Пасат или Авенсис ?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Заключено
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Фев 2012 19:45

Харесвам начина на разговор на колегата Е60.Обосновано и почти неедностранчиво говори. Не отрича предимствата на тойотите, не скрива и предимствата и недостатъците на немските коли, които харесва. Рядко срещано културно водене на спор или диалог от страна на другомислещ.

С цялото ми уважение към неговото мнение за кефа от шофирането и за това,че за да имаш кеф от шофирането -трябва да караш немски автомобил, не съм съгласен. Защо- защото всеки има приоритети, всеки има "опорни точки", които обосновават неговото чувство за удоволствие от шофирането. Колегата Е60 предпочита шумни двигатели, аз предпочитам тихи. Харесвам Лексуси,защото за мен това е безапелационната кола за кеф от шофирането. Лексус предлага за всеки по нещо. Аз харесвам бързите и тихи хибриди - един Lexus GS450h с 350 конски сили и мощта от електромоторите и ускорения в порядък на 5-6 секунди никак не бих го нарекъл скучен. Това ,че е тих,не значи ,че е скучен. Дайте да се разберем. Аз харесвам здрави и тихи коли. Харесвам също така легендарните японски коли с малки ,но бързооборотни и пъргави двигатели. Харесвам и хонда CRX, които много вървят за малките си двигатели! И така нататък.
Не може да ме въодушеви Пасат. Ни най-малко дори окичения с хром Passat CC, за мен това е кола за чичовци. Но Авенсис ми харесва, има повече свежест и дух от един скучен Пасат. Ето така пък мисля аз и много фенове на японски коли. Други харесват Мазда 6, Акорд, но не Пасат или Мерцедес.

Какво й е спортното на Е-класата? Какво й е по-радостното шофиране от това на един Инфинити? Или какво й е по-комфортното и по-добро шофирането от един Lexus GS? Така че, колега Е60, нека не вменяваме собственото си мнение на всички. Ти и много фенове на немски коли имате това мнение, аз и много фенове на японските коли имаме противоположно мнение. Никога не съм мечтал за Е класата на Мерцедес или за който и да е Мерцедес, а винаги бих взел Лексус пред Мерцедес или дори Тойота, защото Тойота ми харесва,както и Лексус,а не Мерцедес. Удоволствие е за мен да карам Тойота. Скучна кола е заради безпроблемността й, но шофирането й е много приятно и е много балансиран автомобил.

Нека да уважаваме вкуса на всеки.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Фев 2012 19:51

Scott написа:
muf написа:Ето тук е истината...
15 Toyota Avensis 3,4 % 55
67 VW Passat 5,3 % 88 !!!!!!!!
A някой въобще обръща ли внимание на последната колона - Среден пробег? Ако се сравни 5.3% дефекти за 88к км със 3.4% за 55к км, всъщност е почти едно и също, с лек превес в полза на Пасата :whistle:
П.П. Личното ми мнение е че Лексъс 220 е изключително калпав автомобил...
На база на какво градиш това високообосновано мнение за Лексус 220 при положение,че караш най-калпавия дизел - Шаран ?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 06 Фев 2012 19:53

Scott написа:
muf написа:Ето тук е истината...
15 Toyota Avensis 3,4 % 55
67 VW Passat 5,3 % 88 !!!!!!!!
A някой въобще обръща ли внимание на последната колона - Среден пробег? Ако се сравни 5.3% дефекти за 88к км със 3.4% за 55к км, всъщност е почти едно и също, с лек превес в полза на Пасата :whistle:
П.П. Личното ми мнение е че Лексъс 220 е изключително калпав автомобил...
В България малко хора карат този модел / Lexus IS 220D /, съответно по форумите трудно можеш да се ориентираш. На мен специално много ми харесва и на външен вид, и като интериор. Дай малко подробности за проблемите в тази кола, че ми минават едни мисли да бартеросам Королата на жената за един такъв Лексус!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Фев 2012 19:54

Scott написа:
muf написа:Ето тук е истината...
15 Toyota Avensis 3,4 % 55
67 VW Passat 5,3 % 88 !!!!!!!!
A някой въобще обръща ли внимание на последната колона - Среден пробег? Ако се сравни 5.3% дефекти за 88к км със 3.4% за 55к км, всъщност е почти едно и също, с лек превес в полза на Пасата :whistle:
Не думай, колкото и да въртиш, поглеждаме втори източник - те пък в Ауто-Билд взеха,че го тестваха Пасат и повече време се возеха на пътна помощ отколкото на собствен ход с него .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Фев 2012 20:00

E60_Power написа:
Scott написа:
muf написа:Ето тук е истината...
15 Toyota Avensis 3,4 % 55
67 VW Passat 5,3 % 88 !!!!!!!!
A някой въобще обръща ли внимание на последната колона - Среден пробег? Ако се сравни 5.3% дефекти за 88к км със 3.4% за 55к км, всъщност е почти едно и също, с лек превес в полза на Пасата :whistle:
П.П. Личното ми мнение е че Лексъс 220 е изключително калпав автомобил...
В България малко хора карат този модел / Lexus IS 220D /, съответно по форумите трудно можеш да се ориентираш. На мен специално много ми харесва и на външен вид, и като интериор. Дай малко подробности за проблемите в тази кола, че ми минават едни мисли да бартеросам Королата на жената за един такъв Лексус!
Не може да ти даде никакъв линк с проблеми на тази кола, защото той просто мрази тойота и лексус, за това ги плюе,а не за друго.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 06 Фев 2012 20:12

LEXUS написа:Харесвам начина на разговор на колегата Е60.Обосновано и почти неедностранчиво говори. Не отрича предимствата на тойотите, не скрива и предимствата и недостатъците на немските коли, които харесва. Рядко срещано културно водене на спор или диалог от страна на другомислещ.

С цялото ми уважение към неговото мнение за кефа от шофирането и за това,че за да имаш кеф от шофирането -трябва да караш немски автомобил, не съм съгласен. Защо- защото всеки има приоритети, всеки има "опорни точки", които обосновават неговото чувство за удоволствие от шофирането. Колегата Е60 предпочита шумни двигатели, аз предпочитам тихи. Харесвам Лексуси,защото за мен това е безапелационната кола за кеф от шофирането. Лексус предлага за всеки по нещо. Аз харесвам бързите и тихи хибриди - един Lexus GS450h с 350 конски сили и мощта от електромоторите и ускорения в порядък на 5-6 секунди никак не бих го нарекъл скучен. Това ,че е тих,не значи ,че е скучен. Дайте да се разберем. Аз харесвам здрави и тихи коли. Харесвам също така легендарните японски коли с малки ,но бързооборотни и пъргави двигатели. Харесвам и хонда CRX, които много вървят за малките си двигатели! И така нататък.
Не може да ме въодушеви Пасат. Ни най-малко дори окичения с хром Passat CC, за мен това е кола за чичовци. Но Авенсис ми харесва, има повече свежест и дух от един скучен Пасат. Ето така пък мисля аз и много фенове на японски коли. Други харесват Мазда 6, Акорд, но не Пасат или Мерцедес.

Какво й е спортното на Е-класата? Какво й е по-радостното шофиране от това на един Инфинити? Или какво й е по-комфортното и по-добро шофирането от един Lexus GS? Така че, колега Е60, нека не вменяваме собственото си мнение на всички. Ти и много фенове на немски коли имате това мнение, аз и много фенове на японските коли имаме противоположно мнение. Никога не съм мечтал за Е класата на Мерцедес или за който и да е Мерцедес, а винаги бих взел Лексус пред Мерцедес или дори Тойота, защото Тойота ми харесва,както и Лексус,а не Мерцедес. Удоволствие е за мен да карам Тойота. Скучна кола е заради безпроблемността й, но шофирането й е много приятно и е много балансиран автомобил.

Нека да уважаваме вкуса на всеки.
Е60 много ми харесваше на външен вид - агресивна / аз иначе съм доста спокоен /, фарове - ангелски очи. Но не бях се качвал никога в такава кола, а и вътре на прима виста ми изглеждаше малко спартанска с тези изсечени форми. Но когато седнах за първи път в нея, вече знаех, че това е единствената кола, която искам да притежавам - всичко е направено само и единствено за шофьора. Задно предаване, огромен турбо дизелов мотор, автомат, много тежък волан / най-тежкия в този клас автомобили /, като усещаш пътя до най-малката подробност. Карал съм доста коли, но за мен Е60 е върха по отношение прецизност на управлението. За хора, които са свикнали с коли с предно и мек волан, Е60 е все едно карат картинг. Въпрос на вкус. На мен лично ми доставя върховно удоволствие. Големите турбо дизелови мотори също ме грабнаха - такова голямо купе с 200 коня и турбо + прецизността на БМВ по отношение управлението е равнозначно на удоволствие за шофьора. Е, пълно щастие няма, все пак. Затова и след малко като излезем с жената, за да ходим на парти, ще кара тя с Королата, защото Е60 е уникално безпомощна на сняг. Та в момента плащам една много сериозна цена предвид зимата тази година. Но не бих я заменил за нито една друга.

