Страница 7 от 9

Публикувано на: 25 Окт 2007 17:54
от V35GTR
Gledaiiki snimkite samo optegacha ima nqakakva dopirna tochka... moje bi da se izmestva pri po visoki RPM i da turka optegacha wacko.gif
Изображение

Публикувано на: 25 Окт 2007 18:35
от Japanese_fever
V35GTR написа:Gledaiiki snimkite samo optegacha ima nqakakva dopirna tochka... moje bi da se izmestva pri po visoki RPM i da turka optegacha wacko.gif
I az tova si misleh, ama nali Lorda kaza, 4e sa go gledali nqkolko 4oveka i az vikam da si traq.
Lorde proveri KAPAKA na remaka da ne turka otvutre nqkude!

Публикувано на: 25 Окт 2007 19:00
от Xeku
V35GTR, това на снимката не е обтегача на ремъка, а края на коляновия вал, на който се затяга ремъчната шайба, чието развиване толкова е измъчило Лорда. Като единствена зъбчатка с борд, най-логично е именно тя да изтрива ремъка, алуминиевият капак също би могъл да е причина за това, но тогава по него би имало очевидни следи. Според мен обаче, ремъкът се измества навън и се търка в ръба на обтегача, увеличих снимката и се виждат следи от гумата по ролката. Освен това нараняванията на ремъка се откъм плоската му страна, доколкото се вижда зъбите са си ОК, затова изключвам борда на долната забчатка като причина.

Публикувано на: 25 Окт 2007 20:11
от b_d
Според има нещо тотално криво в сглобката и ремъкът се измества и трие там, където Хеки е показал. Аз бих прегледал дали някое от колелата не "бие".

Публикувано на: 26 Окт 2007 00:12
от agent dust
бат Асене, и аз точно това си помислих. обикновено проблемът е в някоя паразитна ролка, и рядко в обтегача. ако по някаква причина е чукнато гнездото където се стяга ролката, се получава мустак който не и позволява да застане правилно. на субарата тва е редовен проблем при недоглеждане, там при цепене на блокът понякога се получава подобен мустак и затова после го минаваме с пилата - иначе ролката застава накриво и ремъка ходи напред. не се сещам да има начин да е от основна ролка - на някой от валовете, все се получава от паразитна ролка - или накриво застанала, или незатегната

Публикувано на: 26 Окт 2007 08:44
от LordDigital
За тоз ангренаж ... метате ме у много дълбоки мисли ,за сега все още не мога да окрия подобен проблем по Супра Формуте ,ама ясно не търся правилно.

Ще видим тоя дето го сглоби какво ша каже за проблема ,и ще тръгнем от там.

Публикувано на: 26 Окт 2007 16:04
от V35GTR
XEKi, Greshka! Ne znam zashto reshih che tova e obtegacha no kakto i da e. Misalta mi behse che ima rub koito da zakacha! Problema che under load, Lorda nqama nachin da vidi tochno kade obilra osven ako ne qa slojat na nekoe dyno i da vidadt kak i kade opira!

Публикувано на: 27 Окт 2007 00:07
от Japanese_fever
LordDigital написа:За тоз ангренаж ... метате ме у много дълбоки мисли ,за сега все още не мога да окрия подобен проблем по Супра Формуте ,ама ясно не търся правилно.

Ще видим тоя дето го сглоби какво ша каже за проблема ,и ще тръгнем от там.
Lorde ima li veroqtnost remaka da ne e bil opunat po predpisanoto?
Za6toto, ako e bil po-otpusnat ili po-opunat su6to moje da se polu4i zakusvane.

Публикувано на: 08 Ное 2007 22:34
от Bass_Man
Някакво развитие ?
:whistle:

Публикувано на: 22 Ное 2007 06:58
от LordDigital
Etooo kakva bila vrytkata sys Shiftera

(Za informacia ,na dzipkite transmisiata e systata kato na 7m-GTE Supra ,samo deto nema 2-ta remontni prozoreca ot strani)

http://www.brian894x4.com/Shifter.html

Prichinata za tva che losta mi hodeshe iz cqloto kupe e .... che TOZI BUSHING PRI MENE LIPSVA!!! oti ne mozah da go sloza ,kato ne e mozal i tozi obraz:

Изображение

I poneze ot staria nemasha absolutno nisto ostanalo ,resih che sha ostane kato neizpolzvana chast :whistle: i ostana ... i si eba maikata wink.gif

Публикувано на: 22 Ное 2007 07:02
от LordDigital
Ono si pishelo na web-a na proizvoditelq na tva plastmasovo dryvce ,ama koi da chete

http://www.marlincrawler.com/docs/shift ... index.html

Публикувано на: 25 Ное 2007 04:01
от Japanese_fever
LordDigital написа:
500 - moze i da gi gonq ,ma vyv momenta sym na nivo 0 :whistle:
Kakvo stana sus zaltnite butala i debeliq val?

Nqkakvi novini? KAkvo mu beshe, 4e raboteshe kato dizelak? dry.gif

Публикувано на: 25 Ное 2007 11:42
от LordDigital
Japanese_fever написа:
LordDigital написа:
500 - moze i da gi gonq ,ma vyv momenta sym na nivo 0 :whistle:
Kakvo stana sus zaltnite butala i debeliq val?

Nqkakvi novini? KAkvo mu beshe, 4e raboteshe kato dizelak? dry.gif
Vse oste chakam da se nakaniat da otvorqt motorq...

Публикувано на: 05 Дек 2007 06:23
от LordDigital
Кой сака пръцФорманс - го получава:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 05 Дек 2007 06:41
от LordDigital
Сега малко разсъждения (на глас) (въпреки че не ми са отДава много).

От пръв поглед човек ша каже веднага - ХИПЕР БЕДНА СМЕС ,детонации във невсвяс от там мотора влиза във стадии на полуразпад.

Да ама от къде ша стане това? За първите 150мили имам почти 100% logs ,за следващите 50 верно по-малко ,но всичко на всичко една едиствена ръчка не съм я записвал със лаптопа. Смесите си беха добре ,EGT-тата 50 градуса по-ниски от преди ,промяната на картите спрямо предишния мотор е праткически нищожна.

Може попма да е изтрещела ,може регулатор на налягане - тва всичко ша се провери да речем ама ме съмнява.

Тоз мотор за мене си беше ебан от самото начало ,мноо чаткаше нещо вътре ама лоошо чаткане. Какво ще да е било ,че да изкара 300км и после да почне да гори масло обаче?

Дали е възможно да е прогорило първо между 5 и 6 цилиндър гарнитура ,от там като домино ефект 5 и 4-ти (пропагацията става през някаква форма на Pre-Ignition) ,спрямо следната таблица базирана на работата на този мотор това е теоритично възможно:

Изображение


П.С. Снимки на свещите няма ,ма едната от тях е била напрао потрошена вероятно от парчета от буталото.