nov написа: ↑28 Ное 2023 11:01
Момче, започни да си сменяш хапчетата поетапно, не изведнъж, нека потретя - при тия баничарки задните врати, които се отварят настрани се отварят на ДВЕ ЧАСТИ, при другите са с амортисьори и се отварят нагоре (като нормалните СУВОВЕ), при РАВ вратата е ЦЯЛА и се отваря в ЕДНАТА посока (вместо нагоре, като всички други СУВ-ве без любимата ти Г класа или при Лендкруизер и т.н.), което както разбра и от друг юзър тук е адски НЕФУНКЦИОНАЛНО, НЕУДОБНО и т.н.Аз я карам тая кола една година, ти нямаш такава, но въпреки това ми обясняваш видиш ли как било практично и започваш да ми казваш как било при Гегата, мен Гегата не ме интересува и там е неудобно, интересува ме моята , защото я притежавам и всеки ден ми се налага да си отварям ш...я багажник и всеки ден псувам този, който е решил тази ш...на врата да се отваря по този ш..н начин, защото ми причинява неудобство и дискомфорт в ежедневието, но ти НЯМА КАК да изразиш МЕРОДАВНО мнение по въпроса, защото не се налага да се СБЛЪСКВАШ ежедневно с тази недомислица. Кажи ми ако нещо не ти ясно от горния текст, ще ти го обяснЯ отново, не е проблем.
Аз както съм ти казал, според мен си функционално неграмотен, защото колкото и пъти да ти се повтаря едно нещо, ти не разбираш за какво ти се говори. Аз не ти казвам,че вратата е удобна и че на теб трябва да ти е удобна, не казвам,че е практично, но твоите проблеми с вратата и псувни идват от твоя индивидуален избор, тоест на теб не ти харесва, това не прави автоматически решението грешно конструктивно, защото не е конструктивно некоректно. Всеки има право на избор да избере врата,каквато му е практична и удобна, ти умишлено си избрал този СУВ заради други предимства, на теб вратата ти е непрактична, тя действително може да е непрактична за едни клиенти, но не и за други, иначе производителите нямаше да използват това решение,ако всички клиенти мислеха като теб. Аз не оспорвам,че за вас двамата или колкото и да сте е непрактично, аз просто оспорвам заключението ти,че е конструкторска грешка.
nov написа: ↑28 Ное 2023 11:01
Всичко негативно за Тойота е изключение, всичко положително е правилно..............ти верно си в яслата, дали ми е беден речника или не точно ти не си никакъв коректив за това.
Черно-бяло мислене типичн за човек с беден речник и бедно въображение и с много предразсъдъци. Ти даваш изключенията като правило и генерални изводи, но не коменираш други такива случаи с други марки и от тях не правиш генерални изводи. Никъде не пиша,че всичко положително е правилно за тойота. Напротив оспорвам изключително тесногръдите ти обяснения,които нямат никаква доказателствеан стойност,а са просто предубеждения.
И аз не искам да съм ти коректив, а само наблюдател. Нетренираната познавателна или когнитивна способност е слабо достъпна по отношение на самокритика, критично мислене и способността да приемаш такова против изградените си стереотипи. Важна характеристика на познавателната способност е възможността за аргументация и вследствие на валидни умозаключения да се достигне до извод. Важна част от достигането до извод чрез разсъждение е последователност на съжденията, която в твоите мнения не забелязвам.
nov написа: ↑28 Ное 2023 11:01
Абсолютна грешка, повечето Тойоти гният там, излез от нетЯ и влез в реалния живот.
LEXUS написа: ↑Вто Ное 28, 2023 2:28 am
Ти в реалния живот колко точни бройки си видял да гният там,че направи поредния генерален изод?
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
нямам намерение да се повтарям или по-точно потретвам или попетвам.
Как да се повториш и потретиш,като нищо не си казал, само си противоречиш.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Ти насаждаш собственото си виждане или кво? Пластмасата в първия Тиган е ПО-КАЧЕСТВЕНА от РАВЧИК от съответната година, а във всяко следващо поколение отново е по-качествена спрямо същата година РАВЧИК, този уикенд имах възможността да покарам последния РАВ - изключвайки дизайна отзад, който прилича на един Jeep, не се сещам за модела, вътре с пластмасата са се изложили доста, имаше пред очите ми по случайност и Тиган 2016, освен, че Тиганя ми харесва пъти повече на дизайн отвън, вътре са го барнали доста.
Аз защо не приемеш,че ти се опитваш да си наложиш мнението?
Не , Тигуан е грозен СУВ според мен, и с много по-некаествена пластмаса от Рав4., за тези години, за които е твоя и конкурентен Тигуан.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Е ама...........ти на голко години си, да не си пъпчив тийн открил ръкоблудието наскоро, нали преди няколко страници ми обясняваш, че Волво е премиум, сег ащо не коментирам Мерцове и БеНвета - те в Тойотовския сегмент ли са? Айде изясни за себе си какво искаш, че вече ме объркА?
Така с функционалната неграмотност. Не разбираш смисъла на написаното. Волво е премиум, но тук не сравеняваме шум в купето и екстри,а ръжда, която е още по-лошо, когато е по премиум автомобил. Защо ен коментираш тези работи,а си едностранчиво заслепен само срещу Тойота? Това твоето е едностранчивост,а не моето поведение.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Не си човека, който да ми казва какво да спра или какво да правя, хайде, като си толкова отворен да направиш следния експеримент - вземаш една ламарина 0,3 мм или 0,5 и една 3 мм и ги оставяш на атмосферните условия 9разбира се и двете БЕЗ антикорозионна защита) - искам да ми кажеш, коя ще получи не само повърхностна, но и дълбока ръжда?
А какъв е смисъла да махаш от ламарината анти-корозионната защита, след като конструктивно е предвидена да е там. Производителят е конструирал автомобила с анти-корозионна защита.
И не бъркай призива с императив.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Оставам с убеждението, че си функционално неграмотен, както ти се изразяваш интелигентно - ама чети...............
Отново общи приказки.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Ама що д ане я критикува бе момче, кво, като е Тойота да не са хванАли Господ за шлифера?Ако беше така в света щеше да се кара САМО Тойота, с това сектанство, че ставаш смешник.
Твоето сектантство,че от 3-ма човека, критици на Тойота във форума, ти едва ли не генерализираш, че повечето така разсъждават, от изключението не можеш да правиш правило. Няма как да съм сектант, след като се радвам на дискусия и с несъгласните с мен. Аз аз съм въвъ форума Тойота,защото, колкото и да ти е странно харесвам Тойота, повечето хора са тук заради това. Твоето е сектантсво да взелезш във форум Тойота и да искаш всеки да е съгласен колко недостатъци има Тойота, които според теб са пълна истина и който е несъгласен го обявяваш за сектант.
Това е все едно аз сега да влеза във форум на Волво,Фолсваген или Пежо и да започна да ги обявявам за сектанти,защото са си купили и карат коли, които дават над средния процент дефекти, защото спред мен това са недостатъци, или пък че са грозни или технически усложнени, с дървени интериори като Фолксваген и т.н. Но това е признак на особено ниска култура и ти не можеш да го разбереш. Твоето мнение и това на всеки е уважавано дотогава, докато не стане нахално, натрапчиво, правещо опит за неаргументирано налагане.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Огромни ръждилници при това, ти снимките гледА ли ги или се правиш на философ - изгнили са по пода, изгнили са отстрани ОТВЪТРЕ!!!!! по купето, за бомбета на амове дори не говорим, никой дори не говори за вежди и прагове САМО, а директно за конструктивно гниене на целата кола - виж практиката хората снимки ти показват, а не да ми вадиш линкове от секви сайтове.
От практиката на други хора мога да ти предоставя снимки да ръждиви цели купета,прагове, врати и т.н. Волво,Мерцедес,БМВ, Фолксваген. И какво ще докажа, че именно за всяка марка могат да се представят такива коли.
А твоето е избирателност - ти си се насочил само срещу Тойота.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Няма как да ми се докажеш с каквото и да било, дори и с психологическите си похват (надявам се да НЕ СИ психолог - жалко за пациентите ти), в горе изказаното твърдение се самоописваш само и единствено ТИ.
Напротив, превъзходството на случаите е против твоите твърдения, ти използваш твърдения на 3-ма човека и изграждащ извод, но отхвърляш писанията на други колеги,които ти дават примери отново с единични случаи за други марки със същите проблеми, ръжди и т.н. Това е избирателност.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
ако,ако,ако....................ако ама САМО предположение, да изгние на тавана бате, където няма досег със сол и препарати, ааааааааааааааааааа ама чакай може да са я удряли камъчета, верно, минавали са Петрохан и от някоя скала са се отронили камъчета, замазали са положението и тя там ръждясала, ммм да, ясно, как пък не се сетИх, ама то няма и друг случай такъв (няма линкове за доказателство), значи е единичен случай.................да ясно.
Може да не съм разбрал точно къде е ръждата, разбрах че е до челното стъкло:, а покрива не започва хоризонтално след челното стъкло а е леко завит напред, тоест има достъп на камъчета както към челното стъкло,така и към челната част на покрива.
nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36
Ама разбира сееееееееееееееееееее, аз друг отговор не съм очаквал, бухахахахахахахахахахахахахах
Твоето очакване с какво променя правилността на написаното? И какво значение има,като колата е конструирана да се управлява и да няма проблеми с корозията само ако е анти-корозионно покритите и боя.