Страница 5 от 5

Публикувано на: 27 Юли 2008 13:30
от ceko26
Проблема според прочетеното идва от това че клиента отишъл да си поръча синхронизатори.Там са му предложили да диагностират проблема да му вземат пари да не се е разхождал напразно.Казали са това което е знаел вече, че трябва да смени и тъй като мислят за удобството на клиентите си са отказали да му продадат частите за да си направи скоростната кутия при тях.Все пак нали имат опит и дават гаранция.
Сметнали са му грубо цена която да му се стори добра, но за проформа се доплаща защото има силата на споразумение и не могат да прескочат сумата от 2230лв.
Господин Приемчик, като дойде клиент за синхронизатори просто му ги продайте, не мислете колко му струва колата и кое е най-добре.Когато дойде клиент и каже "Направете я като нова" гледайте ремъци и сменяйте на воля.

Публикувано на: 27 Юли 2008 20:55
от Aleksandar
Добре, ясно е че е възможно недоразумение. А от последващо такова се получава и "ефекта на разваления телефон". Но кой може да отрече че са прави клиентите, когато искат колата им да е готова в разумни срокове. Защо в Германия дават кола да ползване, докато твоята стане готова. По-глупави ли са, по малко Тойоти ли има там? Какво в крайна сметка означава "Гаранция". Само че клиента е длъжен да плаща баснословни суми за "работа от специалисти"? С последваща "Гаранция". Защо участници във форума споделят, че ги карат да се чувстват като виновни при посещение на фирмения сервиз. Защо за определена част в ТМ Ауто искат 3000лв, а човека си я купува по интернет, отново оригинална, за 1000лв с доставката от Англия. От някаква си фирма. Много добре познавам законите на логистиката и знам, че за ТМ ауто тази част би трябвало да е по-евтина. Защо нямат почти никаква складова наличност?
Ако някой ми отговори задоволително на поне 2 от въпросите, ставам клиент на ТМ ауто. Защото си мисля, че дори да не спазвам условията по гаранцията и губейки такава, бих си спестил доста пари и още повече ядове, а знаем че нервните клетки не се въстановяват.

Публикувано на: 27 Юли 2008 21:30
от jim_beam
@Aleksandar

цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!

но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif

Публикувано на: 27 Юли 2008 23:10
от Aleksandar
jim_beam написа:@Aleksandar

цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!

но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif
smile.gif Аз изобщо не говоря за себе си в случая. Разбира се за тази кола не съм и няма да ползвам официален преставител. И поради това не съм и лично засегнат. Но определено в момента всичко това ме отблъсква да си купя нова кола и следващата ми ще е на мяколко години, но не и чисто нова. Като това си е лично решение, разбира се и не искам да влияя на никого за това. Просто бих се радвал някой да ми покаже че греша... Знам как се определят цените, но всеки в тази система носи някаква отговорност, а не само да се оправдаваме: "Ами те отгоре така решиха..."Едва ли другаде има такава разлика, защото и там хората си гледат интереса. А ако цените навсякъде са едни и същи, би следвало и услугите да са.

...

Публикувано на: 28 Юли 2008 02:14
от rudolf
,много успокоително ми подействаха коментарите на колегите от мазда за стар моторс които ги има в сайта на мазда-юръп за разлика от тм-ауто.в тм-ауто проблеми със сервизното обслужване не прочетох някой да е имал

http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... sc&start=0

Публикувано на: 28 Юли 2008 09:49
от slowtraveler
Не знам как е в София, но за Варна до скоро официалния сервиз (и дилъра) за Опел и Мазда бе един и същ...
С опела стандартното гаранционно обслужване си го правиха без проблем, но смяна на масла, филтри, ремък и ролки може да го направи всеки що годе технически грамотен човек.
С резервните части бяха по-добре отколкото варненската тойота.
Обаче от към диагностика бяха гола вода (поне до преди 3 години)...
Но всичко се променя...
Да се надяваме, че и сервизите и складовата им наличност ще станат европейски :thumbsup:

Публикувано на: 28 Юли 2008 21:47
от мехаННика
Здравейте и от мен .Както личи от ника ми аз съм "майсторчето".Тука се развиха невероятни анализи на съвсем проста работа.За успешен ремонт на каквото и да е трябват точна дефектация, части,"майстор" и пари. Честно ви казвам не разбрах за какво дойде Liyan.Диагнозата си я знаел,другото скъпо не коментирам цените и аз ще има да се чеша по челото ако някой ми каже 2400 за нещо което съм си мислил за 250.Това което съм му казал е най тънкия и същевременно качествен вариант за тази кола,ако искате вярвайте ако не плюйте.Илиане няма да стане кутията само със синхронизатори ,може да бъдеш сигурен и Рангочев пък най малко е виновен.Просто си стъпил накриво с тази кола случва се на всеки.Аз също бих могъл да ти покажа по добър изход ако беше подходил нормално а не да пишеш полуистини 20 мин след като си излязъл от сервиза.Приемам че случката е недоразумение както писаха по горе разумни колеги .

