Страница 5 от 5
Публикувано на: 14 Май 2008 23:38
от Bass_Man
Ако още малко помълчат тия жмуди в този форум на АЕМ ще им дам малко храна техното мами

Публикувано на: 15 Май 2008 06:06
от LordDigital
Мълчанието на агнеТата ,АЕМ като съпорт за мизерабли то е широко известно...
Публикувано на: 15 Май 2008 23:25
от Bass_Man
Нещата бавно но сигурно отиват към 2jz

Публикувано на: 21 Май 2008 02:07
от Bass_Man
Ето инфо за игнитерите на жълтурчетата :
http://www.autoshop101.com/forms/h23.pdf
Ама на page 9 май нещо не е у ред . Как от едно колело взимат 3 сигнала ??? Явно нещо не е нарисувано или не се вижда в този разрез ?
На page 11 ясно се вижда , че сигналите са различни и явно има друго колело . Само , че от тези сигнали въобще не виждам kъде има мултиплексор в цялата работа ? По скоро това ми прилича на двоично десетичен дешифратор .
Публикувано на: 21 Май 2008 07:16
от b_d
Две са колелата.
Едното е NE - 24 зъба
Другото е с един зъб и G1 и G2 го ползват.
Публикувано на: 21 Май 2008 11:12
от Bass_Man
bad_dog написа:Две са колелата.
Едното е NE - 24 зъба
Другото е с един зъб и G1 и G2 го ползват.
На една ос ? Едно над друго ? Или са на отделни оси ?
От това файлче вече става ясно и за какво им е G2 biggrin.gif .
Публикувано на: 21 Май 2008 12:24
от b_d
на една ос - едно зад друго.
По принцип комбинирания сигнал от Г1 и Г2 е еквивалентен на липсващ зъб на колело на коляновия вал (или на два срещуположни на разпр. вал). Реално е било възможно да имплементират само Г1 (като COP), но тъй като са стъпили на по-стара имплементация на ESA са го направили само за wasted spark.
Публикувано на: 01 Юни 2008 20:36
от Bass_Man
В AEM форума са ми отговорили и на двата въпроса

. Направо не е за вярване !
И от там попаднах на една тема :
http://www.supramania.com/forums/showthread.php?t=72016
която ми върна надеждата в AEM laugh.gif .
Пичовете са успяли доста добре да подкарат старото желязо biggrin.gif .