Страница 59 от 59

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 12 Юли 2025 21:24
от biro
Аз съм така:
Screenshot_20250712_212018_Spritmonitor.jpg
Screenshot_20250712_212018_Spritmonitor.jpg (96.34 KiB) Преглеждано 185 пъти
В сряда прави 1 година.
Газ по магистралите с ограничението или малко отгоре. В началото на седмицата 2 пъти ходих до Истанбул.
Ако трябва да изчакам в колата или да престои на слънце с покупки в багажника не пестя от климатик.
По БК показва винаги по-малко. Скрийншота показва енергия от зарядни станции.
Мина първо обслужване на 9. Юли - 290лв за смяна на поленов филтър купе (106лв) и останалото труд.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 09:51
от Filbor
BOz написа: 12 Юли 2025 21:05 В този ред на мисли някой с електричарка случайно борда да може да му показва негативен разход?
Като се кача на Петрохан и се спусна към Берковица долу имам +2% повече заредена батерия. Следователно ако го рестартирам на Петрохан и около Берковица ще ми показва негативен разход.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 16:20
от Monster
biro написа: 12 Юли 2025 21:24 Мина първо обслужване на 9. Юли - 290лв за смяна на поленов филтър купе (106лв) и останалото труд.
ohmy.gif Смятай какъв труд е паднал за една смяна на филтър на купето! Поне не го ли водят, че нещо са преглеждали батерията и затова те чарджат такава безбожна сума?

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 17:09
от slowtraveler
Filbor написа: 11 Юли 2025 22:15 Предното окачване на BYD Seagull се чупи без видима причина:
Това ми прилича на поредната журналистическа 'сензация' , търсеща под вола - теле....
То не бяха 'самоускоряващите Приуси', 'убиващи собствениците си Тойоти', 'ръждясващите куплунзи на РАВ-ките :)
В тази връзка - колко от собствениците на такива Равки са имали проблем с ел-куплунзите?
Май точно тези малку BYD ще се правят в Унгария.. Та ще видим как ще са като се увеличи 'популацията' :)

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 18:28
от max-2
Електричките имат смяна на филтър купе, спирачна течност и евентуално някаква проверка с диагностичен уред през две години.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 18:56
от biro
Имам разпечатка от диагностика, на която пише различните видове компютри и статус ОК. На 2 пише, че не са инсталирани.
Спирачна течност се сменя на всяко второ обслужване - 2г или 60х км.
На тойота c-hr също минах обслужване и там цената беше 580лв и включва 1 година удължаване на гаранцията.

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 20:10
от BOz
Filbor написа: 12 Юли 2025 21:24 Като се кача на Петрохан и се спусна към Берковица долу имам +2% повече заредена батерия. Следователно ако го рестартирам на Петрохан и около Берковица ще ми показва негативен разход.
Въпросът ми е дали софтуерно е направен да показва в негативна стойност, а не дали си вкарал енергия в батерията. На Хюндая ми разхода не може да покаже негативна стойност, а си стои на 0/100.
Monster написа: 13 Юли 2025 16:20 Смятай какъв труд е паднал за една смяна на филтър на купето! Поне не го ли водят, че нещо са преглеждали батерията и затова те чарджат такава безбожна сума?
За мен безбожна сума е и в Хюндай. Изключвайки измислените редове във фактурата, реално смяна на филтъра + смяна на спирачна течност = 645 лв. boo.gif

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 13 Юли 2025 22:47
от WoLF
Иначе гладни ще останат с тези електромобили tooth.gif boxed.gif