Страница 6 от 6
Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 14:19
от biro
FearSoft написа: ↑01 Апр 2025 13:53
кара CH-R, закупен 2022 г. от България
Зависи кой двигател е. 1.8 няма такива проблеми.
Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 15:16
от FearSoft
Двигателят е 2.0,иначе нямаше да се включа в дискусията. Моят е 1.8 и го наблюдавам през 1-2 седмици - все си е на максимума. След смяна на маслото миналия Август. Ама "проблемът" със зацапаната щека си е налице, бая си се озорвам докато разбера нивото

По 3-4 пъти го гледам. Направо ще ми намалее нивото от толкова вадене и забърсване

Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 15:57
от max-2
Akima написа: ↑01 Апр 2025 11:42
Проверете си на A25 мотор имате ли маслен охладител PNC
15710-25010.
Аз нямам охладител, но има подготовка за такъв, метална планка с болтове.
Има ли нещо смислено като цена или отива 1000 долара?
Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 15:59
от Митхат
Не ти трябва,по-топло масло,по-изпарен ...бензин.

Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 17:39
от max-2
Да де, ама това е топлообменник с антифриза. Когато е студено ще загрява маслото, а когато е топло ще го охлажда.
Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 17:50
от Akima
Това му е логиката.

Двигатели Серия M20A / A25A - Покачване на ниво на масло - Мотори с директно впръскване след 2019
Публикувано на: 01 Апр 2025 18:06
от Hursa
► Виж съдържание
Самия картер - е своеобразен топлообменик, при това - може да е сравнително много ефективен. (Има варианти и топлообменика (охладителна течност/масло) да е в картера - всъщност само при такъв май може да се обясни - това "да спира покачването" - но пак не би трябвало да е монтиран така и не означава, че това е причината. А и обособените топлообменници, както и топлообменниците от "типа охлаждаща течност/масло - могат да се "управляват", като вторите дори могат да се използват за "подгряване" на маслото.) Колкото до "явно бензинът е по-лек от маслото" - по-лек е, но не мисля, че би "изплувал" над маслото, защото в случая имаме (до колкото разбирам) "разтвор" - "взаимно се разтварят" двете вещества, смесват се в произволни количества (не съм сто процента сигурен). Има го и това "Градските режими тръгни-спри и светофарите през 50м си вземат своето." , всъщност при хибрида е много по-изразено (може да се каже - многократно по изразено) - двигателя се включва, зарежда батерията, изключва се и преминава в ел режим - все пак с хибрида, с батерия, която дава пробег в "ел режим" средно около километър/километър и половина, в градска среда пропътувайки няколко десетки километра - достигаме ел пробег от над 60 70% (при королата), при това зимата работи "парно", допълнително охлаждайки двг. Но дори така - не мисля, че трябва да се допуска значимо повишаване нивото на маслото.