
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Коляновия вал заминава ако е карана без масло.Колегата твърди че не я е оставял "празна".Най-вероятно ще се отърве само с комплект сегменти,комплект гарнитури и евентуално водна помпа.Нека има в предвид,че двигателя всеки може да го "отвори" , но не всеки може да го "затвори".
. Дано не излезнат при дефектовката и други кахъри,че ще му объркат бюджета тотално.И не знам защо никой не го ориентира за части към варненския колега Люцкан /toyota forewer/.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
На времето нямаше проблем да се шлайфат поне на 2 ремонтни размера (ако не се лъжа - през 25 стотни)...
И след шлайфането си държаха колкото оригиналните ...
И след шлайфането си държаха колкото оригиналните ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Говорим за 1.3 16V или така наречения 4E-FE който е със свещи отгоре. На 2Е/2Е-Е само трябва да се внимава да не тече по ангренажния ремък.LEXUS написа: Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.
Говорих днес с моите майстори те веднъж са се будалкали с този този мотор. Имат клиент който си харесва колата и решил да инвестира в отваряне заради харч на масло. Резултата е смяна на сегменти всичко е сглобено и в допуски. Качва се човека кара известно време и всичко е наред, тръгава да пътува и в Истанбул колата се оказва със суха пръчка на маслото. Сменяш пак сегмети същата история. Колата не харчи когато се кара в града но в момента в който се стъпи на магистралата и влвезе в режим 120-130 км/ч и маслото изчезва с пълна сила. Литър на 500-100 км. За тях това е проблем не само на сегменти на цялата цилиндрово-бутална група. Не случайно акцията доколкото знам обхваша смяна на сегменти бутала картер пръчка и блок (или се лъжа за блока?).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Здравейте, моля за мнения и впечатления на колеги, които са имали проблем с двигател 1.8 VVTi. Препоръчайте сервиз, където да отида и да прегледат колата. Благодаря предварително!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08 Мар 2017 08:48
- Местоположение: sofia
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Ще напиша и аз два три коментара.
Че и на мен ми гори, обаче си говорим за доста по голям разход.
А иначе какво стана с двигателя, минали са няколко месеца.
Че и на мен ми гори, обаче си говорим за доста по голям разход.
А иначе какво стана с двигателя, минали са няколко месеца.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11 Сеп 2017 14:36
- Местоположение: Шумен
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Да напиша и аз по темата . Имам Тойота Авенсис Т25 1,8 VVTI 129hp 2005 г. Газ /бензин . Когато я купих разхода на масло беше около 2÷2,5 литра на 10 000 км и се бях примирил с това ,но във времето проблема се задълбочаваше и когато нещата изведнъж опряха на 3 литра за 5000 км реших че или ще я карам или ще я продавам .Тъй като автомобила ми допада реших че ще има ремонт . Подмяна на биелни лагери на буталата,нови сегменти,хунинговане на цилиндрите ,нови гумички на клапаните ,почистване на буталата,шлайфане на главата,нови гарнитури .Автомобила в момента е на 5000 км пробег ,най-вече километрите са извънградско каране по магистралите ,120-140 км/н понякога и с леки нарушения до 160 км/н ,маслото на щеката не е мръднало и милиметър .Чисто визуално маслото почти няма промяна като цвят и летливост.Да се надяваме че ще ми служи още две три годиини 

- Grifin
- Мнения: 35
- Регистриран на: 01 Ное 2017 20:43
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Celica 1.8i, 143hp, 2000,
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
колега, виждам си в шумен. сподели къде, кой ти прави ремонта....
и моята лапа яко масло, особено извън града, та се оглеждам и ослушвам за мнения...
странно, никой не споменава за добавките, дето вършели чудеса??!!
ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети.
и моята лапа яко масло, особено извън града, та се оглеждам и ослушвам за мнения...
странно, никой не споменава за добавките, дето вършели чудеса??!!
ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети.
Celica 1,8i 143hp 2001 1ZZFE
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25 Фев 2018 15:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т22
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Привет, колеги.
Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE и са отстранили проблема с високия разход на масло?
Поздрави,
Атанас
Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE и са отстранили проблема с високия разход на масло?
Поздрави,
Атанас
- gimara
- Мнения: 1721
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
viewtopic.php?f=5&t=32719&p=341606#p341606maroder_1986 написа: ↑14 Юни 2018 10:34 Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Още един двигател преминал през Маестро Грънчаров (Механика) от форума - Поздравления Маестро, е като Нов а и не само и скоростната ми кутия смени защото и тя отказа, след като преминах през други майстори, и проблема не се отправи от теч, стигна разход до около 1 литър на 500 километра масло, освен това имаше и други поразии, хидравлична помпа, и други... само да ви кажа, че при мен по скоро двигателя беше поизносен, сега остана само да се боядисва, а и като купувате 2-ра употреба кола гледайте особено от тук в България, защото колите започват да ги нагласяват още от там, моята например е от Италия но във Италия както се досещате няма само италианци... та така Успех на всички !
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Здравейте може ли да си сменя двигателя който е 1.6 VVT 110к.с на корола версо 02г. с този 1.8 VVTi 1ZZ-FE,в смисъл съвпада ли на скоростната кутия и тампоните за монтаж,окабеляването без много интервенций.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Юли 2018 15:11
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота корола-версо 2003
Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Колега и аз имам подобно питане но още нямам отговор.и аз имам един ремонтиран 1ZZ FE . Моята корола версо даже е 1,8 дано някои да сподели информация или къде да питаме да ни кажат. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bultrastyle, Google [Bot] и 4 госта