-
poplo
- Мнения: 28
- Регистриран на: 27 Юни 2013 12:46
Мнение
от poplo » 27 Яну 2017 12:20
Аз по същия начин палех 1-2г /справка, съседната тема/, но тази зима и 2-3 подгряване спря да работи. Сега с нов софтуер на ECU-то пали много по-лесно, но трябва да се смени и клапана с обновения за пълно решаване на проблема. Стартерът също е фактор разбира се.
poplo
-
Mkarimov
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15 Мар 2015 20:59
- Местоположение: София
Мнение
от Mkarimov » 27 Яну 2017 15:54
Ами то е логично, като палиш две зими подред с 3-4 ( а тази зима при мен с до 10) завъртания на ключа се амортизира най-много стартера, следван от прoдгревните свещи. Да не се чудите защо често сменяте подгревни свещи.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Mkarimov
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 29 Яну 2017 21:54
И аз имам проблем с паленето на тойота версо 136 коня. Когато не съм карал колата повече от 3 часа пали много трудно. Не е акумулатор нито стартер нито свещи,смених и горивния филтър но без резултат.Сега се съмнявам в дюзите или ГНП клапана и утре ще ходя на сервиз
2maxi2
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 30 Яну 2017 08:23
2maxi2
-
Iliyа Damyanov
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Мнение
от Iliyа Damyanov » 30 Яну 2017 10:06
Това което се вижда на клипа е , че даваш контакт и веднага въртиш на стартер. Да не би случайно да си мислиш , че подгревните свещи хвърлят искра като бензиновите? Пусни едно клипче как пали като между контакт и стартер изчакаш 5-7 секунди.
Iliyа Damyanov
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 30 Яну 2017 10:53
пробвал съм и с подгряване(давам на контакт изчаквам 15 сек изключвам пак давам на контакт пак изчаквам около 15сек. и след това се опитвам да запаля и резултата е същия. Тази сутрин пробвах да я запаля като се опитах да подкача гориво ръчно с помпичката която е отгоре на горивния филтър и запали от втория път.Според мен пада горивото когато я оставя за по дълго време и затова не иска да запали. Смениха горивния филтър като огледаха да няма спукан маркуч и скобите ,но проблема с запалването пак остана.
2maxi2
-
poplo
- Мнения: 28
- Регистриран на: 27 Юни 2013 12:46
Мнение
от poplo » 30 Яну 2017 14:25
Mkarimov написа:Ами то е логично, като палиш две зими подред с 3-4 ( а тази зима при мен с до 10) завъртания на ключа се амортизира най-много стартера, следван от прoдгревните свещи. Да не се чудите защо често сменяте подгревни свещи.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.
3-4 подгрева, не 3-4 завъртания. Карам все още с оригиналните свещи. След смяната на софтуера на ECU-то определно има подобрение, но смятам да сменя и клапана, както препоръчаха в Тойота.
poplo
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 31 Яну 2017 11:28
странно. Тази сутрин подгрях 2 пъти и колата си запали нормално. Да отбележа само , че вчера сложих от една бензиностанция от скъпата нафта (не казвам името да не стане реклама) и сложих също една добавка на БАРДАХ 6 в 1. После я покарах малко на магистралата около 15 км с 2500-3000 оборота.Възможно ли е да се продухала и изчистила или нещо бъркам?Сега ще я оставя в гаража и довечера ще проверя как ще запали и утре сутринта отново ще проверя запалването.Честно казано в нашия регион няма кадърен майстор ,а не ми се ходи в сервизите на тойота , че там ще трябва да оставя една торба с пари.

2maxi2
-
krasengn
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от krasengn » 31 Яну 2017 14:27
Тази зима разбрах нещо много важно за моята Корола. Включвам контакт и чакам да работят подгревните свещи. След 4-5 секунди изгасва лампата за тях на таблото. Продължавам да държа контакт и се ослушвам. При минус 11 градуса след още 4-5 секунди се чува тих звук откъм двигателя. Това е релето за подгревните свещи, което ги е изключило. Веднага опитвам да запаля. Така се прецизира момента на запалването при максимално топли свещи и без излишно хабене на акумулатора.
В зависимост от външната температура времето на работа на свещите (времето за чакане на контакт да изключи тяхното реле) е различно.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
krasengn
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 07 Фев 2017 15:10
Наложи се да сменят SCVклапана за да се реши проблема с паленето.Искам да питам сега с новия клапан трябва ли да се прави иницулизация?
2maxi2
-
jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от jim_beam » 07 Фев 2017 15:38
Ако пали нормално няма нужда,според указанието!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan
jim_beam
-
arti
- Мнения: 60
- Регистриран на: 02 Сеп 2015 00:14
- Местоположение: Стара Загора
Мнение
от arti » 07 Фев 2017 16:47
2maxi2 написа: Наложи се да сменят SCVклапана за да се реши проблема с паленето.Искам да питам сега с новия клапан трябва ли да се прави иницулизация?
Какви пари излезе "удоволствието" ако не е тайна ?
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
arti
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 07 Фев 2017 16:54
600 лв клапана и 40 лв труд
2maxi2
-
2maxi2
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
- Местоположение: Свиленград
Мнение
от 2maxi2 » 10 Фев 2017 07:49
jim_beam написа: Ако пали нормално няма нужда,според указанието!
m_05_0453.rar
мерси колега.Засега си пали нормално и няма да я пипам повече.
2maxi2
-
jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от jim_beam » 10 Фев 2017 10:49
2maxi2 написа: 600 лв клапана и 40 лв труд
от колегата тук ли или от тойота е тая цена?
и при моята го имам тоя проблем от няколко год. май,но си карам така.да видим докога ще е...
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan
jim_beam
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост