Страница 6 от 21

Публикувано на: 15 Авг 2009 01:15
от IVOtuning
мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел

Публикувано на: 15 Авг 2009 10:32
от Kiki
misho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 15 Авг 2009 12:47
от Vesko
IVOtuning написа:мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
Нещо ми куца математиката. как за 3г версото е станало на 450к км като са изминавано по 60/70к за година...

Публикувано на: 15 Авг 2009 13:03
от mitkoa
Много са ми странни подобни теми за разхода.Още по-странно ми е като пита някой бъдещ собственик, надявайки се, че от моя разход, разхода също на Петкан и Драган ще знае колко ще му харчи на него.Още по-странно ми е като вземе някой се изхвърли с разхода и започнат едни полемики после...ум да ти зайде.
Аз съм правил 3.8 разход извънградско, но не го казвам като постоянния ми такъв.Имал съм и 3.9.И даже този 3.9 разход го направих последните 100 км от едно пътуване от 500 км.
Бургас-София - 400 км - магистрала - разход 6.7.Стигам София излизам от нея, нулирам разхода, сменям стила на шофиране и правя 3.9 за следващите 100 км от Благоевград до София, където не е магистрала.И какво....правилно ли е да кажа, че ми харчи извънградско 7, правилно ли е да кажа, че ми харчи 3.5.
При еднакви условия, дизела харчи 1л-2.0л+ по-малко от бензина.ФАКТ.

Публикувано на: 15 Авг 2009 14:50
от IVOtuning
Vesko написа:
IVOtuning написа:мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
Нещо ми куца математиката. как за 3г версото е станало на 450к км като са изминавано по 60/70к за година...
версото не сам го купувал ново, аи го карах само 1месец, ок

Публикувано на: 15 Авг 2009 21:55
от misho09
Kiki написа:
misho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
В момента професор Вучков (bass_man) гледаааааа и невярва на ушитете си !!!! защото теееееортитично ........................bass_man в момента бензина е над 2 лв. и с любимото ти 3.0 i TURBO ако тръгнеш за морето :whistle: може да не останат за плажно масло.Освен ако не си на гас де tooth.gif Важното е че ще ти е кеввв да слушаш добрия рев на резачката!!!

Публикувано на: 15 Авг 2009 22:24
от IVOtuning
misho09 написа:
Kiki написа:
misho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
В момента професор Вучков (bass_man) гледаааааа и невярва на ушитете си !!!! защото теееееортитично ........................bass_man в момента бензина е над 2 лв. и с любимото ти 3.0 i TURBO ако тръгнеш за морето :whistle: може да не останат за плажно масло.Освен ако не си на гас де tooth.gif Важното е че ще ти е кеввв да слушаш добрия рев на резачката!!!
не засягайте суприте, те са друг вид животно biggrin.gif
тук говорим за "по-нормални" автомобили
който има нещо против суприте да отвори друга тема laugh.gif

Публикувано на: 15 Авг 2009 23:41
от Kiki
Лично аз нямам нищо против нито срещу "Суприте", нищо лично срещу Bass_man нито нещо срещу бензиновите коли.
Не виждам никакъв смисъл да се заяждаме един друг, вместо да си помагаме за решение на проблемите.
Разбирам, че всеки реагира когато се почувства засегнат, защото в този форум има хора които с удоволствие го правят, но за радост те са единици.
Заровете томахавките! От това никой не печели! От това губим всички. smile.gif
А, че има проблем с маховика на Авенсис 1, това е безспорен факт.
Добре, че проблема при Авенсис 2 е отстранен. Говорих с един таксиджия в гърция-гр Солун, който ми каза, че е сменил съединител на Авенсис 2 Д4Д на 230 000км. при 90% градско каране.
А мужду другото, вече има много Авенсис 2 във форума. Някой сменял ли е съединител? На колко хиляди и на какъв двигател?

