Страница 45 от 53
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юни 2024 18:56
от Monster
На теория
e-C3 e близо до
Zoe като разход. 11 kwh на 100 км го дават градско. Колко трябва да е според теб?
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юни 2024 19:41
от centil

Под 3 часа за зареждане от 20% до 80% на 11kW не е зле за градски автомобил.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юни 2024 20:48
от biro
Monster написа: ↑20 Юни 2024 18:56
На теория
e-C3 e близо до
Zoe като разход. 11 kwh на 100 км го дават градско. Колко трябва да е според теб?
17.1kWh/100km какво зое какви 11квч???

- Screenshot_2024-06-20-20-45-07-358_com.sec.android.app.sbrowser.jpg (434.69 KiB) Преглеждано 6642 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 21 Юни 2024 12:11
от Hursa
Едностепенна, но пък с "автоматична" "скоростна кутия", дори с "регенериращ режим".

Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 21 Юни 2024 12:25
от Filbor
Ето, за всичко са се погрижили хората.
Докато зареждаш, да има къде да спиш

Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 21 Юни 2024 14:10
от Monster
biro написа: ↑20 Юни 2024 20:48
17.1kWh/100km какво зое какви 11квч???
Виж линковете от EV Database, които бях сложил. При Зое го дават 16.4 kwh, а при e-C3 го дават 16.9 kwh, за което реално погледнато са взети стойностите на City Cold Weather от по-подробните таблици за разхода. 11 kwh ще е разхода градско в не-студено време, което е близко до стойностите при Zoe. Мога да потвърдя, че моето Зое успява да ги докара, макар че с моето по-неспокойно шофиране по-скоро го правя 12-13 kwh градско, а и извънградско е същият разход по планински пътища.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 21 Юни 2024 21:05
от biro
Ма тва не е зое. А и кой си ти да спориш с каталожните данни на производителя?
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 02 Юли 2024 09:50
от Hursa
Ето
това е електрифициране! (Евентуално с малка буферна батерия за до 5 6 км пробег. А не като при някои плъгин хибриди.

)
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 19 Юли 2024 23:10
от Filbor
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юли 2024 13:57
от slowtraveler
Прилича ми на силно изкривена информация... Не вярвам 200-300кг литиева батерия да има същият material sourcing колкото например стандартен 100кг ДВГ
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юли 2024 19:04
от biro
Новата ми кола

- IMG_20240720_184813.jpg (1.97 MiB) Преглеждано 5094 пъти
Разход 36kWh (41%) Русе-Варна със 120км/ч на магистралата и климатик.
Изминах 970км с 2 зареждания на обществени зарядни станции на обща стойност 22.50лв 44.5kWh и 3 зареждания в гаража на стойност общо 25.50лв 145kWh, но дилърът ми я даде с 96% заряд.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юли 2024 21:22
от fancko
Честито !
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 20 Юли 2024 23:19
от Filbor
О-о-о, честито!
За колко време пристигна след направената поръчка?
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 21 Юли 2024 08:25
от Monster
Честито и от мен! Безаварийни и щастливи пътувания! За разлика от ДВГ автомобилите, които дилърите ги предават с гориво, колкото да стигнеш на изпарения до най-близката бензиностанцията, за EV-тата явно не се скръндзат и ги пълнят догоре с ток (защо ли?).

Rav4 PHEV ми го предадоха преди 2 години с абсолютно празен резервоар и пълна до горе батерия, та първата ми работа беше като с всеки друг ДВГ автомобил - да отида до бензиностанцията и да го напълня.
Ще очаквам да споделяш повече информация от първо лице за новата ти придобивка. Съдейки по описанието предполагам, че това е моделът:
https://ev-database.org/car/1302/Nissan-Ariya-87kWh
Като се зачетох в характеристиките изглежда доста добре балансиран BEV. Пробегът, опционалното 22 kw AC зареждане и цената на сайта на Нисан чак ме замислиха, дали това не е подходящият и за мен автомобил, ако реша тази година да сменя Равката с BEV. Може би по-скоро AWD версията му, която е и с повече конски сили, но пък с очаквано намален пробег и намалено багажно отделение:
https://ev-database.org/car/1304/Nissan ... h---225-kW
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 21 Юли 2024 09:15
от biro
Срокът за доставка беше от 6 до 9 месеца и пристигна 10 дни преди края на 9тия месец.
90kWh батерия, използваеми 87kWh. Предно предаване, защото AWD е по-тежък и с по-малък пробег.
22kWh е стандартно бордово зарядн в България. В гаража имам трифазна 24kW партида и зареждането става бързо.
Моята е с 19" джанти, но има и опционално с 20" за 1500лв.
Седалките са черни с перфорирана алкантара и изкуствена кожа по краищата, а има вариант синя естетствена кожа за 2500лв, също и бял салон с изкуствена кожа.
Освен отопление имат и охлаждане чрез обдухване от климатика.
Задната седалка има само подгрев, без охлаждане.
Екстри: HUD, памет на седалките и волана асоциирани с ключа, отваряем 2 посоки стъклен покрив, изтегляне на волана напред и седалката на шофьора назад при изключване, отваряне на багажника с крак, 360 градуса камери, монитор за мъртва точка в огледалата, централно огледало свързано към задната камера, матрични лед фарове с автоматично изключване на сектори спрямо трафика отпред (системата се обърква от светлоотразяващи пътни знаци и намалява осветенността в тях разпознавайки ги като насрещни фарове) , автопилот, който управлява и траекторията (изисква постваени ръце на волана или ако усети че не го държа за 10 секунди изкарва предупреждение), реотан в предото стъкло.
При 100% заредена батерия показва оставащ пробег 540км.
Градско без климатик и спокойно извънградско със спазване на ограниченията и минаване през населени места 14kWh/100km
Магистрала с автопилот на 135km/h 28kWh/100km
Утре ще пътувам 700км. Мисля да е с 2 бързи зареждания на София и Кулата.