Публикувано на: 06 Фев 2012 19:45
Харесвам начина на разговор на колегата Е60.Обосновано и почти неедностранчиво говори. Не отрича предимствата на тойотите, не скрива и предимствата и недостатъците на немските коли, които харесва. Рядко срещано културно водене на спор или диалог от страна на другомислещ.
С цялото ми уважение към неговото мнение за кефа от шофирането и за това,че за да имаш кеф от шофирането -трябва да караш немски автомобил, не съм съгласен. Защо- защото всеки има приоритети, всеки има "опорни точки", които обосновават неговото чувство за удоволствие от шофирането. Колегата Е60 предпочита шумни двигатели, аз предпочитам тихи. Харесвам Лексуси,защото за мен това е безапелационната кола за кеф от шофирането. Лексус предлага за всеки по нещо. Аз харесвам бързите и тихи хибриди - един Lexus GS450h с 350 конски сили и мощта от електромоторите и ускорения в порядък на 5-6 секунди никак не бих го нарекъл скучен. Това ,че е тих,не значи ,че е скучен. Дайте да се разберем. Аз харесвам здрави и тихи коли. Харесвам също така легендарните японски коли с малки ,но бързооборотни и пъргави двигатели. Харесвам и хонда CRX, които много вървят за малките си двигатели! И така нататък.
Не може да ме въодушеви Пасат. Ни най-малко дори окичения с хром Passat CC, за мен това е кола за чичовци. Но Авенсис ми харесва, има повече свежест и дух от един скучен Пасат. Ето така пък мисля аз и много фенове на японски коли. Други харесват Мазда 6, Акорд, но не Пасат или Мерцедес.
Какво й е спортното на Е-класата? Какво й е по-радостното шофиране от това на един Инфинити? Или какво й е по-комфортното и по-добро шофирането от един Lexus GS? Така че, колега Е60, нека не вменяваме собственото си мнение на всички. Ти и много фенове на немски коли имате това мнение, аз и много фенове на японските коли имаме противоположно мнение. Никога не съм мечтал за Е класата на Мерцедес или за който и да е Мерцедес, а винаги бих взел Лексус пред Мерцедес или дори Тойота, защото Тойота ми харесва,както и Лексус,а не Мерцедес. Удоволствие е за мен да карам Тойота. Скучна кола е заради безпроблемността й, но шофирането й е много приятно и е много балансиран автомобил.
Нека да уважаваме вкуса на всеки.
С цялото ми уважение към неговото мнение за кефа от шофирането и за това,че за да имаш кеф от шофирането -трябва да караш немски автомобил, не съм съгласен. Защо- защото всеки има приоритети, всеки има "опорни точки", които обосновават неговото чувство за удоволствие от шофирането. Колегата Е60 предпочита шумни двигатели, аз предпочитам тихи. Харесвам Лексуси,защото за мен това е безапелационната кола за кеф от шофирането. Лексус предлага за всеки по нещо. Аз харесвам бързите и тихи хибриди - един Lexus GS450h с 350 конски сили и мощта от електромоторите и ускорения в порядък на 5-6 секунди никак не бих го нарекъл скучен. Това ,че е тих,не значи ,че е скучен. Дайте да се разберем. Аз харесвам здрави и тихи коли. Харесвам също така легендарните японски коли с малки ,но бързооборотни и пъргави двигатели. Харесвам и хонда CRX, които много вървят за малките си двигатели! И така нататък.
Не може да ме въодушеви Пасат. Ни най-малко дори окичения с хром Passat CC, за мен това е кола за чичовци. Но Авенсис ми харесва, има повече свежест и дух от един скучен Пасат. Ето така пък мисля аз и много фенове на японски коли. Други харесват Мазда 6, Акорд, но не Пасат или Мерцедес.
Какво й е спортното на Е-класата? Какво й е по-радостното шофиране от това на един Инфинити? Или какво й е по-комфортното и по-добро шофирането от един Lexus GS? Така че, колега Е60, нека не вменяваме собственото си мнение на всички. Ти и много фенове на немски коли имате това мнение, аз и много фенове на японските коли имаме противоположно мнение. Никога не съм мечтал за Е класата на Мерцедес или за който и да е Мерцедес, а винаги бих взел Лексус пред Мерцедес или дори Тойота, защото Тойота ми харесва,както и Лексус,а не Мерцедес. Удоволствие е за мен да карам Тойота. Скучна кола е заради безпроблемността й, но шофирането й е много приятно и е много балансиран автомобил.
Нека да уважаваме вкуса на всеки.