Страница 7 от 26

Публикувано на: 29 Ное 2011 16:36
от Petar
Е този щего има в Европа smile.gif

Публикувано на: 29 Ное 2011 16:49
от Japanese_fever
alex72bg написа:... за боксера да не говорим. Пълна трагедия за съжаление wacko.gif
'Що к'во му имана боксера 2.0L - 200hp? (100 hp на литър на 1200 кг купе)

Публикувано на: 29 Ное 2011 16:53
от Japanese_fever
Raya написа:Да, и половината модели ги няма в Европа :whistle:
Кои модели ги няма в Европа?
Тук говорим само за един, който ще го има Toyota 86 или GT86.

За Ам. пазат ще се казва - Scion FR-S.
Не се знае, обаче по-мощната версия (предполагаме) Subaru BRZ
дали ще се предлага в Европа, но защо не...

Subaru BRZ - големият брат на Тойота 86

http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... rst_drive/

http://www.youtube.com/watch?v=AwBM6BNV ... r_embedded

Изображение

Публикувано на: 29 Ное 2011 16:58
от alex72bg
Japanese_fever написа:
alex72bg написа:... за боксера да не говорим. Пълна трагедия за съжаление wacko.gif
'Що к'во му имана боксера 2.0L - 200hp? (100 hp на литър на 1200 кг купе)
ако искам такава кола ще си взема едно Субару '98 - ама и то е 280 коня - и е по-красиво и по-мощно - пак е 1200кг - нищо ново под слънцето те хората са го направили преди 15г
за съжаление всяка марка си има подобни периоди на идиотски модели smile.gif

Публикувано на: 29 Ное 2011 17:03
от Japanese_fever
alex72bg написа: за съжаление всяка марка си има подобни периоди на идиотски модели smile.gif
Явно не си запознат със философията, която Тойота у Субару са следвали при създаването на тази кола, тя е била една основна - ниско тегло, нисък център на тежстта и разпределение на тежестта в/у двете оси максимално близо до 50:50. Реалното разпределение е 53:47 (отпред : отзад).

Не случайно тази кола носи името 86, а дали е идиотски модела ще си покаже като я пуснат на пазара.

Публикувано на: 29 Ное 2011 21:17
от Scott
Japanese_fever написа:На някой прилича ли му Toyota 86 на Хюндай Купе, защото тука двама експерта се изказват, че е им приличала:
... а реално колата е вдъхновена и синтезира диазйна на Toyota GT2000, AE86 и Lexus LF-A, особено последната спомената, на която прилича цялата предница на 86.
Прилича на Lotus Evora ... ама както каза Яриса - всички крадат ...

Публикувано на: 29 Ное 2011 21:41
от Japanese_fever
Абе има обши линии, но не може да се каже, че прилича, особено отпред и отзад.

Принципно едно такова купе няма много варианти как да изглежда, въпросът е колко ще е функцинално и как ще се държи не само на улицата, но и на пистата.

Hyundai Tiburon (Coupe), както и новият Hyundai Genesis,
въобще не са много добри като перформанс, само дизайна им е добър.
Genesis-a много тежък и този с турбото и този с V6 и тромав.

Тази кола със сигурност са я пробвали на дрифт преди да я завършат.
Интересно 'щом Цучия я сравнява с БМВ, тя и цената й натам отива... biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 29 Ное 2011 21:44
от LEXUS
Scott написа:
Japanese_fever написа:На някой прилича ли му Toyota 86 на Хюндай Купе, защото тука двама експерта се изказват, че е им приличала:
... а реално колата е вдъхновена и синтезира диазйна на Toyota GT2000, AE86 и Lexus LF-A, особено последната спомената, на която прилича цялата предница на 86.
Прилича на Lotus Evora ... ама както каза Яриса - всички крадат ...
Тойота ордавна работят с Лотус. Не случайно Лотус ползваше 1.8 VVTL-i от Селика и Корола в моделите се.

Публикувано на: 29 Ное 2011 21:52
от Scott
LEXUS написа:Тойота ордавна работят с Лотус...
Дано са ударили едно рамо на настройките на окачването Лотусчиите :thumbsup:

Публикувано на: 29 Ное 2011 22:13
от Japanese_fever
Ами дано, дано..., то само отзад е double wishbone, a oтпред са си обикновени МакФерсони, доколкото разбрах.

Публикувано на: 30 Ное 2011 18:46
от Japanese_fever
Забравих само да добавя за alex72bg, тъй като видях кара легендарни модели на Тойота - Селика и MR2.

Та Алекс, нито една от тези коли няма разпределение на тежестта 53:47, а и отделно не съм сигурен дали идват от завода около 200 коня, без турбо, както е GT86.

Както съм цитирал по-горе:
The best part is that Toyota wants to see owners modify their cars, personalize them to create their own bespoke vehicles and extract the potential the car obviously has.
Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.

http://wot.motortrend.com/toyota-gt-86- ... 39367.html

Публикувано на: 01 Дек 2011 22:53
от MX5
Изображение

Публикувано на: 01 Дек 2011 22:56
от MX5
Japanese_fever написа:Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.
Честно, ти четеш ли въобще статиите или го прескачаш това и си представяш какво на теб ти се иска да пише в тях? Компресия 12.5:1 ...... не е лъжица за устата на средния ентусиаст unsure.gif




Публикувано на: 01 Дек 2011 23:18
от ALTEZZA
MX5 написа:Изображение
po skoro vaprosa e, az shte se sabera li v Toyota-ta?

btw, 12.5:1 edva li vliza v kategoria "идва с двигател, който е готов за турбиниране". v nai-dobria sluchai shte triabva pone niakav debel(dosta debel) head gasket che da se svali kompresiata. dali karantiite shte darjat na boost, tova mojem samo da gadaem za sega. transmisiata sashto ne ia znaem kakva e, no ne bih se iznenadal ako e vzeta ot Legacy GT(300hp niama da sa problem). zadnia deferencial shte e Torsen, ta ne bih go mislil nego.
btw, ne e i kat Miatata s 10.8:1 kompresia da e sashto mnogo za turbinirane...

Публикувано на: 01 Дек 2011 23:28
от Raya
За първи път разгледах Генезиса, много е готин и струва 74 000лв (с кожен салон и 300 коня). ФТ-ито по-евтин ли ще е?