Страница 7 от 61

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 19 Авг 2015 16:56
от StaKo
Мисля, че тази Корола, която се продава в Европа се води Е160. Американската е Е170.
Наскоро мои познати се завърнаха от Канада и си домъкнаха и Королата от там. Купена края на 2013, съответно изкарала 2 зими в Монреал. Последните 2 зими бяха забележително тежки в Северна Америка и Канада.
Королата американската версия, за мен е с по-готин, младежки и спортен дизайн на предницата. Това е субективно, но на мен ми допада повече фейса, който е за Америка и Канада.
Изображение
Та като я качихме на крик да я огледаме, след двете Канадски зими и съответната гарнировка с химия, колата е с доста избила ръжда. Носачите и дебелите части по окачването че са ръждясали не е чак такава болка, но генерацията ще си замине скоро, а и по шевовете по пода и особено в задната част, всичко е покрито с кратерчета от кафявата чума. Предния капак е също с избила ръжда по предния шев. Човека ще я маже с някакви бои дето се нанасят направо върху ръжда, с което се надява да позабави процесите и да си я покара оше малко, преди да я продаде, че е само на 60 000 мили. Колата е валвематик 132 коня CVT. Купена е за 23 000 канадски долара.
направи ми впечатление, че е високо ниво на оборудване, че управлението от средната конзола на климатика (не е климатроник) е като при нашето ниво Тера, което ме изненада. Джантите са лети, но също са с проядено покритие от химията.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 19 Авг 2015 17:57
от jim_beam
Жалко,че не са я обработили още като нова.
Моята е на 8,5год 154к и съм още с ориг.аспух.на времето го изпръсках с някакъв защитен спрей и веднъж го опресних след няколко год.също отдолу и във всички трегери,врати,капаци,подкалници със течна грес.като нова е още,макар в австрия карана.носачи и там разни щанги имат малко повърхностна ръжда,но това не е проблем доколкото знам.
Къде ли се произвеждат актуалните короли,преди седана беше от юар?

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 19 Авг 2015 21:55
от lachoni
Доколкото знам европейските се сглобяват в Турция, иначе мотора идва от Япония.
Това по последна информация от ТМ Ауто.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 20 Авг 2015 08:36
от StaKo
Американското изпълнение, според мен, вътре е с няколко идеи по-качествени матеряли, имам предвид пластмасите по вратите, особено дамаската на седалките, мокета в краката и най-вече в багажника, има дебел космат мокет и под него дебела шумоизолация. В Турските Короли положението в багажника е много зле с този случаен тънък велтер.
Но пък в Американската всичко някак е малко по-елементарно, опростено и постно, няма копчолъци, врътки, като за индианци направо.
Но пък циферблата е като фейслифтнатия на Аурис, което според мен стои по-добре.

Изображение

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 22 Авг 2015 20:01
от celeron_7000
Да споделя и за първия дефект, който забелязвам.
Гуменото уплътнение в долната част на предното стъкло (отвън), откъм шофьорската страна, не знам дали заради дъждовните дни, но излиза от мястото си и трябва ръчно да го подпъхвам обратно. Не знам като последствия дали влиза вода някъде (ако може някой да каже), но ще имам питане към Тойота, когато имам време.
В друг форум видях същия проблем, но при RAV4: http://www.rav4world.com/forums/125-4-4 ... loose.html

Проверете си уплътнението и споделете!

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 20 Сеп 2015 14:07
от StaKo
Бих искал да споделя, че бях на тест драйв на Корола 1.6 CVT. Много ми допадна поведението и динамиката на колата, да не говориме, че моментния разход е с поне 2 - 3 литра по-нисък от този на Корола 1.6 с ръчни скорости при моя стил на каране и на 2-те по един и същ маршрут, което за мен е голяма изненада.
Бях чел основно за недостатъците на CVT, но като цяло, поне за тестовото шофиране, не успях да открия такива.
Силно се размислям, дали да не взема CVT, вместо ръчка, въпреки по-високата цена. Удобството за града е налице и е неоспоримо, а и пак казвам, явно при моя стил на каране, много добре се чуствам в CVT автомата.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 00:31
от mcde
Би ли споделил какъв е средния разход (ако знаеш градско и извънградско още по-добре) на 1.6 с ръчни?
Относно автоматика и аз попадах на всякакви мнения но определено си заслужава. Карам го съвсем отскоро и за момента разхода е 9.3. Надявам се след като понавъртя малко километри да падне :-)

