пуснал темата, но след като изчетох 2 пъти поста му, не можах да разбера защо е написал "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" при положение, че точно защото е бил с Авенсис с достатъчно много въздушни възглавници е жив, след като удара явно е от неговата страна. Можеше просто да изрази мнението си относно ТМ-Ауто. mad.gif mad.gif mad.gif
ми заради ТМ ауто не иска тойта заради тия НЕЩАСТНИЦИ аз отивам там за някакъв паразитен носач ИИИИИИИИИИ поръчка ми искат за една седмица щял да дойде, а и отделно
600лева а един приятел не от щтатите а от италия с доставка за 200 евро
ЕБАМУ МАЙКАТА кво да кажа и аз

Публикувано на: 07 Апр 2009 01:02
от REDBULBC
Нормално в Тм Ауто да дерат кожи.. Сузуки например и те не си поплюват ,за сервизите поне сигурно в България сервизното обслужване не на ниво и е скъпичко за повечето хора.Да си поръчаш нещо от Ebay ще ти излезе сигурно по евтино и по бързо ще пристигне ,но в нашата страна е така рано или късно ще се оправи wink.gif

Публикувано на: 15 Май 2009 17:59
от baba_metca
Всеки си знае какво иска от една кола. Повечето хора искат да де здрава и т.н. Но наистина компанията производител не може да предотврати инцидент като тази катастрофа и затова за да е доволен клиента, сервиза наистина трябва да е на ниво. И то на какаво ниво, на такова, че да не ти прашасва автомобила цял месец - поне да го завият с нещо, какво ли толкова отнема - нищо.

Ако това че сервизното обслужване не е на нормалното ниво дразни хората, нормално е да се откажат от дадената марка. В крайна сметка има и друго коли също толкова здрави на сблъсък и издържливи. Та нали за това е конкуренцията.

АЗ харесвам Toyota. Даже препоръчах на баща ми ако ще си купува нова кола да е точно Avensis 2-то поколение(някъде 2005). Той взе че купи (върза ми се на акъла). Тогава не бях влизал по форума, не бях че аутобилд. Но бях влизал в EURONCAP.
Аз съм от Пазарджик и да ви кажа от тамошния сервиз сме доволни. От колата също. Толкова доволни, че даже си купихме една комби на старо преди година и сега я карам аз. Пак същата от 2005-а 2.0Д4Д. Разбиха ми ключалката за да ми откраднат слънчевите очила(които бяха в жапката, нищо отвънка не оставям). Хоп при застрахователите. От там хоп при сервиза. След 7 дни ключлаката доставена, отидох, оставих си колата в 2 часа след обяд, свърших нещо и в 5 отидох да си я взема, като вече беше отвънка и даже и ключаря беше я пренаредил, че да съвпада с моя си ключ, а не да вадя нов.

Като гледам до сега много голяма част от проблемите са от ТМ Ауто - сервиза. НЕзнам дали защото е един нормален сервиз в един ненормален град (имам предвид, пренаселен, много коли и едва ли смогват). За съжаление обаче е така и ако за една смяня на масло се бавят много, за едни дреболии като кражби, счупени стъкла от камъчета и др се бавят много. Еми човек не може да издържи. Още повече фирмените коли, които би трябвало да са купени за работа (не на жената да си ходи на пазар). Както сам каза човека от първия пост - за една подобна работа аако се бавят с месеци, еми представете си фирмата да наема кола за този период - колко пари са това. Кака няма да се откажат. Вианги има и други.
Дано скоро да се оправи ситуацията в София, защото не е хубаво така да се постъпва с хората. Те са си дали парите, искарани с труд и пот, за нещо, което да им върши работа.
Само че като си купуваш кола не означава че купуваш и забравяш. Никъде го няма това. Почват се масла, прегледи. дребни проблемчета, консумативи (ако щеш и от най дребните като чистачки или филтър за климатика).
Ако става за въпрос на комбито, най вероятно от автомивката, се беше изместила пръскачката на задното стъкло и пръскаше по колите отзад а не по прозореца. А тя е вградена в спойлера и не може лесно да се бъкне с нещо. От много неуспешни опити да я оправя без да разглобявам се наложи да се домогна до сервиз. Обадих се в ТМ Ауто(защото съм в София) и ми казаха за час след 4 дни - имало по важни работи. Е да ама колко важно е това да ти е чисто задното стъкло - много. Даже според българския закон ако не ми работи пръскалаката ще ме глобят 30 или 50лв. Поне да бяха казали, че няма място така някак по учтиво, а ма не - ПО-ВАЖНИ РАБОТИ. В крайна сметка прецених, че японеца или този, който е мислил тая кола не е тъп и няма да направи спойлера изключително труден за махане. Оказах се прав. Махнах си кората от вътре (по внимателно), развих 5 болта и 2-3 пласмасови щифта и воала. И цялото това нещо го направих сам за около 1 часа. Като се замисля бях се примирил да им дам 50 или колкото лв трябва само и само да ми работи пръскалката (пак повтарям ако полицай те провери глобата не е малка). А те с тяхното си държане направо ме изгубиха. Представям си човечеца чакал месеци за нещо по сериозно.

Както един от предишните постове беше казал, няма машина, която да не се разваля, така че сервиза е важен. Аз от Софийския не съм доволен, за разлика от Пазарджик (поне за сега). А като гледам форумите и от другите места в провинцията са доволни. Незнам дали хората там са по-работливи, по-честни или просто управата на сервизите е по-добра, та от там и работниците по-съвестни. Само знам че що се отнася до сервиз на Toyota аз няма да ида в ТМ Ауто, освен ако не е нещо много спешно, макар като гледам бързината с която работят по добре да ме довлачат до Пазарджик или друг по близък сервиз. Поне докато не им стане новата сграда biggrin.gif.

От цялата тая приказка бих добавил едно пояснение към заглавието на темата - никога повече тойота ОТ ТМ АУТО или поне докато не им стне новата сграда