Публикувано на: 16 Авг 2009 09:21
от misho09
Е все пак и при бензина и при дизела съединителя е консуматив и е нормално да се смени след някакъв пробег.На колко хиляди е въпрос на стила на шофиране.Може да издържи и над 300 000 х.к а може и на 100 000 да е заминал.

Публикувано на: 16 Авг 2009 21:56
от Kiki
misho09 написа:Е все пак и при бензина и при дизела съединителя е консуматив и е нормално да се смени след някакъв пробег.На колко хиляди е въпрос на стила на шофиране.Може да издържи и над 300 000 х.к а може и на 100 000 да е заминал.
При софийското градско не знам дали можеш да изкараш 300 000.

Публикувано на: 16 Авг 2009 22:10
от Bass_Man
Мише не моа те раз'бера кво умуваш , като си неква пълна неграмотна шушумишка ? Теоритик е бил баща ти , като те е правил и за това си излязъл такъв празноглавец капиш ? И кво те брига на кво карам Супрата ве мишоче да не би ти да сипваш а ?

Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет tongue.gif .
А и също никой никога не е твърдял , че турбо бензин харчи по-малко от турбо-дизел !!!!!!!!
Но аз твърдя , че вместо да давам една торба пари за нов турбо-дизел ( и да си изхарча парите за плажно масло за 100 години напред , и също така да си мисля , че съм много динамичен ) е по-добре да си карам стария турбо бензин . Щото така или иначе за 30 000лв. няма да мога да му сипя бензин biggrin.gif . А , като искам работно добиче няма да си взема нито Супра нито Авенсис по-скоро някоя Карина 2 на газ .
Относно това , кой вид гориво е най-икономичен и подходящ за таксита и тн то това са CNG и LPG . Просто няма по-евтино нещо от тях ФАКТ !
И не е лошо да видите заглавието на темата .

Публикувано на: 16 Авг 2009 22:35
от IVOtuning
Bass_Man написа: Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет tongue.gif .
wink.gif Без да искам да се заяждам и без никакви лоши чувства
wink.gif
Бих искал да ми дадеш примери за доускоряване от 80-120км/ч, на 4-та и директна предавка(5 или 6) на автомобили със сходно тегло, сходни като кубатура двигатели и мощност и сходни години на производство.
Съгласен съм, че има изклкючения, но като цяло нещата са в полза на дизела.
Само да кажа 4е сеат ибиза 1,9тди 163кс доускорява по-добре от сеат ибиза 1,8ти 180кс, а тук говоря за атмосферни бензинови двигатели.
От това по-сходни показатели не знам

Публикувано на: 16 Авг 2009 23:26
от vessonik
Колеги, знае ли някой кой от двата двигателя 2,0 и 2,2 D4D e с ремък и кой с верига? Преди два дни в сервиза ми "объркаха" понятията като твърдяха, че само 2,2 е с ремък, а всички останали дизели са с вериги?! И на колко километра се сменят?

Публикувано на: 17 Авг 2009 01:38
от Bass_Man
IVOtuning написа: wink.gif Без да искам да се заяждам и без никакви лоши чувства
wink.gif
Бих искал да ми дадеш примери за доускоряване от 80-120км/ч, на 4-та и директна предавка(5 или 6) на автомобили със сходно тегло, сходни като кубатура двигатели и мощност и сходни години на производство.
Съгласен съм, че има изклкючения, но като цяло нещата са в полза на дизела.
Само да кажа 4е сеат ибиза 1,9тди 163кс доускорява по-добре от сеат ибиза 1,8ти 180кс, а тук говоря за атмосферни бензинови двигатели.
От това по-сходни показатели не знам
Значи самата дума сходни трябва да ти говори за резултата демек сходен .
Това , че VAG-овете са мъртавци мисля , че е ясно на всички ( или поне повечето ) в този форум .
Та да си дойдеме на думата доускорението на "сходни двигатели" защо трябва да доускорявам на 4-та/5-та/6-та до 120 и да се мисля за бърз ? Като всяка нормална кола вдига най-малко 140 на трета ? Аз ще ти кажа тест измислен за дизелите и то за турбо дизелите . Всяко едно чудо , което има буст от 1200 оборота и някви 400-500Nm ще "доускорява" по-добре на по-висока предавка щото има по-голям върятщ момент в ниските обороти( и въобще ) . Демек точно това му е силния режим на работа на двигателя . И не може да се правят такива сравнения без да се сложат и двата двигателя в оптималните им режими . Не може да искаш нещо с макс момент на 4000 оборота да ти ускорява от 1500 оборота , като нещо с макс момент на 2000 оборота ( а да видиме сега кой какво ще разбере ) . Защото по тази логика твоя дизел 160 коня ще дойде по-еластичен от Хонда S2000 която е 240 коня щото на Хондата момента и е над 5000 оборота . Само дето , като върнеш една трета и твоята еластичност отива по-дяволите . Кой разбрал разбрал , кой не не .
За сравнението без много да търся намерих два подходящи двигателя :
БМВ 525i (3 литров) 525d( 3 литров !)
Power(HP) 218 197
0-100 7.1 7,6
80-120 7,8 6,5
MaxSpeed 248 237
И да поясня дизела ще е по-бърз само ако задминаваме и не ни се връща предавка ! Ако караме от 0 до 120 и си редиме до червено няма да е по-бърз !
Интересното е , че по БГ ценова листа дизела е по-евтин с 2000лв.

wacko.gif . Явно промоцията е голяма .

ПС я да ти дам и аз една задачка . Ако може да ми намериш някой дизел дето да прави от 0-100 под 4 секунди ?

ПС2 понеже виждам , че явно има някаква неяснотия с термините . Значи аз си мисля , че еластичност и динамичност не означава да забиеме една предавка и цял ден да караме на нея ( демек доускорение ) ами по-скоро означава възможността автомобила да ускорява , спира и завива . Демек никаде не е казано , че динамичност се мери на 4-та ! Динамичност е когато караш на една скорост да ускориш или да намалиш по-бързо от някой друг . А не да го правиш непременно на 4-та или , която и да е друга предавка . В крайна сметка въобще какво значение има на коя предавка си ? Какво значи единия доускорявал с 1 секунда по-бързо на директна предавка . Ми , че ти ако правиш изпреварвания в , които секундата ти решава живота и нямаш право да сваляш предавки под 4-та значи играеш в някаква много малоумна игра . Със сигурност ще доускоря много по-бързо на 3-та отколкото с най-еластичния дизел на 6-та . Тва явно е някакъв много модерен параметър , който показва колко безмислен е автоматика на извънградско tongue.gif biggrin.gif laugh.gif . Пълни идиотий !

Публикувано на: 17 Авг 2009 03:20
от IVOtuning
не знам как да ти отговоря, но ще се опитам
по темата споделих моите впечетления от 2.2д4д 136кс, дотук добре..
а по това за еластичността: аз предпочитам да карам кола която набира добре от ниски обороти, не на всяко изпреварване да връщам 1 или 2 предавки
а стресираните коли като с2000 или сивик 1,6 вти да ги карат младежите mellow.gif
мен много-много не ме интересува кога е момента на колата, дали на 2000 или на 3000, просто искам като натисна и да тръгва
виж наистина се порови в каталозите и виж доускорението защото в някои случаи бензина е просто "смешен", особено при по-малките кубатури
аз за мен съм избрал: за дълги пътувания дизел, за забавление супра

от примера който си дал се вижда че дизела е по еластичен и аз точно за това говорех
да не засягаме 520и и 520д или дори 530и (който е с турбо, ако не се лъжа) и 530д, въпреки че имаме 37кс в полза на турбо бензина wink.gif
не се чувствай длъжен да ми отговаряш, аз за мен имам отговор кой е по-еластичния мотор
знам че си поклонник на бензина, но не трябва да си такъв фанатик
2 модела си имат предимства и недостатъци....
от ВАГ мотор нямам никакви оплаквания (там пък тди 110кс прави за резил 1,8 20в 125кс)