Взел съм си динамометричен ключ, и затягам само на ръкаandrian999999 написа:Аз лично им казавам да не ми до натягат джантите на ръка


Мнение от slowtraveler » 16 Ное 2015 16:00
Взел съм си динамометричен ключ, и затягам само на ръкаandrian999999 написа:Аз лично им казавам да не ми до натягат джантите на ръка
slowtraveler
Мнение от skydiver » 16 Ное 2015 16:05
skydiver
Мнение от Оги » 16 Ное 2015 17:50
Оги
Мнение от slowtraveler » 16 Ное 2015 18:14
Зависи от автомобила... На някои усилието се отличава достаskydiver написа:Teзи ~100Nm са критично важни....
slowtraveler
Мнение от skydiver » 16 Ное 2015 18:17
Съгласен съм с теб, но когато намажеш шпилките с масло...Оги написа:..Това 100 нм е 10 кила на метър или 30 кг на около 30 см. рамо. Ако чуя "кръц" - спирам..
skydiver
Мнение от slowtraveler » 16 Ное 2015 18:25
slowtraveler
Мнение от ufer » 16 Ное 2015 18:45
ufer
Мнение от slowtraveler » 16 Ное 2015 18:50
slowtraveler
Мнение от Akima » 16 Ное 2015 21:27
Akima
Мнение от Оги » 17 Ное 2015 14:55
Оги
Мнение от slowtraveler » 17 Ное 2015 16:37
slowtraveler
Мнение от skydiver » 18 Ное 2015 09:35
Рав-ката ми е точно така, без конус...Оги написа:Където обаче няма конусна повърхност- а виждал съм такива сглобки и с шайба /ако влезе в автопарка накоя с шайби ще и изхвърля колелата и болтовете:гайките без грам мисъл/.
skydiver
mirott
Мнение от Оги » 18 Ное 2015 10:21
Оги
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта