Страница 5 от 5
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 31 Авг 2024 16:10
от gotic
До сега не правих нищо.... Лятна отпуска... Смятам отново да сваля моторчето и да го развъртя на акумулатор , но повече време. Възможно е при почистването и обдухването със сгъстен въздух да съм осигурил временно контакт на четките и да е завъртял.
С ел. техник мерихме волтаж на клемите, двете, на двигателчето. На първа степен- една чертичка на дисплейчето дава 12,3 В. После при увеличаване на оборотите волтажа намалява, а при макс. обороти пак достига 12 В. Това значи ли, че резистора е в ред? Маса взехме произволно от купето...
Техника иска да мери нещо по моторчето и пак ще го свалям. Тъкмо ще погледна състоянието на четките. Ще му обърна внимание за измерването на маса след резистора и ще пиша пак.
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 31 Авг 2024 16:34
от mapamop
PWM се мери със със осцилоскоп доколкото знам. Що не го взе тоя контролер от моргите и да пробваш?
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 22 Сеп 2024 23:03
от Dnisa
Здравейте,
Направих профилактика на моторчето както е описано и тук, и в интернет. Позицията на рамото е същата, защото предварително снимах след като го свалих. Проблема при мен бе парното, след като го монтирах започна да духа топло, но сега климатика не работи. Така и не разбрах това рамо трябва ли да се движи напред-назад, защото в моят случай стои неподвижно. Утре ще пробвам номера с акумулатора и се надявам да се оправи. Цял ден чета и гледам клипчета, никъде не стана ясно дали трябва да се движи това рамо видимо при промяна на температурата.
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 23 Сеп 2024 07:56
от mapamop
Dnisa написа: ↑22 Сеп 2024 23:03
движи това рамо видимо при промяна на температурата
Бутона "Auto" трябва да свети. Директният преход между позиции HI и LO си е съвсем видим. При разглобяването да не е обърнато двигателчето във леглото вътре в корпуса?
Може да се обърне, но няма да работи.
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 03 Окт 2024 18:43
от gotic

- 20241003_184010.jpg (219.6 KiB) Преглеждано 11179 пъти
Проблема е решен. Изгорял реостат.
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 03 Окт 2024 20:54
от mapamop
gotic написа: ↑03 Окт 2024 18:43
Проблема е решен. Изгорял реостат.
Висиш ми фафла
И адмирации че си писал какво е излязло.
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 16 Яну 2025 16:14
от danailpz
Здравейте изчетох почти всички да не кажа всички неща с проблеми свързани с голяма дилема за това защо нямам топло парно в колата
Изгледах снимковия материал на колегите от форума и днес стъпка по стъпка стигнах до моторчето което върти клапите за топло и студено свалих го,разглобиха го,смазах зъбните колелца с грес като преди това отстраних старата грес
Така направих и със голямото зъбно колело с пистите
Сглобих всичко на мястото както е било
Запалих колата ,загря си но пак от пасажерската страна духа студено както преди да разглобя моторчето
Само да вметна че преди да разглобя моторчето всичко съм белязал както във форума беше описано
Двата маркуча на радиаторчето на парното вход и изход са еднакво горещи
Това ме води до мисълта ме радиаторчето не е запушено предполагам
Какъв може да е проблема и по какъв начин може да се реши този казус
Благодаря на всички предварително
Колата е Тойота корола версо 1,8 бензин -газ 2005 г
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 16 Яну 2025 16:24
от Akima
Редуктора на ГИ се подгрява от?
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 16 Яну 2025 16:33
от danailpz
Редуктора за газта се подгрява от антифриза
Акима нали на таблото има 4 въздуховода
Лявия който се води шофьорски от там излиза горещ въздух и с всеки следващ става все по хладко до този на пасажера който вече е студен
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 17 Яну 2025 22:54
от danailpz
Само неразбирам каква ще е причината да няма топло от страната на пасажера
Ако е запушена питата на радиаторчето дали може това да е причината и трудно ли се демонтира
Благодаря
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Публикувано на: 18 Яну 2025 06:36
от nasko_jarti
Пишете, че маркучите на радиатора са еднакво топли, но ако той отдава топлина в купето единият трябва да е горещ, с другият хладен.
1 Температурата на подаващия маркуч , при загрял двигател, трябва да е около 80 градуса
Ако е с чувствително по- ниска температура - има проблем с циркулацията на водата през радиатора.
2 При включен максимум вентилатор и студено купе връщащия трябва да е значително по-хладен.
Ако не е - въздуха от вентилатора не преминава както трябва през радиатора - силно замърсен радиатор, нещо разглобено по кутията на радиатора итн.