Публикувано на: 28 Юли 2008 22:12
от diver
Това че е станал някакъв личен конфликт всички го разбрахме, ма мене пак не ми стана ясно истината с олигофренията 300лв за проформа! В никакъв случай не твърдя, че приемчика е виновен. От друга страна не вярвам и това да е фирмена политика. По-скоро някой нещо не е обяснил-разбрал. За съжаление май не се намери някой да каже безпристрастно каква е истината.

Публикувано на: 29 Юли 2008 10:26
от liyan
Ами незнам кое точно е полуистина от казаното от мен?Ти можеш да кажеш дали съм се държал грубо с някой, както казах от теб съм доволен за всичко :thumbsup: За цената на труда признавам може да е имало недоразумение, но това че ми искаха 300лв за да разбера цените на отделните неща мисля, че вече и тук го написаха е истина. А в същност това не е така. Както казах вече ми казаха цените на тези неща и ваши колеги се извиниха за държането на приемчика и че ми е казал че това нещо се плаща. Обяснението беше - "най вевроятно колегата е бил изнервен нещо, имаме мн хора в отпуск. За това нещо не трябва да плащате....." И тук мисля, че спора може да приключи.

Публикувано на: 29 Юли 2008 11:58
от diver
liyan написа:... ваши колеги се извиниха за държането на приемчика и че ми е казал че това нещо се плаща. Обяснението беше - "най .
Остава и той да направи същото вместо:

... що не дойдеш лично....
и сичко ще е наред....

Публикувано на: 29 Юли 2008 21:59
от jamie
Абе и Фидо го спомена - някой си бил нервен като бил на работа и затова взел да иска неправомерно пари. Аз ли неправилно разбрах - я моля ми го изяснете ?

Ами и аз съм бил нервен - щото се случва тълпа шибани индийци да имат въображаем проблем и аз трябва да им го решавам. Само че ако реша да ги изклатя - ще ме уволнят. Ако се държа грубо с тях - ще ми наложат принудително отпуск, ще ме глобят или ще ме уволнят - според това какво се е случило.

Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ? mad.gif

Публикувано на: 29 Юли 2008 22:15
от rudolf
мехаННика написа:
откакто посещавам форума ,оплакване от сервизната дейност -не съм чел,, :thumbsup:

SRT_RANGOCHEV написа:Здравейте,
Що се отнася до предоставянето на разпечатката от сервизната програма за резервни части, на мен не ми е разрешено да я предоставям, защото тойота плаща за нея и от нея сиизкарваме парите. Що се отнася до "проформа-фактурата" тя наистина струва пари, колкото и чудно да звучи. Самоче му обяснихме че не му върши работа, защото там има само имаена на частите без сервизните им номера и цените.
SRT_RANGOCHEV написа: Казах ти, че не ни представлява трудност да ти изготвя проформа ама не ти трябва да се набутваш с 300 лв. Нали?
аз останах с впечатление от мненията на г-н Рангочев,че про фактурата си се плаща,,,

Публикувано на: 29 Юли 2008 22:32
от Uncle Dido
jamie написа:Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ? mad.gif
Не, ама някои имат златни ръце... cool.gif Джейми, ти как ще се почустваш, ако всеки втори се държи с теб все едно е султана на Бруней??

Ако си прочел по-горе, както бях писал, всички сме хора, а ако приемчика е сбъркал - простете му!!!

И айде стига с тая тема! Изкарахте човека по-черен от дявола...ебаси...

Публикувано на: 30 Юли 2008 11:36
от jamie
Сорка пич ама и моите са златни. И са оценени доста по-височко от вашите. Е и ? :whistle: Не се държа като госпожичка нали ?
Аз не виждам приемчика да е на твоето мнение - че е сбъркал някъде.
Ама иначе си прав - айде темата да се успокоява че станаха прекалено много нерви :thumbsup:

Публикувано на: 30 Юли 2008 11:45
от diver
rudolf написа:...
аз останах с впечатление от мненията на г-н Рангочев,че про фактурата си се плаща,,,
Не само ти :censored: Май само приемчика неразбира каква глупост е пляснал!