Взел съм си динамометричен ключ, и затягам само на ръкаandrian999999 написа:Аз лично им казавам да не ми до натягат джантите на ръка


Взел съм си динамометричен ключ, и затягам само на ръкаandrian999999 написа:Аз лично им казавам да не ми до натягат джантите на ръка
Зависи от автомобила... На някои усилието се отличава достаskydiver написа:Teзи ~100Nm са критично важни....
Съгласен съм с теб, но когато намажеш шпилките с масло...Оги написа:..Това 100 нм е 10 кила на метър или 30 кг на около 30 см. рамо. Ако чуя "кръц" - спирам..
Рав-ката ми е точно така, без конус...Оги написа:Където обаче няма конусна повърхност- а виждал съм такива сглобки и с шайба /ако влезе в автопарка накоя с шайби ще и изхвърля колелата и болтовете:гайките без грам мисъл/.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост