dracunculus написа: ↑27 Сеп 2024 13:13
гледайки моята статистика от 3 Аудита 2 са ръждясали и от 7 актуални Тойоти в обкръжението ми "само" 3 са ръждясали
тука вече наистина го приемам в кръга на шегата.
dracunculus написа: ↑27 Сеп 2024 13:13
И, че гние всичко, както и да го въртим
В това спор няма, въпроса е обаче КОГА гние едното и КОГА другото, дори ако искаш и при напълно еднакви условия да ги съпоставиш (тогава пък хептен)
dracunculus написа: ↑27 Сеп 2024 13:13
нека обърнем внимание на работа и бюджет, че да си сменяме колата по-често
нали сме автофорум тук, а не форум за кариерно и мисловно развитие? Иначе колкото до мен - отдавна колите са ми само хоби и то главно шофирането, преди им бях върл фен, сега са просто пособие, което ми улеснява/утежнява живота.
dracunculus написа: ↑27 Сеп 2024 13:13
съвсем нов Land Cruiser
жалко ще да е нов и вече да го застъпила ръждата, и аз се надявам по-новите коли да са доста по-направени, но е рано да се прецени.
И сега по темата - имаме Ориз служебен коНби 2017 година, вчера го загледах на едната вежда на около 15 сантиметра по дължина от прага нагоре, явно го е ударило някакво камъче, отлюспила се е боята с диаметър около 4-5 мм и там вече е започнало да покафенява, колата се държи в топъл и проветрив гараж наред с редица други автомобили, не е отвън на атмосферните условия, с нетърпение ще следя развитието на тази точка, но дотук за около 2 месеца почти покафеня, та явно има какво да направят по тоя въпрос от Тойота.
mapamop написа: ↑27 Сеп 2024 14:10
"пестеливи"/"стиснати".
стиснати са много, най-вероятно клиента е поръчал допълнително и разбира се доплатил за това покритие , би било интересно ако има как да се разбере.Иначе на Тойота им дреме къде шсе кара тоя ЛендКруизър, нали има гаранция 10 или 12 години за ръжда, оттам нататък who cares.
mapamop написа: ↑27 Сеп 2024 14:10
Отделно че не са и от 10-15 години на пазара, та са посъбрали опит,
не са - пълно е с ръждилници дори и след 2010, много слабо представяне.
mapamop написа: ↑27 Сеп 2024 14:10
Авенсиса ти 2017 не го броим - няма 12 години.
Брой тогава служебния ми Ориз (Аурис), започва да го налазва вече, където се отлюспи боя (да вярно има причина - няма боя, но само на боята ли да разчитаме, като превенция от корозия, няма ли друга защита отдолу - явно не)
mapamop написа: ↑27 Сеп 2024 14:10
Лексуса ти даже няма смисъл да го коментираме, че е даже още в гаранция по години,
Това няма значение, в предни теми мисля беше казвал, че допълнително го е обработвал след покупката - нека да каже ако не бъркам.
mapamop написа: ↑27 Сеп 2024 14:10
Ламарините им не са пасивирани фабрично за ръжда и гола ламарина като подуши влага, кипва.
100 процента е така, и преди сме обсъждали проклетата икономия от тяхна страна, но пък те ако и това направят като хората тия коли ше карат по 40-50 години ( е с някой и друг основен ремонт я на мотор, я на кутия............

)
mapamop написа: ↑27 Сеп 2024 14:10
Нямам за цел да откажа някого от покупка - всъщност и както се вижда си отворих втори фронт проблеми и радости пак с тази марка.
тук си е лично твоя работа, аз тогава ти подсказах за добър семеен автоНобил, но избора разбира се си е твой. Мисля, че по-малкото зло е да се вземе Тойота от Италия, там е по-малко възможно да има гнилочи (въпреки, че не еизключено разбира се).