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 11:00
от StaKo
Бих искал да дам съвет на хората, които карат CVT да се запознаят със статията http://caralyze.bg/articles/poddryjka-i ... transmisii
Има доста полезна информация и основно да забравят да катерят бордюри с този вид трансмисия, ако не искат да имат проблеми.
С ръчни предавки, 132 коня 1.6, при моя начин на каране ми дава 8.5 в града лятото без климатик и задръствания, извън града 6.5 без климатик и без обороти над 3500. Доста пенсионерсо и леко каране. Колата с двама пътници и доста скромен багаж.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 18:37
от jim_beam
колега това може да важи за всички други производители,но не и за тойота!да си чул за приус с дефектна ск.кутия,и то на 150-200к?
виж ауди и толкоз не изкарват,поне тия от преди години типтроник или как им викаха.
иначе статията е доста информативна,но като че ли цели да подплаши евентуални клиенти.
има си читави производители и такива,които си мислят,че правят нещо,това е истината!

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 20:28
от BOz
jim_beam написа:колега това може да важи за всички други производители,но не и за тойота!да си чул за приус с дефектна ск.кутия,и то на 150-200к?
виж ауди и толкоз не изкарват,поне тия от преди години типтроник или как им викаха.
иначе статията е доста информативна,но като че ли цели да подплаши евентуални клиенти.
има си читави производители и такива,които си мислят,че правят нещо,това е истината!
Малко си извън сравненията и мнението за Тойота, защото реално Приуса няма нищо общо с ЦВТ кутиите, за които се говори.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 20:52
от lupo
Ръчна скоростна кутия 132коня Бургас -Ямбол скорост 90-100км. Разход 5.2 с трима човека в купето.Тойотата е изминала около 3670км.Разхода трябва още да падне.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 22:17
от jim_beam
с кои букви почва вин-а?

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 23 Сеп 2015 23:08
от Airfan
BOz написа:
jim_beam написа:колега това може да важи за всички други производители,но не и за тойота!да си чул за приус с дефектна ск.кутия,и то на 150-200к?
виж ауди и толкоз не изкарват,поне тия от преди години типтроник или как им викаха.
иначе статията е доста информативна,но като че ли цели да подплаши евентуални клиенти.
има си читави производители и такива,които си мислят,че правят нещо,това е истината!
Малко си извън сравненията и мнението за Тойота, защото реално Приуса няма нищо общо с ЦВТ кутиите, за които се говори.
Каква е разликата? Може и в отделна тема да го подхванем, че ми е любопитно.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 24 Сеп 2015 08:53
от StaKo
В интернет има доста инфо за скоростната кутия на Приус и според мен става ясно, че не се използва CVT, което ми е странно, защото би било най- логичната конфигурация.

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )

Публикувано на: 24 Сеп 2015 10:20
от BOz
StaKo написа:В интернет има доста инфо за скоростната кутия на Приус и според мен става ясно, че не се използва CVT, което ми е странно, защото би било най- логичната конфигурация.
Е какво му е странно, като това е в основата на хибрида? За какво ти е да използват "класическо" CVT? Все едно да искаш някой да сложи автоматична кутия в автомобил с ръчна кутия, защото това била логична конфигурация.

Кутията на Приуса е една от най-сигурните неща, които могат да се измислят в тази сфера. Най-якото е, че реално няма никакви триещи се и съответно износващи се части. Ако не броим много ограничен брой зъбни предавки, реално по-малко от елементарна ръчна скоростна кутия. За това няма и как да се счупи. Точно това е огромния плюс на автоматика при хибрида, защото ако няма заводски дефект, то тя е проектирана да бъде вечна, буквално.
Всички други автоматични скоростни кутии разчитат на принципа на триене със съединители, които малко или много умират и идва момента когато или трябва да смениш кутията или да я правиш. Като се разчита на съединители и триещи повърхности, то няма как да няма свършване на триещия материал. Елементарна физика.
Airfan написа: Каква е разликата? Може и в отделна тема да го подхванем, че ми е любопитно.
На този линк може да видиш принципа на скоростната кутия в хибридите на Тойота:

За мен това обяснение е най-доброто, което съм намерил. Хем да видиш просто обяснение, хем да може ти да задвижваш нещата и да видиш какво се случва.
Като отделиш малко време, то ще видиш колко просто и елементарно е всичко и реално защо е толкова здраво.