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 06 Фев 2012 20:14

LEXUS написа:
E60_Power написа:
Scott написа:A някой въобще обръща ли внимание на последната колона - Среден пробег? Ако се сравни 5.3% дефекти за 88к км със 3.4% за 55к км, всъщност е почти едно и също, с лек превес в полза на Пасата :whistle:
П.П. Личното ми мнение е че Лексъс 220 е изключително калпав автомобил...
В България малко хора карат този модел / Lexus IS 220D /, съответно по форумите трудно можеш да се ориентираш. На мен специално много ми харесва и на външен вид, и като интериор. Дай малко подробности за проблемите в тази кола, че ми минават едни мисли да бартеросам Королата на жената за един такъв Лексус!
Не може да ти даде никакъв линк с проблеми на тази кола, защото той просто мрази тойота и лексус, за това ги плюе,а не за друго.
Добре де, това означава ли, че колата е безпроблемна? Разликата / интериор и екстериор / с Королата е огромна. Струва ли си едната да бъде заменена с другата?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Фев 2012 20:25

E60_Power написа:
LEXUS написа:
E60_Power написа:
В България малко хора карат този модел / Lexus IS 220D /, съответно по форумите трудно можеш да се ориентираш. На мен специално много ми харесва и на външен вид, и като интериор. Дай малко подробности за проблемите в тази кола, че ми минават едни мисли да бартеросам Королата на жената за един такъв Лексус!
Не може да ти даде никакъв линк с проблеми на тази кола, защото той просто мрази тойота и лексус, за това ги плюе,а не за друго.
Добре де, това означава ли, че колата е безпроблемна?
Не съм казал такова нещо. Но не е проблемна кола.
Ето тука да разгледаш:

http://lexus-bulgaria.com/viewforum.php?f=29
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 06 Фев 2012 20:27

E60_Power написа:Добре де, това означава ли, че колата е безпроблемна? Разликата / интериор и екстериор / с Королата е огромна. Струва ли си едната да бъде заменена с другата?
OFF TOPIC... 'Kалпав' не означава проблемен, а недомислен. Определено не е 'Спортен седан' както Тойота го описва. Скоростната кутия е най-слабото място - трудно превключване и несъобразени предавателни числа. Максималната скорост тук на магистралата е 70 mph и е невъзможно да се поддържа на 6-та, защото оборотите са под 1600. Вероятно за Германия би било добре да се включва на 6-та при 150-160 км/ч, но за мен не беше удачен избор (мислех да сменям Ауди-то си, но се отказах след подробен тест-драйв). Има и някои проблеми като повишен разход на гориво и масло, но те не са решаващи и могат да се преглътнат, ако колата си заслужаваше.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 06 Фев 2012 21:05

колега E60_Power!
по отношение на IS явно сме на сходно мнение,дизайна му е уникален.но ако се поослушаш из форумите ще се откажеш от този мотор,по-добрия избор е 250 бензин автомат.
преди време се колебаех между рав и 220д лексуса,цената беше почти еднаква.благоразумието ми надделя и не съжалявам,макар да се лиших от комфорта и отличната изработка за сметка на супер здравото окачване и 4х4.
слабото място е д-ката,особено в съчетание с калпаво гориво.подлежи на сложно побългаряване,за да се избегнат постоянни грешки в електрониката.не само това,този полски двигател и ск.кутия ги имаме в широката гама на тойота,в съчетание с дпф имаш програмирани проблеми.ск. кутия сме я коментирали,макар че се свиква,аз лично бих се отказал от тойота дори само заради нея!
от моя гледна точка генералния недостатък на този модел IS е задното предаване,който го прави неизползваем зимата както твоето бмв и моя бивш мерцедес.или поне изисква 2-ри автомобил,който да компенсира тази дреболия.
това бяха моите 50 стинки,дано съм ти бил полезен... wink.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 06 Фев 2012 21:18

E60_Power написа:Една тема във форума на БМВ за Авенсис. Разнопосочни мнения, общо взето.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?p=553710
Наистина разнопосочни.Даже може да разбереш кои са били по него време на по-малко от 25 години biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Между другото който е отворил темата в форума на колегите май е доста доволен от Ярисите.Изобщо темата стана тъпа.

