Страница 5 от 7
Публикувано на: 06 Сеп 2008 14:24
от antoanto
Имах в предвид освен задължителното Добър ден което се казва на клиента както го пише по книгите има ли и бихте ли си представили сервизната книжка за отбелязване на ТО или нещо друго.
Публикувано на: 06 Сеп 2008 16:08
от Scott
antoanto написа:Имах в предвид освен задължителното Добър ден което се казва на клиента ...
Така както представяте работите, ми се струва, че най-големия проблем в България е липсата на контрол над марката. Т.е. нама Тойота България, която да следи как оторизираните сервизи си вършат работата и намаля квотата за гаранционно обслужване (което е глазурата на кейка по приходи), а евентуално да отнема и лиценз при твърде много недоволни клиенти. Аз няколко пъти съм довеждал нещата до представителя на съответната марка за държавата, в която живея и вярвайте нещата винаги се решават бързо и качествено.
Публикувано на: 06 Сеп 2008 16:39
от slowtraveler
antoanto написа:Имах в предвид освен задължителното Добър ден което се казва на клиента както го пише по книгите има ли и бихте ли си представили сервизната книжка за отбелязване на ТО или нещо друго.
Във Варна винаги са ме питали къде е сервизната книжка за да отбележат ТО...
Случвало се е да съм я забравил - няма проблем, но на другия ден минавам от там и ми отбелязват ТО.
Публикувано на: 06 Сеп 2008 19:15
от Kiki
В ТМ Ауто винати са ми подпечатвали книжката, ако я представя.
Публикувано на: 06 Сеп 2008 19:20
от Uncle Dido
Scott написа:Така както представяте работите, ми се струва, че най-големия проблем в България е липсата на контрол над марката.
Ъъъъъ....Скот......Говориме за България, нали?! Ще дам банкет, ако ми посочиш къде ТУК има контрол - за каквото и да е било.

Публикувано на: 06 Сеп 2008 20:20
от slowtraveler
Айде Дидо слагай масата - не си ли чувал за 'контролираните фирми'...
Те и от ОЛАФ го потвърдиха biggrin.gif
Публикувано на: 06 Сеп 2008 20:32
от Uncle Dido
Публикувано на: 06 Сеп 2008 21:03
от slowtraveler
На националната най-вероятно няма да съм, ама света е малък
А комисийката я намесих само за да поясня какво имам впредвид biggrin.gif
Публикувано на: 06 Сеп 2008 21:47
от Uncle Dido
Публикувано на: 14 Яну 2009 11:48
от браткото
Здравейте на всички Ого искам да те попитам какво стана с колата?Аз имам авенсис седан и скоро ме удариха по същия начин пак голф!Още не е влязла в сервиз и се притеснявам(дали не е посукана и дали след ремонта ще стане като "нова"?и има ли някакви други необратими последствия от този удар? и кое е най-важното да се направи след ремонта освен реглаж на предница ? и как може да се провери дали всичко е ОК?Благодаря на всички
Публикувано на: 14 Яну 2009 21:54
от tribalistas
Не се притеснявай всичко ще ти оправят перфектно.Имаш застраховка?
Публикувано на: 12 Фев 2009 12:19
от nowyaris
В НИКОМ Русе са перфектни по всички параграфи.Купих Ярис и вече цяла година драснато,чукнато - за ден-два го оправят.Иначе технически проблем не съм имал за 6000 км.
Публикувано на: 16 Фев 2009 16:25
от Ael
Според мен една ударена (сериозно) кола вече никога няма да е същата дори и да се оправи по най-перфектния начин.
Публикувано на: 16 Фев 2009 17:05
от slowtraveler
Ael написа:Според мен една ударена (сериозно) кола вече никога няма да е същата дори и да се оправи по най-перфектния начин.
Напълно съм съгласен....
При супер-перфектно изправяне, най-малкото ще има умора на материала, който е бил натоварен при удара...
Лошото е, че при нас май и дилърите/официалните сервизи оправят такива коли и ги пускат за нови...
Спомням си градушката във Варна преди няколко години и как в един сервиз казаха на новите собственици - ами това са вашите коли... Сега ще ги оправим и ще си ги получите. Ако се откажете - го смятаме за едностранно прекратяване на договора и прибираме вложените пари...
Публикувано на: 17 Фев 2009 10:24
от bgngd
Четох доста темата и за съжаление тя се размива, а девиза " никога повече Тойота" за съжаление е верен, защото обслужването е под всякаква критика. Това да се свържеш в София с някой за рез. части е просто джакпот. Отношението на работещите, не всички, към марката не е на ниво, а знанията са доста под това което се коментира във форума, за съжаление. Цената за София за труд - 50лв час с ДДС е просто твърде висока за кола номер 1 по продажби в света. И най-важното - то може да се трупа кеш, ама да не се развива сервизна мрежа си е чисто и просто късогледство на мениджърите. Може ли за 2млн. София да има само един сервиз?
Иначе и аз съм фен на марката, но при такова обслужване по-добре да е нещо друго, защото всяка кола се разваля все някога.