
Toyota FT-86!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Кои модели ги няма в Европа?Raya написа:Да, и половината модели ги няма в Европа
Тук говорим само за един, който ще го има Toyota 86 или GT86.
За Ам. пазат ще се казва - Scion FR-S.
Не се знае, обаче по-мощната версия (предполагаме) Subaru BRZ
дали ще се предлага в Европа, но защо не...
Subaru BRZ - големият брат на Тойота 86
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... rst_drive/
http://www.youtube.com/watch?v=AwBM6BNV ... r_embedded

Последно промяна от Japanese_fever на 29 Ное 2011 16:58, променено общо 1 път.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
ако искам такава кола ще си взема едно Субару '98 - ама и то е 280 коня - и е по-красиво и по-мощно - пак е 1200кг - нищо ново под слънцето те хората са го направили преди 15гJapanese_fever написа:'Що к'во му имана боксера 2.0L - 200hp? (100 hp на литър на 1200 кг купе)alex72bg написа:... за боксера да не говорим. Пълна трагедия за съжаление
за съжаление всяка марка си има подобни периоди на идиотски модели

Toyota Turbo
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Явно не си запознат със философията, която Тойота у Субару са следвали при създаването на тази кола, тя е била една основна - ниско тегло, нисък център на тежстта и разпределение на тежестта в/у двете оси максимално близо до 50:50. Реалното разпределение е 53:47 (отпред : отзад).alex72bg написа: за съжаление всяка марка си има подобни периоди на идиотски модели
Не случайно тази кола носи името 86, а дали е идиотски модела ще си покаже като я пуснат на пазара.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Прилича на Lotus Evora ... ама както каза Яриса - всички крадат ...Japanese_fever написа:На някой прилича ли му Toyota 86 на Хюндай Купе, защото тука двама експерта се изказват, че е им приличала:
... а реално колата е вдъхновена и синтезира диазйна на Toyota GT2000, AE86 и Lexus LF-A, особено последната спомената, на която прилича цялата предница на 86.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Абе има обши линии, но не може да се каже, че прилича, особено отпред и отзад.
Принципно едно такова купе няма много варианти как да изглежда, въпросът е колко ще е функцинално и как ще се държи не само на улицата, но и на пистата.
Hyundai Tiburon (Coupe), както и новият Hyundai Genesis,
въобще не са много добри като перформанс, само дизайна им е добър.
Genesis-a много тежък и този с турбото и този с V6 и тромав.
Тази кола със сигурност са я пробвали на дрифт преди да я завършат.
Интересно 'щом Цучия я сравнява с БМВ, тя и цената й натам отива... biggrin.gif laugh.gif
Принципно едно такова купе няма много варианти как да изглежда, въпросът е колко ще е функцинално и как ще се държи не само на улицата, но и на пистата.
Hyundai Tiburon (Coupe), както и новият Hyundai Genesis,
въобще не са много добри като перформанс, само дизайна им е добър.
Genesis-a много тежък и този с турбото и този с V6 и тромав.
Тази кола със сигурност са я пробвали на дрифт преди да я завършат.
Интересно 'щом Цучия я сравнява с БМВ, тя и цената й натам отива... biggrin.gif laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Тойота ордавна работят с Лотус. Не случайно Лотус ползваше 1.8 VVTL-i от Селика и Корола в моделите се.Scott написа:Прилича на Lotus Evora ... ама както каза Яриса - всички крадат ...Japanese_fever написа:На някой прилича ли му Toyota 86 на Хюндай Купе, защото тука двама експерта се изказват, че е им приличала:
... а реално колата е вдъхновена и синтезира диазйна на Toyota GT2000, AE86 и Lexus LF-A, особено последната спомената, на която прилича цялата предница на 86.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Забравих само да добавя за alex72bg, тъй като видях кара легендарни модели на Тойота - Селика и MR2.
Та Алекс, нито една от тези коли няма разпределение на тежестта 53:47, а и отделно не съм сигурен дали идват от завода около 200 коня, без турбо, както е GT86.
Както съм цитирал по-горе:
http://wot.motortrend.com/toyota-gt-86- ... 39367.html
Та Алекс, нито една от тези коли няма разпределение на тежестта 53:47, а и отделно не съм сигурен дали идват от завода около 200 коня, без турбо, както е GT86.
Както съм цитирал по-горе:
Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.The best part is that Toyota wants to see owners modify their cars, personalize them to create their own bespoke vehicles and extract the potential the car obviously has.
http://wot.motortrend.com/toyota-gt-86- ... 39367.html
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Честно, ти четеш ли въобще статиите или го прескачаш това и си представяш какво на теб ти се иска да пише в тях? Компресия 12.5:1 ...... не е лъжица за устата на средния ентусиастJapanese_fever написа:Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.

po skoro vaprosa e, az shte se sabera li v Toyota-ta?MX5 написа:
btw, 12.5:1 edva li vliza v kategoria "идва с двигател, който е готов за турбиниране". v nai-dobria sluchai shte triabva pone niakav debel(dosta debel) head gasket che da se svali kompresiata. dali karantiite shte darjat na boost, tova mojem samo da gadaem za sega. transmisiata sashto ne ia znaem kakva e, no ne bih se iznenadal ako e vzeta ot Legacy GT(300hp niama da sa problem). zadnia deferencial shte e Torsen, ta ne bih go mislil nego.
btw, ne e i kat Miatata s 10.8:1 kompresia da e sashto mnogo za turbinirane...
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 1euro и 8 госта