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 06 Фев 2012 22:31

Rudy написа: На пътя, където аз и останалите "баламурници" возим децата си от точка А до точка Б - нямате място! Пази Боже, но ако някой от джигитите на пътя (дето търсят удоволствие, удовлетворение и избиване на комплекси) някога застраши живота и здравето на децата ми - ще му имплантирам коляновия вал от собствената му "бегачка" между бузите...
:thumbsup:

Още офф... - от 15-ина дни съм рахат откъм комплексари рацери с дърти бегачки
Откакто се заледи, селските пръчки с летните гуми ги няма....
Още една причина да харесвам зимата
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 06 Фев 2012 23:01

muf написа:Още офф... - от 15-ина дни съм рахат откъм комплексари рацери с дърти бегачки
Откакто се заледи, селските пръчки с летните гуми ги няма....
Още една причина да харесвам зимата
ВЕЛИК СИ!!! :thumbsup:
Точно това си мислех и аз като се прибирах от работа днес. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 07 Фев 2012 02:22

много романтика има на тея форуми, пак сте сравнявали трънки с глогинки, аз имах предвид някъде систематизирано да се сравнят коли от един клас, а не примерно м3 с авенсис или пасат с мини купър ....и на мене ми харесва астон мартин дб4 , но струва къде 200/300 бона нали?
всеки избира кола по определени причини. аз повтарям , че съм избрал авенсис не със сърцето си, а като цена/качество. и съм доста доволен да ви кажа засега.
за колегата с 5 - най-евтината дизелова петица е 80 бона в момента по ценова листа. ти би ли си купил апартамент за 200 К евро 500 метра по надолу по улицата само защото е с луксозни общи части и озеленен двор когато може да вземеш подобен за 100 и след 5 години да продадеш 200 хилядния за 120 и 100 хилядния за 80 ? подобна е ситуацията с колите, а за апартаментите ти дадох също реален пример с два съседни квартала на разстояние 500 метра....
купувайки семейна кола последното , което съм гледал е да ми харесва :) но гледах че краш тестовете на авенсис са по-добри от тези на бмв за деца, гледах че разходът е почти същия, а цената двойно по-ниска и др такива....
гледах форд, мицубиши, хонда, фауве, шкода, хюндай, рено, пежо, киа, ситроен, сеат, субару, мазда, италианските изобщо не говорим, и не видях по-добро предложение. това не е реклама просто беше така.
не съм гледал : ауди, бмв, мерцедес защото надценяват продуктите си. и за да не спорим за глупости карал съм и съм се возил на доста от тия коли - 1,3,5,7 ц,д,е,с, 3,4,5,6 и прочее модели, не мисля да плащам обаче дан на скрупули и марки и да купувам стари "златни" коли. мисля да карам 5 -6 години и да се огледам за друго. пък знае ли човек, жовотът е шарен...


за зимата един коментар - ако продължава да вали не знам какви пръчки ще могат да минат по тия улици, може би бтр ??? затънах три пъти и накрая ми писна и хвърлих колата на паркинга. по мои наблюдения ми трябва просвет 25 см в квартала за да мина в момента навсякъде без усилия и хитроумни маневри и каскади.

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 07 Фев 2012 09:16

Колега, E60_Power ще ми кажеш ли с какво новата 7-ма серия е толкова уникална?Не се заяждам-просто не съм чел нищо за нея и питам.BMW ги харесвам от към двигатели, и технически решения.Определено ме дразнят от към дизаин.И въобще не ги харесвам като автомобили.
По отношение на избора на личен автомобил-ако имах възможност да имам няколко лични коли, не се сещам за немска марка между тях...Тук си прав-въпрос на вкус.Това не значи, че не признавам немското автомобилостроене.След японското, то е най-добро - пак лично мнение.
Lexus IS 220 не е с полска скоростна кутия и с полски двигател.Както и RAV - а на Jim Beam.Да, завода в Полша произвежда такива, но са за европейските сглобки - Avensis и Verso.Доста скъпо ще им излезе на японците да си пренасят двигатели, събрани в Европа, за да ги влагат в автомобил на поточна линия в Япония.Иначе подкрепям мнението, че по-добрия вариант е Lexus IS 250.Просто за мен е недопустимо понятие дизелов луксозен автомобил от която е да е марка.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта