Страница 5 от 5

Публикувано на: 12 Ное 2007 20:42
от jim_beam
Me4oKyX написа:... А не само това, ами и обедната им почивка е ~3 часа laugh.gif ...
... да имаш късмета да вземеш втора ръка кола от там, от някой който я е гледал, ще останеш наистина супер доволе... :thumbsup:

знам за обедната почивка,в 12:00 се изнасят като бити п_д_р_с_ към най-близката кръчма и се почва едно плюскане до към 3-4 часа. е по това време да търсиш някой да ти свърши работа-забрави!
а това с късмета някой жабар да си е 'гледал' или 'поддържал' колата също го забрави-тия мордари НЕ сменят масло.само ръчка и като намалее доливат.нашенците се лъжат заради добрия им външен вид,но това е поради климата,иначе големи кочини. mad.gif

пак се отклоних от темата sorry,но не можах да издържа... mad.gif

ps: @Me4oKyX
майна засилвай ланчиите докато е време biggrin.gif

Публикувано на: 12 Ное 2007 21:30
от Japanese_fever
Me4oKyX написа:Не мога да не всея смут, във вече иначе голямата лудница laugh.gif Абсолютно съм съгласен със колегата diver, но съм съгласен и с факта, че БМВ са най-добрите НЕМСКИ автомобили за момента. Ни Мерц, ни ВАГ го дигат по какъвто и да е критерий..... Опел, форд и циганите не искам да ги коментирам... tongue.gif А успоредно с Тойота, Мазда, Субару и другите истински японци, най-много харесвам Lancia! rolleyes.gif И за справката - единствено Lancia и Toyota имат по 5 до 7 поредни титли в WRC шампионата, а още повече, че тия макаронджий са измислили променливото газоразпределение(VVTI, V-TEC са производни - не казвам по-добри или по-лоши), същите тия макаронджий са сътворили и Common Rail-a и първи те го въвеждат серийно на Фиат Брава ~97-ма година. Истината е, че японците са много здрави, много практични, но италианците го могат, и го правят за кеф и за да докажат, че го могат.... А колкото до слуховете в нашата скромна държава, че италианеца е много чуплив - елате да ви го покажа колко здрава машина е biggrin.gif На въпроса защо са толкова евтини - защото правят коли, предимно за да покажат какво могат, а главните печалби им идват от разарботка и продажба на лицензи, като тези за VVTi и Common Rail..... Сметнете колко нули има само за една компания да си купи патента..... А да не броим и супер спортните животни като Ferrari, Lamborghini.... и други по-малко известни, но също мнооогоооо скъпи. Най-добрите дизайнери - Джуджаро и Пининфарина също са там..... Абе истината е, че не може да се отрече че са големи, стига да искаш да приемеш фактите и истината. Но все още честно казано не мога да сложа Тойота преди Ланча или обратното.... И двете марки са мнооооооооооогоооо добри, но просто едната предлага едно, другата ти дава коренно различно нещо.... :thumbsup:
Bih iskal da podkrepish tvurdeniqta si s fakti otnosno VTEC i Common Rail.

Ina4e eto koi e vkaral za purvi put VTEC v seriino proizvodstvo:
VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) is a valvetrain system developed by Honda to improve the volumetric efficiency of a four-stroke internal combustion engine. This system uses two camshaft profiles and electronically selects between the profiles. This was the first system of its kind. Different types of variable valve timing and lift control systems have also been produced by other manufacturers (MIVEC from Mitsubishi, VVTL-i from Toyota, VarioCam Plus from Porsche, VVL from Nissan, etc). It was invented by Honda R&D engineer Ikuo Kajitani.[1] It can be said that VTEC, the original Honda variable valve control system, originated from REV (Revolution-modulated valve control) introduced on the CBR400 in 1983 known as HYPER VTEC.
Otdelno ot tozi forum sum 4ul, 4e Honda q vzimat tazi system-a ot BMW i q razvivat. Za italiancite mi e mnogo trudno da povqrvam, 4e sa purvi.

A razlikata m/u VTEC, VVT-i i VVTL-i e tolkova golqma kolkoto ot zemqta do nebeto. Vzemi pro4eti purvo!

Za Common Rail ne znam ot kude e proizlqzal, no mi se iska da mi dade6 dokazatelstva, 4e sa italiancite, 6toto az vse si mislq, 4e nemcite ili francuzite.

