Страница 6 от 7

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 09 Дек 2013 22:00
от jim_beam
събирайте кинти за ремонти,а дано да не потрябват!

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 00:26
от memorex
Варта и бош са една и съща поточна линия.Респективно ако варта е боклук и бош трабва да е .Ако бош е кофти батерия то какво остава за другите.Ако бенца е кофти какво остава за другите.Да не е като едно време и това е с цел която е обяснима.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 03:32
от Japanese_fever
memorex написа:Да не е като едно време и това е с цел която е обяснима.
Ами той jim_beam го е обяснил вече преди теб:
...планирана трайност на продуктите,позната и от електроника,автомобили и какво ли още не.поради подобни производители се е наложило хвърляне и купуване на новоно..... всеки иска да направи големи продажби и печалби.
Работат е там, че един човек купил си Мерцедес, БМВ или Ауди няма да тръгне да разправя по форумите колко пъти е бил в сервиза и колко апри е дал за ремонти. Винаги ще казва "Иииииий, колко е хубава моята кола!" Иначе, ако почне да ги разправя тези работи, ще го помислят за балък или мрънкало, а хората от форума на неговата марка ще го баннат. laugh.gif

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 16:09
от jim_beam
май бях казвал вече,но пасва точно тук.когато една заран висях в мб сервиза за поредния ремонт на е-класата,двама много изтупани баровци с s-класи си говореха,единия разказа под мустак някакъв виц>
защо 2 мб водачи не се поздравяват през деня като се видят?
отговор> защото вече са се видяли сутринта в мб сервиза! tooth.gif
по ония времена за добър ден взимаха по 500 австр. шилинга,сега не искам да знам откъде почват.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 17:03
от ataveto@abv.bg
tyrnovo_12 написа:Здравейте да попитам коя марка акумулатори е хубава ..?
Здравейте колеги и аз да отворя тема за акумулаторите на моето Яре бензин оригиналният Панасоник изкара 13 години купих е с него 2000 година и не е свалян от коша въобще но тази зима няма да може да изкара пак пали ама трябва да му се помоля та като чета коментарите то да го страх човек какво да купи бош и варта ги правели в чехия и били боклук тук се сезират и други марки с доволни и недоволни май за нашият пазар качеството е силно занижено че се гони цена то излиза че по добре да купиш по малко извесна фирма /но не и неизесна/пък може и да имаш късмет да изкара повече от 2 години

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 17:14
от TATI
Добре де, какъв е проблема?
Мойта Варта, която взех преди 3 седмици е 77 ампер часа и струваше 216 лв с 3 години гаранция, т.е. около 70 лв годишно, ако сметнем, че на 3-тата година ще издъхне. Толкова много ли са 70 лв за година? За чий ми е да кара 10+ години и да му се моля да завърти? В крайна сметка са около 6 лв месечно (кутия цигари).

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 17:18
от Airfan
TATI написа:Добре де, какъв е проблема?
Мойта Варта, която взех преди 3 седмици е 77 ампер часа и струваше 216 лв с 3 години гаранция, т.е. около 70 лв годишно, ако сметнем, че на 3-тата година ще издъхне. Толкова много ли са 70 лв за година? За чий ми е да кара 10+ години и да му се моля да завърти? В крайна сметка са около 6 лв месечно (кутия цигари).
Преди 2 месеца си продадох едната кола с Варта Силвър 63Ah на 4 години и половина. За този период съм я зареждал веднъж превантивно след дълъг престой в сервиз за пребоядисване на колата (над 1 месец) и до последно проблеми нямаше. Цената беше 183 лв тогава.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 19:59
от jim_beam
аз предлагам да отворим една тема,където да се дават отзиви по марка,но сравнително актуални да кажем след 2010.и всеки да си го актуализира от време на време,примерно при проблеми.

аз купих края на август 2012 EXIDE EXCELL 100Ah 720А от пловдив,уж с гаранция 2г.засега бачка още.долях 200-300гр вода,че липсваше.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 20:26
от dimkaraganchev
На моите коли купих по едно и също време Varta Silver Dynamic. На едната е 12V, 63Ah, 610A стартов ток, а на другата - 12V, 52Ah, 520A стартов ток. Вече са на 2,5 години. В края на май' 2014 г. им изтича гаранцията. Засега се държат перфектно. Не се е налагало да ги свалям за дозареждане. Не вярвам да ме предадат за по-малко от 5-6 години. Все пак, когато ги купувах, мненията за тази серия на Варта бяха само суперлативи.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 20:37
от saho
Не си купувайте акумулатори онлайн, а само от сигурен човек или с гаранция, че е пресен. Пълно е с марки и модели на промоции с незнайно каква дата на производство.
Аз си изпатих от ауторинг - диди94 с калпаво EXIDE guns.gif

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 20:51
от jim_beam
добре де нали уж новите били сухо заредени,трябвало само да се налее електролита при покупката или съм в грешка?
защото ако е така е все едно колко са стояли в склада.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 21:03
от saho
Така беше едно време с българските искри новите си идват готови от завода с лепенка. Прави се с цел намаляване на грешките при приготвяне на киселината, пък и на кой му се занимава да ги пълни, ще остане без дрехи. Опасно е.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 21:05
от dimkaraganchev
Моите си ги поръчах онлайн, от drive.bg. Бяха си залети и заредени. Предпочитам да купувам онлайн, пред тичането по магазините.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 21:46
от Airfan
jim_beam написа:добре де нали уж новите били сухо заредени,трябвало само да се налее електролита при покупката или съм в грешка?
защото ако е така е все едно колко са стояли в склада.
Аз такъв акумулатор не съм виждал да се продава. Примерно по-горе цитирах Варта Силвър - тя е заводски капсулована.
Да нямаш предвид т.нар. сухи, които имат гел вместо електролит? Мисля, че няма как да имаме акумулатор, който да е зареден и да е без електролит, но не съм спец по електричеството, така че може и да греша.

Re: Питане за акумулатор

Публикувано на: 10 Дек 2013 23:23
от zi_zi_top
Всеки чисто нов акумулатор в момента на заливане с киселина е 100% зареден и готов да отдава ток, който се произвежда от електрохимическата реакция на оловото и сярната киселина. Зареждането обръща химическия процес и разделя оловния сулфид на олово и киселина, като ги прави готови отново да взаймодействат и да произведат ток.