Страница 51 от 53
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 20:22
от ico1

Равно е.269метра надморска височина.
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 20:24
от Hursa
Не баш, Асеновград е в Родопите

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 20:35
от ico1
Заповядай да видиш в полите на Родопите е някой те е излъгал .

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 21:11
от Hursa
Е така пише - "Асеновград е в Родопите". Може да е в полите, но високо в полите на планината.

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 21:28
от WoLF
Човека е от там, аз бих му повярвал

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 21:32
от zorbata
Hursa написа: ↑03 Яну 2025 20:13
Ми това е по нанадолнище
Тъй, тъй - 100 метра денивелация са си 100 метра
Sorry, че пак оцапахме темата.
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 21:37
от Hursa
Зависи и как шофира по сравнение с iovkito. Има колеги, които вадят много нисък разход от автомобилите си, има такива - които харчим много.

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 21:51
от ico1
С никои от хибридите не съм се съобразявал с икономиите.Карам на нормален режим парно и климатик на 23-25 градуса и повече на дълго и магистрала и съм доволен от разхода сравним е с дизелов даже и по добър от на подобен дизелов автомобил .

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 03 Яну 2025 23:54
от iovkito
Hursa написа: ↑03 Яну 2025 18:19
А колко би харчила равката ви - по размери, а и по мощност са по-близки (тигуан е чувствително по-мощен, като има и много по-мощен, кой вариант е, а и е значително по тежък)? Защо го сравнявате с авенсиса.
Сравнението беше по-скоро заради това, че в Берлин винаги съм шофирал авенсиса си. Иначе, разходът на рав4 за 220 000км е 7.1/100 при режим на каране 10% градско 90% извънградско.
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 04 Яну 2025 09:49
от slowtraveler
Нека се върнем към електричките

Вчера идва на гости един приятел - застраховател... Взел си ЗОЕ ами и той е много доволен за градски автомобил

Било на 6х.км. като го купил.. Оправено, излъскано - видялх историята (и снимки от инцидента) - имало е удар вдясно в мантинела или нещо подобно, но без промени в геометрията (сменена врата)... Колата вече е над 50х.км... Кара я служебно в града и зареждал предимно на 'скъпите' зарядни, но му било несравнимо по-евтино от предишното му дизелче...
Явно е добро попадение

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 04 Яну 2025 11:20
от max-2
Само да вметна, че с дизелче 1.4 от Асеновград към Пловдив с 90 на темпомат разходът ми беше 2.1 до 2.5 на сто. Сигурно е, че леко се спуска надолу към Пловдив. Общо взето и с камрито съм постигал 4.5 среден разход отиване и връщане и това един от най-икономичбите ми маршрути. Но не е реален ежедневен разход, а трябва да се стараеш, за да го постигнеш.
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 04 Яну 2025 17:26
от Митхат
Както са казали ..Ей тъй кат стане...
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 05 Яну 2025 12:43
от Monster
Другият път ще се сети да сложи едно "парцалче" върху/около кабела, преди да зареже колата да се зарежда на студа.

Ако не я е продал дотогава, за да си купи ДВГ, но до колкото чета в Норвегия специално вече рядко се купуват ДВГ-та.

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 05 Яну 2025 15:38
от WoLF
Направо да си носят електрическа кана в колата. Да заливат на воля, а и да помагат за естествения подбор...

Електрически коли, но Не от TOYOTA
Публикувано на: 05 Яну 2025 16:03
от slowtraveler
При толкова ток да не оставят едно отопление на дръжката и целият конектор - странно