Публикувано на: 12 Ное 2007 21:45
от ugabuga
choveka vika che vtec e proizvodna na tva
btw sam sklonen da viarvam che moje bi ferarri sa razrabotili variable valve timing and lift tehnologii, ta i variable length intake i t.n.

i reno sa izmislili mnogo neshta kolkoto i stranno da zvuchi

Публикувано на: 12 Ное 2007 21:58
от V35GTR
lol Tova NE E VQARNO! Nissan sa izmislili absolutno vsichko! rolleyes.gif
ugabuga написа:choveka vika che vtec e proizvodna na tva
btw sam sklonen da viarvam che moje bi ferarri sa razrabotili variable valve timing and lift tehnologii, ta i variable length intake i t.n.

i reno sa izmislili mnogo neshta kolkoto i stranno da zvuchi

Публикувано на: 12 Ное 2007 22:35
от Me4oKyX
Вярвате или не това си е факт и променливото газоразпределение си е произведение на италианците.... Факти много, доказателства още по-лесно, но изобщо не ми търси... Който не вярва да пита чичко Гугъл, той знае всичко. Common Rail също е итал производство, което го пише в Wikipedia, но линк нямам. Там съм го чел, който иска да се образова да гледа там :thumbsup: Аз не казвам, че VTec е италианско батка, а че това е производна технология на променливото газоразпределение.... Всеки купува патента и го отвява нанякъде.... Така е и с common rail-a, а италианците "току що" пуснаха супер див дизел, който дори тойота още не могат да стигнат, като казват, че гаранцията ще е до 300хил.км.... Очаква се да видим в БГ кво ще дойде от това laugh.gif

П.С. jim_beam - ела да видиш моята Капа - наистина гледана е и преди да я взема аз. Маслото стои жълто-черно до ~6000км.... Толкова изряден и чист двигател е :thumbsup: Рядко, но ги има!

Публикувано на: 12 Ное 2007 22:43
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:A razlikata m/u VTEC, VVT-i i VVTL-i e tolkova golqma kolkoto ot zemqta do nebeto. Vzemi pro4eti purvo!
razlikata mejdu VTEC i VVTi verno e goliama, no VTEC i VVTL-i, dosta sa shodni. kakto i da e, i trite sa sistemi za promenlivo gazorazpredelenie
Japanese_fever написа:
Me4oKyX написа:...а още повече, че тия макаронджий са измислили променливото газоразпределение
Bih iskal da podkrepish tvurdeniqta si s fakti

http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing

Публикувано на: 13 Ное 2007 00:12
от Bass_Man
diver написа: просто БМВ не е толкоз вълшебно колкото се опитват да го изкарат.
Прав си :thumbsup: . То абсолютно не е вълшебно , то просто е със задно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .
Ама ще си сменят логото вече така , че не се знае за в бъдеще . :whistle:

Публикувано на: 13 Ное 2007 00:22
от Japanese_fever
Mersi. biggrin.gif

Публикувано на: 13 Ное 2007 00:24
от Japanese_fever
[quote="Me4oKyX"]Вярвате или не това си е факт и променливото газоразпределение си е произведение на италианците.... Факти много, доказателства още по-лесно, но изобщо не ми търси... Който не вярва да пита чичко Гугъл, той знае всичко. Common Rail също е итал производство, което го пише в Wikipedia, но линк нямам. Там съм го чел, който иска да се образова да гледа там :thumbsup: [quote]

I stand corected! :thumbsup:
Prav si.

Публикувано на: 15 Ное 2007 11:41
от lpcrooks
diver написа:
Me4oKyX написа:...най-много харесвам Lancia!
Мани...Сутринта се събудих целия в пот след ужасен кошмар...сънувах че съм си купил ланча...
laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Инак сорри за ник-а. Стори ми се, че пише дРайвър. Още веднъж сорри wink.gif

Публикувано на: 15 Ное 2007 23:28
от Nixter
До колкото знам първия двигател Common rail е разработен от Alfa Romeo - JTD. На скоро го четох в едно сиспание, така че май наистина италианците са го измислили wink.gif

Публикувано на: 15 Ное 2007 23:35
от Nixter
А ето и доказателство от Wikipedia:
"The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI"