Публикувано на: 29 Ное 2011 16:36
Е този щего има в Европа 

'Що к'во му имана боксера 2.0L - 200hp? (100 hp на литър на 1200 кг купе)alex72bg написа:... за боксера да не говорим. Пълна трагедия за съжаление
Кои модели ги няма в Европа?Raya написа:Да, и половината модели ги няма в Европа
ако искам такава кола ще си взема едно Субару '98 - ама и то е 280 коня - и е по-красиво и по-мощно - пак е 1200кг - нищо ново под слънцето те хората са го направили преди 15гJapanese_fever написа:'Що к'во му имана боксера 2.0L - 200hp? (100 hp на литър на 1200 кг купе)alex72bg написа:... за боксера да не говорим. Пълна трагедия за съжаление
Явно не си запознат със философията, която Тойота у Субару са следвали при създаването на тази кола, тя е била една основна - ниско тегло, нисък център на тежстта и разпределение на тежестта в/у двете оси максимално близо до 50:50. Реалното разпределение е 53:47 (отпред : отзад).alex72bg написа: за съжаление всяка марка си има подобни периоди на идиотски модели
Прилича на Lotus Evora ... ама както каза Яриса - всички крадат ...Japanese_fever написа:На някой прилича ли му Toyota 86 на Хюндай Купе, защото тука двама експерта се изказват, че е им приличала:
... а реално колата е вдъхновена и синтезира диазйна на Toyota GT2000, AE86 и Lexus LF-A, особено последната спомената, на която прилича цялата предница на 86.
Тойота ордавна работят с Лотус. Не случайно Лотус ползваше 1.8 VVTL-i от Селика и Корола в моделите се.Scott написа:Прилича на Lotus Evora ... ама както каза Яриса - всички крадат ...Japanese_fever написа:На някой прилича ли му Toyota 86 на Хюндай Купе, защото тука двама експерта се изказват, че е им приличала:
... а реално колата е вдъхновена и синтезира диазйна на Toyota GT2000, AE86 и Lexus LF-A, особено последната спомената, на която прилича цялата предница на 86.
Дано са ударили едно рамо на настройките на окачването ЛотусчиитеLEXUS написа:Тойота ордавна работят с Лотус...
Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.The best part is that Toyota wants to see owners modify their cars, personalize them to create their own bespoke vehicles and extract the potential the car obviously has.
Честно, ти четеш ли въобще статиите или го прескачаш това и си представяш какво на теб ти се иска да пише в тях? Компресия 12.5:1 ...... не е лъжица за устата на средния ентусиастJapanese_fever написа:Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.
po skoro vaprosa e, az shte se sabera li v Toyota-ta?MX5 написа: